سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>ابراز ناامیدی رژیم صهیونیستی از فتنه‌گران داخلی ایران

نظام جمهوری اسلامی ایران ساقط‎ شدنی نیست
  

تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از فتنه‌گران داخلی ایران ابراز ناامیدی و اعلام کرد که آشوب فتنه‌گران (مانند انقلاب مصر و تونس) نتیجه نمی‌دهد زیرا به نظر نمی‌رسد نظام اسلامی ایران ساقط‎شدنی باشد.

کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی آشوب‌ اغتشاشگران داخلی ایران را اعتراض نامید و از به ثمر رسیدن این آشوب ابراز ناامیدی کرد.

کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: اعتراض‌های ایرانی مانند مصر و تونس به نتیجه نخواهد رسید.

خانم «اورلی نوی» کارشناس صهیونیست در این گزارش اعلام کرد: به‏خلاف اظهارات مخالفان در ایران، درباره ادامه تظاهرات، هیچ موردی که امیدوارکننده باشد به چشم نمی‌خورد که وضعیت مانند آن چیزی شود که در تونس و مصر روی داد.

این کارشناس صهیونیست با بیان اینکه نظام ایران در مقابل فتنه‌گران بیش از کشورهای دیگر مصمم‌ است، تصریح کرد: با این حال به نظر نمی‌رسد نظام اسلامی در ایران ساقط شدنی باشد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه با ابراز ناامیدی از تعداد اندک آشوب‌طلبان داخلی ایران ابراز ناامیدی و اعلام کرد که علاوه بر مصمم بودن نظام ایران برای مقابله با فتنه‌گران، موج تظاهرات آنان نیز این بار بسیار کوچک است.

در این گزارش به نیروهای امنیتی ایران اشاره و تصریح شده است که نیروهای امنیتی ایران در مقایسه با ارتش مصر بسیار باعقیده‌تر و دارای ایدئولوژی محکمتری در قبال نظام ایران هستند و این در حالی است که مخالفان ایران رهبر ندارند.

در همین خصوص، باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در امور داخلی ایران دخالت کرد و خواستار تداوم تظاهرات اغتشاشگران داخلی ایران شد.

رئیس جمهور آمریکا در موضع تفرقه‌افکنانه و مداخله‌جویانه خود ادعا کرد: ایرانی‌ها باید شجاعت لازم را برای بیان آزادی داشته باشند و به اعتراضات خود ادامه دهند.

این در حالی است که اوباما در روزهای نخستین اعتراضات مردمی مصر علیه دولت حسنی مبارک متحد آمریکا، از مردم مصر خواسته بود که خود را کنترل کنند.

 

 

 

گزارش فارس

نظرات 1 + ارسال نظر
سروش پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:54

با سلام.واقعا این مخالفان ایران چقدر احمق هستند .کشورهای اسلام عربی بعد از 32 سال انقلاب ایران را الگوی خودشان جهت نابود کردن بساط دیکتاتورهای دست نشانده کرده اند که هنوز رنگ یک انتخاب ازاد را تو عمرشان ندیده اند انوقت منتظر سقوط حکومتی هستند که بدست مردم هر سال با یک انتخاب ازاد شارژ میشود.خاک بر سر موسوی که ابروی ما را برد و بازیچه دست کروبی احمق شد حیف ان رای که به توی نامرد وطن فروش دادم و نجسش کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد