سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>عوامل وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی باز هم ناکام ماندند

با حضور مردم در صحنه
عوامل وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی باز هم ناکام ماندند این بار در 25 بهمن  1389
 

 

 

در تجمع غیر قانونی عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه در برخی از خیابان های شهر تهران که با بهانه حمایت از مردم مصر و تونس برگزار شد، هیچ شعاری در حمایت از مردم مصر و تونس سر داده نشد.

شبکه های ماهواره ای سایت های اینترنتی وابسته به دولت انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی از چندین هفته قبل با دعوت عناصر بازیچه خود موسوی و کروبی به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس خواهان حضور آشوبگران در کف خیابان در ساعت 15 امروز 25 بهمن شده بودند، این بار نیز چون گذشته ناکام از صحنه خارج شدند.
تعجب‌آور این است انگلیس و آمریکا که حامی مبارک و بن‌علی بودند برای حضور آشوبگران در خیابان‌های تهران برای حمایت از مردم مصر و تونس تبلیغات وسیعی به عمل می‌آوردند.
با حضور مردم تلاش‌های توطئه استکبار جهانی برای برهم زدن نظم عمومی در برخی خیابان‌های تهران خنثی شد. علی‌رغم تبلیغات گسترده سایت‌های ضد انقلابی برای کشاندن مردم به کف خیابان به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس فتنه‌گران کما فی‌السابق نتوانستند کاری را از پیش ببرند و با حضور فعال مردم در صحنه و در کنار نیروی انتظامی همچنان ناکام باقی ماندند.
یک سایت داخلی متعلق به جریان فتنه که متاسفانه منصوب به یکی از مقام های سابق است و با هزینه متعلق به بیت المال اداره می شود، تلاش کرد تا برای فریب افکار عمومی این تجمع را دارای مجوز قانونی اعلام کند . خبر این سایت به عنوان خوراک تبلیغاتی رسانه های وابسته به غرب و نظام صهیونیستی بلافاصله مورد استفاده انبوه قرار گرفت.
عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه به دنبال تبلیغات چندین هفته‌ای سایت‌های ضد انقلابی و با بهانه حمایت از مردم مصر و تونس در برخی خیابان‌های تهران قصد ایجاد اختلال و برهم زدن نظم عمومی را داشتند که هرچند موجب آزار و اذیت مردم و ایجاد راهبندان و ایجاد ترافیک برای ساعاتی در برخی از خیابان‌ها شد، اما با حضور مردم و امت حزب‌الله در صحنه منزوی و متواری شدند.
خوشبختانه برخی از عناصر منافقین و برخی گروهک‌ها که در صدد سوء استفاده از این فضا بودند از سوی مردم دستگیر و تحویل نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی شدند.
عده‌ای از آشوبگران برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و موجب ترافیک شدند برخی از آنها در حوالی میدان توحید حداکثر تلاش‌شان به آتش کشیدن سطل زباله و ایستگاه اتوبوس و در خیابان های فرعی بودند که با نفرت و اعتراض مردم روبه‌رو شدند.
از آنجایی که این تجمعات چند نفره با ادعای حمایت از مردم مصر و تونس انجام شد هیچ شعاری در حمایت از مردم مصر و تونس سر داده نشد و حداکثر کاربرد آن ایجاد ترافیک و برهم زدن نظم و امنیت شهری بود که البته در بخش ترافیک مردم تهران به آن عادت داشتند.
مردم که از اقدام آشوبگران به خشم آمده بودند مرتب علیه موسوی و کروبی و سایر عوامل فتنه شعار سر می‌دادند و میرحسین و کروبی را مورد لعن و نفرین قرار می‌دادند و خواستار دستگیری، محاکمه و اشد مجازات برای سران فتنه بازیخورده دشمن بودند.
در جریان حوادث امروز تعدادی از عوامل گروهک‌های منحله و تروریستی منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، کومله و... که قصد خرابکاری داشتند قبل از هر گونه اقدامی دستگیر شدند.
یکی از عوامل این گروهک‌ها تمام جیب‌های خود را پر از سنگ کرده بود و این سنگ‌ها را به سمت مردم و نیروی انتظامی پرتاب می‌کرد، بلافاصله شناسایی و دستگیر شد.
اقتدار مردم و نیروهای انتظامی و بسیجی در صحنه مشهود بود به گونه‌ایی که آن عده‌ قلیل که فهمیدند حرکت‌شان با اقبال مردم روبه‌رو نمی‌شود و موفقیتی نخواهند داشت،با هجوم مردم به سمت شان صحنه را ترک کرده و فرار را ترجیح می‌دادند و رسانه‌‌های غربی هم که مدام برای کشاندن مردم به خیابان تلاش می‌کردند وقتی که دیدند کارشان توفیقی ندارد از شدت تبلیغات خود کاستند.
ساعتی که برای این تجمع انتخاب شده بود ساعتی بود که با تعطیلی مردم از ادارات روبه‌رو شده بود و به طور طبیعی مردمی که می‌خواستند به منزل بازگردند در اثر ترافیک مجبور بودند، پیاده‌روها را پیاده طی کنند.
صاحب‌نظران تعداد نیروها در این تجمعات را بسیار کمتر از تجمعات 13 آبان و روز عاشورا ارزیابی کردند.
دعوت کنندگان به راهپیمایی 25 بهمن حامیان مبارک در تهران بودند؛ چرا که دوستان مبارک (آمریکا واسرائیل) همان حمایت کنندگان از جریان فتنه درداخل کشور بودند. این توطئه دشمن و جریان فتنه به منظور همراهی با نظام سلطه برای تغییر موضوع فعلی و اصلی جهان از مصر به ایران ، انتقام استکبار جهانی از مردم ایران به واسطه شکست مفتضحانه و تلاش برای آدرس غلط دادن به افکار عمومی جهان بود که الحمدلله مثل همیشه با هوشیاری مردم خنثی شد. ماهیت اصلی جریان فتنه یعنی نفاق ، باسردادن شعار نه غزه ونه لبنان درگذشته و فریاد حمایت ازمردم مصر در امروز برهمگان آشکار شده است. راهپیمایی گسترده مردم درسراسرکشور در 22 بهمن و حمایت از مردم مصر در این روز نشان داد که هرگونه تجمع وراهپیمایی دیگر غیرمردمی وغیر قانونی بود. اگر لازم باشد مردم همچون 22 بهمن و نهم دی 88 باز هم فعالانه تر در صحنه خواهند بود.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد