سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>ناگفته های صفار هرندی ازفرزندان رفسنجانی و وقایع اخیر

در جمع جامعه پزشکان بسیجی مطرح شد:  

ناگفته های صفار هرندی ازفرزندان رفسنجانی و وقایع اخیر  

 

 

در وقایع اخیر فرزندان ایشان موضع گیری کردند و رسما گفتند که بدنبال تغییر قانون اساسی، کاهش اختیارات رهبری و پایان بخشیدن به جمهوری اسلامی هستند و آتش بیار معرکه بودند که انتظار داشتیم موضع گیری ایشان را ببینیم که اتفاق نیفتاد

حسین صفار هرندی روز جمعه در جمع جامعه پزشکیان بسیجی استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی گفت: فتنه آینده دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مکتب تراشی در برابر مکتب دینی ماست و همه تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا به اعتقادات دینی و مذهبی ما، استوانه و خیمه نظام یعنی ولایت فقیه و رهبری آسیب برسانند.

وی تصریح کرد: امروز طرح موضوع جمهوری ایرانی و ملی در مقابل اسلامی در حال شکل گیری است اما چون گذشته با بصیرت مردم این ترفند نیز محکوم به شکست است.

وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی افزود: در فتنه سال گذشته عده ای وسیله دست خارجی شدند و عقبه بیرونی داشتند که با تلاش نیروهای اطلاعاتی بیش از سه هزار نفر شناسایی شدند که با تفهیم اتهام، کارآنها خاتمه یافت و ۱۰۰ تن از گردانندگان اصلی جریان فتنه هم که مجرم بودند محکوم شدند که ریشه قضایا خشکانده شد.

صفارهرندی در خصوص علت عدم برخورد نظام با سران فتنه یادآورشد: این افراد که به سران فتنه معروف شده اند بازی خورده دشمنند و بیشترین جرم را به خاطر دعوت مردم به آشوب و هتک حیثیت نظام مرتکب شده اند و با تهمت های ناروا که به نظام زده اند در موقع مقتضی محاکمه خواهند شد و مردم حق دارند خواستارمحاکمه آنها شوند.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: با آسیب شناسی و بررسی شیطنت های دشمنان پس از پیروزی انقلاب تاکنون مشاهده می شود که برنامه ریزی آنها حساب شده و با آرامش بوده و جریاناتی چون حزب خلق مسلمان، قائم مقام رهبری، بنی صدر و شریعتمداری تمامی با هدف خاصی طراحی و اجرا شد اما نتیجه نداد.

صفارهرندی گفت: ایجاد فاصله بین نخبگان، مراجع، دولت، مردم ورهبری در طول سالهای گذشته در نقشه های مختلفی پیاده شد و تلاش برای القای دوگانگی در حاکمیت دینی و سیاسی توطئه زیرکانه دیگری بود که آنهم شکست خورد.

وی تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری به قم و استقبال باشکوه مردم و علما و مراجع آب سردی بر پیکر نحیف وزخمی دشمنانی بود که در صدد ایجاد شکاف بین رهبری و حوزه و مراجع بودند و حضور بیش از ۳۰ هزار تن از علما در سخنرانی رهبری تائید و تاکیدی بر یکپارچگی حاکمیت دینی و سیاسی در کشور شد.

انتخابات آینده خبرگان رهبری دیدگاه نخبگان را روشن می کند

وی افزود: دشمنان روی چهره های برجسته نظام طرح و برنامه داشتند و عنوان کردن رهبر معنوی و دینی به مقام ولایت و رهبر سیاسی به آقای رفسنجانی برای القای حکومت دوگانه در ایران بود که متاسفانه نه از سوی اطرافیان و نه شخص رفسنجانی این مسئله رد و یا اصلاح نشد.

وزیر سابق ارشاد یادآورشد: در وقایع اخیر فرزندان ایشان موضع گیری کردند و رسما گفتند که بدنبال تغییر قانون اساسی، کاهش اختیارات رهبری و پایان بخشیدن به جمهوری اسلامی هستند و آتش بیار معرکه بودند که انتظار داشتیم موضع گیری ایشان را ببینیم که اتفاق نیفتاد لذا بنظر می رسد که یا روی فرزندان تسلط و کنترل ندارند که در این صورت قادر به مدیریت بزرگتر نخواهند بود و یا به نوعی با سکوت این افکار را تائید کرده اند که باز هم جای تامل است.

وی گفت: انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری نگاه منتخبان خبره مردم را در خصوص وقایع اخیر نشان خواهد داد و گویای بسیاری از ناگفته ها خواهد بود و مسائل زیادی روشن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صفار هرندی اظهارداشت: رفسنجانی کارنامه درخشانی در انقلاب دارد اما حسرت آن روزها را می خوریم و باید ایشان را در خاطرات جستجو کرد.

نماد سبز وسیله ای برای شورش مخالفان

صفارهرندی با اشاره به وقایع فتنه سال گذشته خاطرنشان کرد: فریب خوردگان با دزدیدن نماد سبز شیعی و حمایل کردن آن بر گردن کسانی که تصور نمی رفت در این مسیر قرار بگیرند در مقابل هرزه های لوس آنجلسی قرار گرفتند و پای اعلامیه هایی را امضا کردند که شورش علیه نظام بود، هر چند عده ای متوجه نبودند چه می کنند و برخی تحلیل نداشتند اما همه توافق کرده بودند که جمهوری اسلامی نباشد.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه در خصوص استعفای خود از کابینه هم گفت: با تعدادی از وزرا در خصوص انتخاب قبلی معاون اول رئیس جمهور مخالف بودیم و احساس می کردیم کسی که مورد تائید رهبری نیست نباید در این جایگاه قرار گیرد که شاید این انتقاد به گونه دیگری به رئیس جمهور منتقل شد و به همراه آقای محسنی برکنار شدیم اما به مصلحت و برای جلوگیری از ایجاد مشکل در رای اعتماد مجدد دولت با استعفا از همکاری با دولت کنار رفتم.
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد