سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>خدمت دولت آمریکا به همجنس‌گرایان!

خدمت دولت آمریکا به همجنس‌گرایان!

 

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که برای به رسمیت شناختن حقوق همجنسگرایان، از این پس عنصر جنسیت را از نام والدین در گذرنامه‌های آمریکایی حذف خواهد کرد! به این ترتیب از این پس به جای واژگان پدر و مادر از والد ۱ و والد ۲ در گذرنامه‌های آمریکایی استفاده خواهد شد!

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که این اقدام را در راستای به رسمیت شناختن تمامی انواع خانواده انجام می‌دهد! همجنس‌بازان آمریکایی می‌توانند با مراجعه به پرورشگاه‌ها کفالت کودکان بی‌سرپرست را بر عهده بگیرند و گفته می‌شود مقامات آمریکایی هر پرورشگاهی را که حاضر نشود تکفل کودکان را به همجنس‌گرایان واگذار کند، تعطیل می‌کند!

“برندا اسپراگ”، رییس اداره گذرنامه وزارت خارجه آمریکا در این خصوص به فاکس‌نیوز گفت: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی(!) ما اکنون با شرایطی مواجه هستیم که ۱۰ تا ۱۵ سال قبل نمی‌توانستیم آن را پیش‌بینی کنیم.

بنابر قانون مصوب سال ۱۹۹۶، ازدواج در آمریکا تنها بین یک زن و یک مرد ممکن است و این قانون هنوز تغییر نکرده است اما وزارت خارجه آمریکا در این خصوص بر قوانین کشوری هم سبقت گرفته است.
گفتنی است باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا نیز چندی پیش در اقدامی جنجال‌برانگیز قانونی را امضا کرد که حضور همجنسگرایان در ارتش این کشور را نیز به رسمیت می‌شناخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد