سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

<<تبلیغات یک استاندار از بیت المال +عکس

تبلیغات یک استاندار از بیت المال+عکس

چندی است که استان کرمانشاه  شاهد بنرهای عظیم تبلیغاتی است که به تعریف و تمجید برخی از مدیران آن استان می پردازد که این امر تعجب همگان را برانگیخته است.

 

 به گزارش پایگاه 598، با نزدیکی سفر رئیس محترم جمهور به استان کرمانشاه تشدید فعالیت های برخی از مسئولان این استان ابعاد تازه ای پیدا نموده است که در جدیدترین این تحرکات صرف بودجه های هنگفتی از بیت المال برای  نصب بنر و تابلوهای عظیم تبلیغاتی از چهره ی استاندار کرمانشاه که با جملاتی تملغ آمیز به تمجید از سید دادوش هاشمی می پردازد موجب نارضایتی مردم مومن و ولایتمدار استان کرمانشاه شده است.

 

 این تابلوهای تبلیغاتی در جای جای استان قابل مشاهده بوده و با جملاتی چون "استاندار نمونه" و "استاندار لایق" به  تمجید از وی می پردازد - و این در زمانی اتفاق می افتد که دولت خدمتگذار دهم، تمام توان خود را برای مقابله با هدر رفت بیت المال به کار گرفته است.

 

لازم به ذکر است که چندی پیش نیز آیت الله جنتی در خطبه نماز جمعه تهران به انتقاد از تحرکات و فعالیت های این استاندار پرداخت و با بیان اینکه یک جوان را با کمترین تجربه‌ مدیریتی ، به عنوان استاندار یک استان بزرگ مهم و دارای مسائل اقتصادی می‌گذارند که تجربه‌ مدیریتی نیز ندارد. آیا این درست است؟ آن وقت یک کسی این کار را بکند بدون این‌که مسوولیت داشته باشد و همه این کارها را پس و پیش کند. مگر حساب و کتاب درکار نیست؟ آن وقت باید حزب‌اللهی‌ها را که تسلیم نمی‌شوند، چه در میان مسوولان و چه اطراف خود، درو کرده و طرد کند." واکنش نشان داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد