سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>مسئولان دانشگاه شریف این عکس ها رو نبینند

مسئولان دانشگاه شریف این عکس ها رو نبینند

یک موسسه خارجی به صورت غیرقانونی تبلیغات گسترده ای را در جهت تشویق دانشجویان به خروج از کشور از ابتدای سال آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، از ابتدای آغاز سال تحصیلی در دانشگاه های ایران تبلیغات وسیعی در سطح دانشگاه های کشور به خصوص دانشگاه هایی که رتبه های اول کنکور در آن پذیرفته می‌شوند، مبنی بر تشویق دانشجویان به خروج از کشور شده است.

در این میان تبلیغات موسسه apply center در دانشگاه صنعتی شریف جالب توجه است.

معلوم نیست این موسسات چگونه توانسته اند تبلیغات خود را در دانشگاه های مهم کشور به صورت گسترده پوشش دهند و این درحالی است که هیچ اقدامی برای جلوگیری فعالیت این موسسات صورت نمی گیرد.

این گزارش می افزاید از ابتدای امسال موسسه خارجی apply center در دانشگاه صنعتی شریف تبلیغات دامنه داری را در جهت تشویق دانشجویان نخبه ایرانی برای خروج از ایران تدارک دیده است.

اخیرا مشاهده شده است عده ای غیر دانشجو با آوردن تبلیغات اینگونه موسسات با عناوین فریبنده applyشدن در کانادا و آمریکا با مبالغ اندک، این تبلیغات را در بردهای دانشگاه نصب می کنند.

گفته می شود این موسسه اخیرا با اجاره ساختمانی در مقابل دانشگاه شریف تحت عنوان فعالیت های اینترنتی فعال شده است.

نکته جالب توجه اینکه غالب این بردها با مسئولیت روابط عمومی دانشگاه اداره می شود و به نظر می رسد این تبلیغات جهت دار با اطلاع مسئولین روابط عمومی دانشگاه شریف صورت می گیرد.

حراست دانشگاه نیز در قبال اعتراض دانشجویان در خصوص چگونگی ورود این افراد و نصب تبلیغات آن تنها به جمله "مجوز ندارد" بسنده کرده اند.

این درحالی است که سایت دانشگاه شریف نیز که بر عهده روابط عمومی است با عناوین فریبنده ای در صفحه اول و اصلی سایت با عناوین جوامع شریفی، اینگونه موسسات را تبلیغ و دانشجویان را به خروج از کشور تشویق می کنند.

گفتنی است برخی از این لینکهای ارجاع داده شده سایت دانشگاه شریف در غالب اوقات در گالری خود تصاویر در کنار سواحل کشورهای خارجی و یا پارتی های شبانه دانش آموختگان شریف را منتشر می کند.

  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد