سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>خبر سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین از جلسات فتنه گران

آنقدر به حضرت امام خمینی(ره) نامه نوشتند و اذیت کردند تا شرایط جنگ آن گونه که ایشان می‌خواستند، پیش نرود.   

 

برخلاف عموم مردم که در محافل حسینی به عزاداری مشغولند، در محفل‌هایشان برای انتخابات سال آینده نقشه می‌کشند که چگونه مردم را از حضور در انتخابات منع کنند یا اینکه دوباره آشوب ایجاد کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: درحالیکه هیچ یک از مردم و رزمندگان به خاتمه یافتن جنگ راضی نبودند، دنیاطلب‌هایی که آن زمان منصب‌هایی را داشتند بواسطه آن که فاقد روح حسینی بودند، دایم خواستار خاتمه یافتن جنگ می‌شدند.
به گزارش روابط عمومی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم یادواره شهدای محله جی تهران که در مسجد 14 معصوم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: مزاحمین انقلاب بواسطه مسندهای سیاسی که در دستشان بود، آنقدر به حضرت امام خمینی(ره) نامه نوشتند و اذیت کردند تا شرایط جنگ آن گونه که ایشان می‌خواستند، پیش نرود.
وی افزود: دنیاطلب‌هایی که آن زمان منصب‌هایی را داشتند به امام نامه می‌نوشتند که برای ادامه جنگ فلان مقدار بمب، لیزر، تانک می‌خواهیم یا اقتصادمان صفر شده، درحالیکه هیچ یک از مردم و رزمندگان به چنین کاری راضی نبودند، زیرا ملت و رزمندگان ما داشتند مشکلات و سختی‌ها را تحمل می‌کردند اما آنهایی که منصب‌هایی را داشتند بواسطه آن که فاقد روح حسینی بودند، دایم خواستار خاتمه یافتن جنگ می‌شدند.
نقدی ادامه داد: زمانی هم که جنگ به اتمام رسید وقتی کاروان‌های شهدا از راه می‌رسیدند، ما را در شرایطی وادار به قبول ظاهر فریبی‌های خود کردند و خیلی سریع خواسته‌های خود را مطرح کردند و به دنبال آن فامیل‌هایشان را هم در منصب‌های مختلف نشاندند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه علی‌رغم تمام این کارها باز هم دست از آزار و اذیت مردم برنداشتند، تصریح کرد: در روزی که امتحان‌های سخت‌تری پیش آمد، در مسئله هسته‌ای کارهای ننگینی کردند، قراردادهای زشتی نوشتند و برای گرفتن چند تا عکس با سران کشورهای ظالمی همچون انگلیس و ایتالیا و فرانسه و ژست‌های سیاسی گرفتن، یک روند ننگین را اتخاذ کردند اما خوشبختانه با هوشیاری رهبر معظم انقلاب، ملت بیدارمان نگذاشتند این مسیر آنها بصورت کامل طی شود.
نقدی با یادآوری این نکته که چنین حرکت‌هایی در مقابل نهضت حسینی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اگر آن روز کسانی بخاطر ملک ری به جنگ اباعبدالله الحسین(ع) رفتند، افرادی که امروز چنین اقداماتی را دنبال می‌کنند از همان دسته سپاه یزید هستند. بنابراین، لعنتی که در زیارت عاشورا بر قاتلین حضرت امام حسین(ع) و یارانش می‌فرستیم، به این افراد هم می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه در زیارت اربعین امام حسین(ع) می‌خوانیم «ای حسین تو خودت را فدا کردی تا بشریت از گمراهی نجات یابد»، اظهار داشت: امام حسین(ع) در صحرای کربلا فقط به دلیل احیای دین جد بزرگوارش یعنی حفظ اسلام به شهادت رسید ولی سال گذشته آنهایی که در ظهر عاشورا آن حوادث را بوجود آوردند و قبل از آن هم شرارت‌های بیشماری را انجام دادند،‌ امروز برخلاف عموم مردم که در محافل حسینی به عزاداری مشغول هستند، در محفل‌هایشان برای انتخابات سال آینده نقشه می‌کشند که چگونه مردم را از حضور در انتخابات منع کنند یا اینکه دوباره آشوب ایجاد کنند.
نقدی با اشاره به اینکه تمام این اقدمات آنها به دلیل داشتن خوی دنیاطلبی و لذت‌جویی دنیوی است، گفت: این مسیری که ملت ما در حال پیمودن است، مسیر ایستادگی، مقاومت و صبر است. راهی که سختی بیشماری را باید برای رسیدن به هدف تحمل کرد. البته آنهایی که می‌گویند نه غزه نه لبنان، ‌فقط شکم و ریاست خودم، حسابشان از عموم جداست زیرا آنها به دنبال این هستند که چند روزی مانند حیوانات بچرند و لذت ببرند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص علت التماس اخیر وزیر امور خارجه آمریکا برای انجام مذاکره با هیئت ایرانی، اظهار داشت: آنها چون می‌خواهند به ملت‌ها بگویند اینها که مظهر ایستادگی و آزادگی هستند با ما کنار آمدند، بنابراین دیگر نباید بگویند «مرگ بر آمریکا».
وی در پایان به پیام اباعبدالله‌الحسن(ع) و شهدا اشاره کرد و گفت: پیام آن حضرت و همه شهدا ایستادن در مقابل ظالمان و جباران، نترسیدن از هر سختی و جان دادن در راه حفظ اسلام و میهن است به عبارت دیگر اگر امرو نام اباعبدالله همچنان پس از 1400 سال زنده است و مردم آزاده جهان هر سال برای ظلمی که بر او، خاندانش و یاران باوفایش در صحرای کربلا وارد شده عزداری می‌کنند به همین علت است.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:28

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد