سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>رسانه مهدی هاشمی حامی مراجع تقلید شد!

رسانه مهدی هاشمی حامی مراجع تقلید شد!

جهان، رسانه ای که همواره خط و خطوطش منتسب به مهدی هاشمی بوده است و همچنین از مهمترین پایگاه های فتنه سال گذشته نیز محسوب می شود و به دلیل توهین به ولایت و اقدام ضد امنیت ملی بارها فیلتر شده است، مدتی است که در ظاهر حمایت از برخی مراجع عظام تقلید، پروژه اختلاف افکنی میان جریانات متدین داخلی نظام با علما و مراجع تقلید را کلید زده است.

این رسانه خبری - تحلیلی که با بودجه مهدی هاشمی اداره می شد و در دوره انتخابات از امکانات یک دانشگاه بزرگ و پر حاشیه برای حمایت از بازیگران فتنه استفاده می کرد و سهم قابل توجهی نیز در توهین به مراجع عظام، علما و ولی امر مسلمین در کارنامه خود دارد، در سناریویی نخ‌نما و کودکانه که ظاهرا از بقایای باند مهدی هاشمی  دستور گرفته است، تلاش دارد که به زعم خود مرجعیت و نظام را رودرروی یکدیگر قرار دهد.

در همین راه با مطالبی پوشالی چون انتقاد بی سابقه حکومت از مراجع تقلید و انتقاد یک مسؤول از مرجعیت و غیره چند روزی به مرجع خبری رسانه های ضدانقلاب و پایگاه‌های خبری فتنه سبز تبدیل شده است.

این سایت خبری در خصوص نظر یکی از نزدیکان رئیس جمهور درباره موسیقی با تیتر "طعنه و اهانت به برخی مراجع تقلید در سخنان تازه مشایی" سعی کرد نشان دهد این مقام مسوول با نظر چند تن از مراجع، مخالفت و به آنها توهین کرده است. اینکه این مقام مسؤول دولتی چه نظریاتی دارد و سخنان وی چه میزان دارای اهمیت است، موضوعی است که نیار به توضیح ندارد و به اندازه کافی مردم نسبت به عمق علمی و فواید عقاید وی(!) آشنایی دارند اما اینکه سایت مهدی هاشمی این سخنان را تنها معارض با مراجع دانسته و آنها را رو در روی هم قرار داده است، همان شیطنت دنباله داری است که ظاهرا برای اجرای آن دستور گرفته است.

این سایت خبری بدون اشاره به اینکه اشاعه و نشر موسیقی از نظر اکثر مراجع عظام از جمله مقام معظم رهبری دارای اشکال است، با برجسته کردن نظر حضرت آیت الله وحید درباره موسیقی، تلاش کرده است نظر مسؤول دولتی مورد نظر را در تعارض با نظر این مرجع تقلید قرار دهد.

این درحالی است که رسانه مهدی هاشمی چند روز پیشتر به بهانه سؤال یک سایت خبری اصولگرا از آیت الله وحید، تلاش کرد این سؤال منطقی را تهدیدی بی سابقه نسبت به مرجعیت نشان دهد.

نگرانی رسانه مهدی هاشمی برای جایگاه مرجعیت(!) در حالی است که طی یک سال گذشته بیشترین سهم خبرسازی در ماجرای فتنه را همین رسانه و آنهم با بودجه ای مشکوک به فساد سیاسی-اقتصادی برعهده داشته است که مهمترین نمونه آن توهین آشکار به ولی فقیه  و ارکان انقلاب و جمهوری اسلامی بوده است؛ فتنه ای که قریب به اتفاق مراجع عظام تقلید و فحول علمای حوزه علمیه قم در زمان روی دادنش و به ویژه در دیدار با رهبر گرانقدر انقلاب در قم، از آن به تلخی یاد نمودند. 

هفته گذشته یک سایت خبری اصولگرا با طرح سوال از آیت الله وحید نوشت که "علاقه مندان شما انتظار داشتند همانطور که درمورد نشان دادن چهره حضرت عباس(ع) اعلام موضع کردید درباره توهین به امام حسین(ع) در روز عاشورای سال گذشته نیز واکنش نشان می دادید" و همین سؤال ساده و منطقی باعث شد رسانه وابسته به فتنه مهدی هاشمی، آنرا توهین حکومتی علیه مرجعیت قلمداد کند و برای وابستگان رسانه ای غربی و سبز خود آتش تهیه بسازد.

در هر صورت این انتظار از مسؤولین قضایی و امنیتی می رود که هر چه سریعتر ضمن بررسی اتهامات مهدی هاشمی به فعالیت های سیاسی و رسانه ای وی در داخل کشور نیز رسیدگی کنند و اجازه ندهند که برخی رسانه های هتاک به مرجعیت و اسلام و انقلاب با بودجه آغشته به فساد اقتصادی-سیاسی و پس از چندبار فیلتر شدن به دلیل فعالیت علیه امنیت ملی، مجددا همان رویه فتنه انگیزی را پیش گرفته، ادامه دهند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد