سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>زیباکلام معشوق جدیدش را معرفی کرد!

زیباکلام معشوق جدیدش را معرفی کرد! 

 

 

اگرچه برخی سیاسیون برای تیتر اوّل رسانه ها شدن هزینه های نامشروع زیادی را می پردازند و بعضا بر خلاف جهت مسیر آب و امواج حق قصد هنرنمایی می نمایند، امّا در این میان دست و پا زدن مرغابی کوچک پر و بال شکسته و امّا پر سر و صدای مرداب نشین دریاچه مصنوعی خشکیده رضاخان سفاک کمی تا قسمتی دیدنی تر می باشد.

برخی سیاسیون برای تیتر اوّل رسانه ها شدن هزینه های نامشروع زیادی را می پردازند و بعضا بر خلاف جهت مسیر آب و امواج حق قصد هنرنمایی می نمایند، امّا در این میان دست و پا زدن مرغابی کوچک پر و بال شکسته و  امّا پر سر و صدای مرداب نشین دریاچه مصنوعی خشکیده رضاخان سفاک کمی تا قسمتی دیدنی تر می باشد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، صادق زیبا کلام که سابقا در سخنان مختلف با بروز علایق درونی اش و به نمایش گذاشتن عشق و دلدادگی خود به رضاخان، توانسته بود چند روزی تیتر رسانه ها را از آن خود کند، اینبار نیز معشوق و منحوس جدیدش را به ملت بزرگ ایران معرفی نمود تا اثبات کرده باشد او هرگز مرکبی یک بار مصرف برای دوستان غربی و مستکبرش نبوده است.

به گزارش خبرنگار ما، زیباکلام در مناظره ای که چند روز پیش توسط بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینای همدان بین وی و حجت الاسلام روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتو  با عنوان " کمک به فلسطین، مصلحت ایران یا مصلحت اسلام" برگزار شده بود،  از عشق وافر خود به رژیم صهیونیستی در کنار رضاخان پرده برداشت.

در این برنامه که استقبال بیش از حد دانشجویان، سالن آمفی تئاتر را یک ساعت مانده به برگزار ی مناظره مملو از جمعیت کرده بود و به هنگام مناظره که تقریبا 2ساعت و نیم طول کشید تعداد زیادی از دانشجویان در اطراف سالن ایستاده و جمع زیادی نیز روی زمین نشسته صحبت های دو طرف را دنبال می کردند، حجت الاسلام روان بخش ابتدا کمک به فلسطین را یک ارزش دانست و گفت: کمک به مردم مظلوم فلسطین هم مصلحت اسلام است و هم مصلحت ایران بلکه  یک وظیفه انسانی است.

 وی همچنین اظهار داشت: حتی اگر کمک به فلسطین را در راستای منافع ملی بدانیم، منافع ملی ما فقط در همدان تامین نمی شود بلکه منافع ملی ما با سیاست خارجیمان گره خورده است.

ایشان در ادامه افزود: اگر این گرگ درنده در منطقه توسط حماس و حزب الله مهار نشده بود اسرائیل با شعار از نیل تا فرات خود امروز ایران اسلامی را نیز مورد حملات خود قرار داده بود ولی خوشبختانه اسرائیل توسط حزب الله لبنان و حماس در داخل سرزمین های اشغالی زمین گیر شده است و این خود یک نوع منفعت ملی است.

آقای زیبا کلام در ادامه با رد سخنان دبیرسیاسی هفته نامه پرتو، کمک به فلسطین را مطلوب ندانست و تصریح کرد: کشور اسرائیل با تایید مجمع سازمان ملل در تاریخ 1947 تشکیل شده و یک کشور قانونی است! بنا براین ما حق نداریم اسراییلی ها را باطل مطلق و فلسطینی ها را حق مطلق بدانیم!

 آقای روان بخش نیز در پاسخ به اظهار عقیده دکتر زیبا کلام گفت: سازمان ملل مشروعیتش را از کجا به دست آورده است؟ اگر اسرائیل توانسته بود ایران را نیز غصب کند و سازمان ملل نیز آن را به رسمیت می شناخت باز هم آن را تایید می کردید؟

وی در ادامه ابراز داشت: چه کسی است که نداند سازمان ملل و شورای امنیت تحت تاثیر قدرت های بزرگ بویژه آمریکاست؟

 حجت الاسلام روانبخش در ادامه با طعنه به مواضع پیاپی زیباکلام در قبال رضاخان اظهار داشت: البته از کسی که رضا شاه را منجی ایران می داند به رسمیت شناختن اسرائیل چندان بعید به نظر نمی رسد.

لازم بذکر است که آقای زیباکلام چندی پیش گفته بود: رضاخان مستبد بود و هرچه که بود جز خدمت و خدمت و باز هم خدمت دستاورد دیگری نداشت. رضا خان دادگستری، آموزش و پرورش و راه آهن را آورد .ارتش ایجاد کرد!

البته وی بعد از برخی واکنشها و اعتراضات نسبت به سخنان انحرافی اش، در مناظره‌ای با حجت الاسلام رسایی نماینده مردم تهران، با دفاع از مواضع قبلی خود در مورد حمایت از خدمات رضاشاه تاکید کرد: به دفاع از رضاشاه افتخار می‌کنم و اصلاً خجالت نمی‌کشم در انظار عمومی از رضاشاه و همکارانش حمایت کنم!

وی همچنین اخیرا در مناظره‌ای با حجت‌الاسلام والمسلمین رهدار که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: ما مدیون شمشیر آغامحمدخان و چکمه‌های رضا شاهیم!

وی همچنین در ادعایی دیگر جنگ نرم را زاده توهم توطئه دانست!

به هر حال به نظر می آید که کلمات قصار این مدعی روشنفکری و همه چیز فهمی به گونه ای ته کشیده که اینبار برای دیده شدن در رسانه ها سعی در معرفی و بر سر زبانها انداختن معشوق جدیدش نموده است! و دیگر اینکه برای بسیاری از مردم و دانشجویان جای سئوال دارد که چرا آقای زیباکلام و دوستانشان تنها عاشق دیکتاتوران خونخوار و سفاک می شوند؟! آیا ...

پاسخ ملت فهیم و البته مظلوم و رنج دیده ایران، فلسطین و لبنان در قبال این صحبت ها به آقای زیبا کلام یک جمله است و آن اینکه " حشرک الله مع رضا خان و شارون و بوش و کل ظالم و غاصب"


( متن کامل مناظره بین حجت الاسلام و المسلمین روانبخش و دکتر زیباکلام به زودی منتشر خواهد شد.)

نظرات 1 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:29 http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام

ای اهل عالم/ آمد محرم ...

و حسین خون خداست........

لعنت بر یزیدیان و هلهله کنندگان عاشورا....

به یاد شهدای عاشورای 1388


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد