سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>آخرین اخبار از ترور اساتید ایران+عکس

آخرین اخبار از ترور اساتید ایران+عکس 

 

یک روز پس از آنکه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان لبنانی، در بیروت، ایران را در زمینه پیشرفت علمی بهترین الگو معرفی کرد و مشکل کشورهای بزرگ در جهان با ایران را برنامه ریزی برای رسیدن به اوج قله‌های علمی و تولیدی در جهان عنوان کرد، در یک اقدام کور، دو تیم تروریستی صبح امروز حوالی ساعت 8 صبح، دو نفر از اساتید برجسته دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی تهران را بگونه‌ای مشابه و در دو نقطه متفاوت از شهر تهران به شهادت رساندند.

به گزارش رجانیوز، در حالیکه غرب خود را برای دور جدید مذاکرات در هفته‌های آینده با ایران آماده کرده است و برخی اخبار از یک طراحی انگلیسی با مدیریت ساورز برای به شکست کشاندن این مذاکرات حکایت دارد، دکتر مجید شهریاری و دکتر فریدون عباسی دوانی از اعضای برجسته دانشکده مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی تهران، در دو نقطه متفاوت ولی به صورت کاملا مشابه، شب گذشته و حوالی ساعت 8 صبح امروز هدف حمله تروریستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

تروریست‌های موتور سوار، با نزدیک شدن به خودروی حامل اساتید یاد شده، با چسباندن یک بمب به ماشین از آن فاصله گرفته و سپس خودروها را منفجر کرده‌اند.

استاد دکتر مجید شهریاری در بلوار نیروی زمینی ارتش  و در حالیکه به همراه همسر خود در حال حرکت بوده است مورد این حمله قرار گرفته که بلافاصله و درجا پس از انفجار پژوی 405 به مقام شهادت نائل شده و همسر وی نیز به بیمارستان منتقل شده است.

استاد عباسی نیز صبح امروز با همین شیوه در خودروی پژو 206مقابل دانشگاه شهید بهشتی وترور شده است که به دلیل جراحات به بیمارستان طالقانی منتقل شده و تحت مداوای سرپایی قرار گرفته است و هم اکنون از بیمارستان مرخص شده است. 

دستیابی به فناوری طراحی قلب رآکتور؛ عامل ترور استاد عباسی

این دو استاد برجسته هسته‌ای عضو هیئت مؤسس انجمن هسته‌ای ایران زیر نظر سازمان انرژی اتمی ایران بودند. دکتر عباسی دوانی علاوه بر دانشگاه شهید بهشتی در دانشگاه امام حسین(ع) نیز تدریس داشت. هر دوی این اساتید با مراکز تحقیقاتی و پژوهشی وزارت دفاع نیز همکاری داشتند.

کمتر از یک هفته قبل خبر دستیابی ایران به روش محاسبه تابع اهمیت نوترون در یک پروژه رساله دکترای فیزیک در دانشگاه امیرکبیر منتشر شد که دکتر شهریاری استاد راهنمای آن پروژه بود.

هدف اولیه در این طرح کسب دانش و تخصص محاسبات نوترونی و طراحی قلب یکی از مهمترین انواع رآکتورهای نسل آینده و در مرحله بعد، آمادگی برای پیوستن به طرح های بین المللی در حال اجرا در این زمینه است.

برای نخستین نمونه آزمایشی رآکتور زیر بحرانی واداشته با شتابنده که قرار است تا سال 2016 ساخته شود، اهداف دیگری از جمله، بررسی امکان پذیر بودن ساخت این نوع رآکتورها در مقیاس واقعی، مطالعه ایمنی، تبدیل پسماند هسته ای و استفاده از آن به عنوان وسیله تولید رادیودارو، مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین در 27 مهرماه سال جاری، از 62 نفر از افتخارآفرینان دانشگاه شهید بهشتی در تالار ابوریحان این دانشگاه تجلیل شده بود و در سال 86 به‌عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شده بود. نام این استاد در لیست افراد تحت تحریم قطعنامه 1737 شورای امنیت علیه ایران در اسفند ماه 85 قرار دارد.

دکتر عباسی معاون دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی در سال 85 و از اساتید انقلابی و مومن دانشگاه شهید بهشتی بوده که به گفته دانشجویان دانشگاه با روحیه‏ای شهادت طلبانه و آماده شهادت وارد حوزه فعالیت در زمینه فیزیک هسته‎ای شده بود.

سرعت گرفتن موتور پیشرفت علمی در دانشگاه‌های ایران سبب شده است تا دشمنان ایران اسلامی پس از ناکامی در درگیر کردن دانشگاه‌ها به مسائل حاشیه‌ای و سیاسی، به ترور اساتید دانشگاه‌ها روی بیاورند، چنانکه سال گذشته نیز در چنین ایامی استاد محمدی، از اساتید دانشگاه تهران، هدف ترور کور عناصر ضد انقلاب قرار گرفته و به شهادت رسید.
 

روایت شاهد عینی از حادثه ترور صبح امروز

یک شاهد عینی هم به فارس گفت: ساعت 7:45 دقیقه صبح امروز (دوشنبه)دو دستگاه موتورسیکلت با نزدیک شدن به خودروی پژوی استاد دانشگاه شهید بهشتی بمبی را به سمت خودرو پرتاب کردند که باعث انفجار شد.

وی ادامه داد: ساعت 7:45 دقیقه صبح امروز دو دستگاه موتورسیکلت با نزدیک شدن به خودروی پژوی استاد دانشگاه شهید بهشتی بمبی را به سمت خودرو پرتاب کردند که باعث انفجار شد.
وی اظهار داشت: انفجار ناشی از این بمب صدای ناهنجاری تولید کرد و موتورسیکلت سواران با سرعت از محل حادثه گریختند.

این شاهد عینی افزود: در ادامه این حادثه پلیس در میدان دانشجو اقدام به تعقیب و گریز یک دستگاه پژو 206 کرد که به دلیل اقدام به فرار و بی‌توجهی به فرمان پلیس مأموران به سمت این خودروها شلیک کردند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد