سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>رسوایی دیگری برای جریان فتنه از زبان مؤسسه صلح آمریکا

نظر "عباس میلانی "نویسنده جیره خوار امریکایی صفت 

 

 

نویسنده که خود یک ضد انقلاب فراری است، با ادعاهای غیرواقعی، غلو‌ و بلوف‌های زیاد سعی داشته که جنبش مرده سبز را همچنان پویا و قدرتمند نشان دهد و وانمود کند که سران فتنه هنوز نیز در صحنه سیاسی ایران حضور دارند و نقش فعالی را در شکل‌دهی جریان‌های داخلی این کشور ایفا می‌کنند

به گزارش فارس، مؤسسه صلح آمریکا (United States Institute of Peace) در گزارشی به نقل از "عباس میلانی " نویسنده کتاب "افسانه شیطان بزرگ "، رئیس بخش مطالعات ایران در دانشگاه استنفورد و همچنین ریاست پروژه دموکراسی ایران در "موسسه هوور " (Hoover Institution)، سعی کرده با استفاده از تحلیل‌های غیرواقعی به سران فتنه روحیه دهد و آنها را تشویق کند تا بار دیگر این جنبش را برپا کنند.

نویسنده که خود یک ضد انقلاب فراری است، با ادعاهای غیرواقعی، غلو‌ و بلوف‌های زیاد سعی داشته که جنبش مرده سبز را همچنان پویا و قدرتمند نشان دهد و وانمود کند که سران فتنه هنوز نیز در صحنه سیاسی ایران حضور دارند و نقش فعالی را در شکل‌دهی جریان‌های داخلی این کشور ایفا می‌کنند.

مؤسسه صلح آمریکا در این گزارش بطور ضمنی تأکید کرده که جنبش سبز برای بقای خود باید رهبری قدرتمند‌تر را انتخاب کند و همچنین راهی برای غلبه بر جهاد اینترنتی نظام ایران پیدا کند.



نویسنده در این راستا تأکید کرده است: "جنبش سبز برای حفظ بقای خود باید رهبری منسجم‌تر و خط‌‌مشی قدرتمندانه‌تری در پیش گیرد، همچنین باید راهی برای غلبه بر جهاد اینترنتی نظام که از فناوری‌های غرب، روسیه، چین و هند برای خفه کردن صدای اپوزیسیون بهره می‌گیرد، بیابد.

مؤسسه صلح آمریکا که خود یکی از مجریان برنامه‌های ضد ایرانی در آمریکا است و در این زمینه از ضد انقلاب‌های خارج نشین نیز استفاده ابزاری می‌کند، در این گزارش برای روحیه دادن به سران فتنه سعی کرده حمایت دولت‌های غربی از آنها را بزرگ کند تا آنها روحیه بگیرند و به پشتوانه دولت‌های ضد ایرانی از جمله دولت آمریکا بار دیگر به این جنبش خاموش جان بخشند.

نویسنده که خود از جیره‌خواران دولت آمریکاست، در این گزارش با صراحت اعلام کرده که تحریم‌های هوشمند که بر تضعیف دستگاه ایدئولوژیک نظام ایران متمرکز هستند، می‌توانند رشد جنبش سبز را تسهیل کنند.

میلانی در این زمینه به دولت آمریکا و سران کاخ سفید توصیه کرده است: "تحریم‌های هوشمند که بر تضعیف دستگاه ایدئولوژیک و رژیم ایران متمرکز هستند، می‌توانند رشد این جنبش را تسهیل بخشند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد