سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>پرده برداری بوش از جنایت مادرش!+اخبارکوتاه

پرده برداری بوش از جنایت مادرش!+اخبارکوتاه

وقتی بی بی سی تبرئه می کند!در شرایطی که مقامات قضایی بر پایه حکم بازداشت مهدی هاشمی رفسنجانی، تأکید کرده اند که وی را به محض ورود به ایران بازداشت سپس محاکمه خواهند کرد، رسانه دولتی انگلیس ادعای «بی اعتبار بودن» اتهامات پسر آقای هاشمی را مطرح کرد و اتهامات مهدی هاشمی را به «استفاده از اموال عمومی برای فعالیت انتخاباتی» کاهش داد.
این سایت در پایان، خروج مهدی هاشمی از کشور را تنها «یک مأموریت کاری» دانست: مهدی هاشمی چند ماه پس از انتخابات و در شرایطی که فشارها برای احضار و بازداشت او افزایش یافته بود، در قالب مأموریتی برای سرکشی به بعضی واحدهای خارج از کشور دانشگاه آزاد از ایران خارج شد و هنوز باز نگشته است.

شوروی با یک رادیو فروپاشید!

در حالی که آن زمان آمریکا تنها با یک رادیو توانست نظام شوروی سابق را از پای در بیاورد، اما امروز طبق آخرین آمار بیش از 17 هزار بنگاه ماهواره ای در دنیا فعال است که از این میان چهار هزار شبکه در ایران قابل رویت بوده به گونه ای که دو هزار کانال از این میان به راحتی قابل دریافت است، اما هر روز نظام توانمندتر می شود.
جدیدترین افاضات شیرین عبادی

شرین عبادی که ماه هاست از کشور متواری شده، در جدیدترین اظهارنظرهای با مزه خود! در نقش وکیل مدافع سه بازداشت شده در ایران، گفت آن ها جاسوس نیستند، چون نتوانستند جاسوسی کنند.
عبادی در مورد سه آمریکایی که به جرم جاسوسی در جولای 2009 در خاک ایران دستگیر شدند، گفت: حتی اگر آنها قصد جاسوسی هم داشتند، زمانی برای انجام این کار پیدا نکردند. بنابراین من این مسئله را سیاسی می دانم.

آیت الله نمازی: دستگیری سران فتنه به زودی محقق می شود

آیت الله نمازی، دادستان اسبق کل کشور و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که اسناد ارتباط سران فتنه با کشورهای اروپایی و آمریکا موجود است، گفت: دستگیری سران فتنه نزدیک است و به زودی محقق می شود.
پرونده مهدی هاشمی از سال 73 باز است

ستار هدایتخواه نماینده مجلس با اشاره به برخی اخبار منتشره درباره تلاش عده ای برای بازپس گیری پرونده مهدی هاشمی از وزارت اطلاعات و ارجاع آن به قوه قضائیه، اظهار کرد: سابقه پرونده وی به یکی دو سال اخیر بازنمی گردد و تا جایی که بنده خبر دارم سابقه پرونده مهدی هاشمی به حدود17-16 سال گذشته بازمی گردد. وی افزود: از همان زمان یعنی از حدود سال های 72 و 73 پرونده مهدی هاشمی در وزارت اطلاعات تشکیل شد مبنی بر ارتباط وی با بیگانگان که اسناد و مدارکی نیز در این زمینه وجود دارد. این نماینده مجلس بر همین اساس گفت: این پرونده تحت تأثیر برخی کشورها و اعمال نفوذهای که در آن زمان از سوی عوامل قدرت صورت گرفت نتیجه ای نداشت که باید از مسئولان ذی ربط در این رابطه سوال شود که پرونده ارتباط مهدی هاشمی با بیگانگان به کجا رسید.
تحرکات سوء پژاک در آستانه هدفمندی یارانه ها

عناصر گروهک تروریستی پژاک درآستانه هدفمندکردن یارانه ها اقدام به انجام تبلیغات سوء و تشویش اذهان عمومی علیه این طرح در مناطق کردنشین کرده اند.
صدای آمریکا به دست ایران افتاده!

شماری از جریان های ضد انقلاب در اعتراض به عدم تأثیرگذاری تلویزیون صدای آمریکا اعلام کردند که شبکه VOA به دست ایران افتاده و صدای جمهوری اسلامی شده است! و به همین مناسبت تظاهراتی را برگزار می کنند. یکی از مجریان و برنامه سازان تلویزیون پارس در برنامه ای با عنوان «اشکها و لبخندها» با ادعای اینکه مدیریت صدای آمریکا «VOA» به دست جمهوری اسلامی افتاده است، گفت: صدای آمریکا ظرف چند سال گذشته تبدیل به صدای جمهوری اسلامی شده ولی بودجه اش را دولت آمریکا می دهد و مدیریتش در دست جمهوری اسلامی افتاده است VOA به درخواست جمهوری اسلامی علیه آمریکا و سیاستهای آمریکا سخن پراکنی می کند و برنامه هایی پخش می کند که برای اپوزیسیون نه نان می شود نه آزادی. ما دست به اقدام اعتراضی می زنیم.
پرفروش ترین ترانه لبنان

آهنگ «اهلاً و سهلاً، احمدی نجاد» که توسط جمعی از خوانندگان لبنان به مناسبت سفر رئیس جمهوی کشورمان به این کشور اجرا شد، این روزها در قالب یک آلبوم به بازار عرضه شده و به پرفروش ترین سرود روز لبنان تبدیل شده است. شبکه المنار این آلبوم را که شامل مجموعه ای از سرودها به زبان عربی و فارسی است در یک مجموعه حماسی روانه بازار کرده است.
ادعاهای بامزه ضدانقلاب درباره بلاگرهای بسیجی!

سایت صهیونیستی بالاترین که با کاهش مخاطب مواجه شده است در ادعایی از حقوق 700000 تومانی به وبلاگ نویسان بسیجی خبر داده است که به آن ها به صورت منظم پرداخت می شود. چندی پیش هم سایت وزیر ارشاد دولت اصلاحات در ادعایی بامزه با بیان اینکه بسیجیان به وبلاگ نویسی تشویق سازمانی شده اند، نوشت که آنان برای هر پست وبلاگ در مدح مسئولان رهبری نظام و دفاع از رئیس جمهور حداقل «شصت هزار تومان» دریافت می کنند!
جبهه ملی خیریه و صندوق قرض الحسنه می زند!

عوامل سرکرده جبهه ملی به دنبال ایجاد تشکل های خیریه و استمرار کمک رسانی به فقرا و نیازمندان با هدف کسب پایگاه و جایگاه مردمی برای ادامه تحرکات خود شده اند.
این عوامل به هواداران خود گفته اند: در صورت داشتن حمایت مردمی و مطرح شدن به نیک نامی در موقع احضار یا هرگونه دستگیری و هرگونه پیشامد ناگوار مردم از شما تحت عنوان افراد خیر و مردم دوست حمایت می کنند. گفتنی است پیش از این برخی گروههای فتنه گر نیز برای برگزاری جلسات و گمراه کردن مسئولان، به طرفداران خود اعلام کرده بودند که جلسات خود را در قالب کلاس قرآن و دعا و تفسیر برگزار کنند.

چرا طبقه ثروتمند نگران است؟

یک مقام مسئول در پاسخ به این سوال که چرا قدرتمندان و ثروتمندان از طرح هدفمند کردن یارانه ها نگرانند گفت: این یارانه ها در دهک دهم شهری که پر درآمدترین دهک جامعه محسوب می شوند 22 برابربنزین، 35 برابر گازوییل، 14 برابر برق و سه برابر گاز بیشتر نسبت به دهک نخست که جامعه روستایی است مصرف می کنند و نگرانی آنها از بابت تعلق حق بیشتر به محرومان است.
حرفهای صریح مادردو شهید وسه جانبازبه احمدی نژاد

مادر دو شهید وسه جانباز خطاب به دکتراحمدی نژاد که در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران استان قزوین حضور پیدا کرده بود با اشاره به نحوه شهادت فرزندانش در کربلای پنج و همچنین چگونگی جانباز شدن سه فرزند دیگرش گفت: فداکاریی های که فرزندان مان کردند به خاطر دین، اسلام و حجاب بود. از بی و بند باری هایی که موجود است در عذاب هستیم، چرا که فرزندان ما به خاطر اسلام، حجاب و دین و دفاع از ارزش ها در میادین جنگ حضور پیدا کردند.
هدفمندی یارانه ها برای نابودی ما درست شده!

بعضی از دوستان از اول هم می گفتند که هدفمندی یارانه ها برای نابودی ما درست شده و ما حالا این را می فهمیم!
به گزارش افشا نیوز مهدی کروبی اخیرا در سخنانی که نشان از عمق تحلیل و اطلاعات اودارد گفته: هدف از طرح یارانه ها در این مقطع خاص که فرقه سبز می رود تا بر اوضاع مسلط شود و مردم یکصدا ما را فریاد می زنند، چیزی نبوده جز عوام فریبی و از همان کارهای عجیب و غریبی که در بحبوحه انتخابات با پخش سیب زمینی و سهام عدالت و... اونجوری کردن که دیدیم!!

تنها مانع آمریکا برای نفوذ به ایران

حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در دیداری که با یکی از مسئولان کشورهای همسایه داشتم، او به من گفت ما سالیانه دیدارهایی با مقامات آمریکایی داریم و آنها می گویند رهبر انقلاب تنها مانع نفوذ ما در ایران است؛ بر همین اساس ما باید توجه داشته باشیم که ولایت فقیه تمام امید دشمن را برای نفوذ به انقلاب مأیوس می کند.
اعتراف پسر سکینه محمدی

سجاد، پسر سکینه محمدی گفته است که سوءاستفاده از پرونده مادر من به کانالی برای کاسبی سیاسی ضد انقلاب و سوءاستفاده وکلای ماجراجو برای گرفتن پناهندگی تبدیل شده است.
ایران آرام آرام آمریکا را دور می زند

خبر همکاری سه کشور ضد امپریالیستی ایران، ونزوئلا و نیکاراگوئه در ساخت آبراه بین المللی، حیرت و نگرانی صهیونیست ها را باعث شده است. سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این باره نوشت: ایران قصد دارد، با کمک به نیکاراگوئه و ونزوئلا یک کانال رقیب برای کانال پاناما برپا کند تا موجب تضعیف آمریکا شود.
پرده برداری بوش از جنایت مادرش!

رئیس جمهور سابق آمریکا از جنایت و مخفی کاری مادرش در رابطه با جنین مرده ای که 60 سال قبل سقط کرده و درون شیشه الکلی نگهداری می کرد، پرده برداشت. «جورج بوش پسر» در مصاحبه ای گفت: در زمان نوجوانی ام، مادرم که آن زمان بانوی اول کشور و همسر رئیس جمهور بود، در منزل مان، فرزند خود را سقط کرد. در آن زمان او تصمیم گرفت جنین را درون شیشه مربا داخل الکل نگهداری کند، این جنین همچنان در زیرزمین خانه مادرم در «تگزاس» است!
دم خروس منافقین از زیر کلاه کویتی ها

مقاله نویسی یک عضو ارشد منافقین در روزنامه کویتی «السیاسه» از روابط جریان حاکم بر کویت و سازمان تروریستی منافقین پرده برداشت.
یک راهبرد دفاعی مهم دیگر

شنیدیم که موشک های بالستیک ایران به سیستم استتار چند منظوره برای مقابله با حربه های مختلف دشمن، مجهز شدند. با توجه به پیشرفت های دشمنان جمهوری اسلامی ایران در زمینه جنگ الکترونیک و در اختیار بودن سامانه هایی چون بمب های الکترومغناطیسی، متخصصان کشورمان به طراحی و ساخت سیستم هایی برای مقابله با این اقدام دشمن بر آمدند. با توجه به حفظ توان موشکی در شرایط مختلف و فراهم ساختن امکان شلیک های متعدد و متنوع علی رغم انجام حربه های گوناگون توسط دشمن در شرایط تهدید، این اقدام یکی از راهبردهای دفاعی مهم نیروهای مسلح کشورمان محسوب می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
آسمان سکوت جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 http://eisila.blogfa.com

سلام
جانم فدای رهبر
از روشنگری های شما بی نهایت سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد