سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>توصیه شده چون، شان ایشان بالاتر از زندان اوین است؟

خطبه حماسی آیت الله جنتی درباره فتنه مهدی هاشمی 

 

 

توصیه شده که اگر این شخص به ایران بازگشت او را در فرودگاه دستگیر نکنیم ، چون به او هتک احترام می شود لذا اجازه دهید به خانه برود و استراحت کند و با دوستان خود برنامه هایش را تنظیم کند سپس اگر او دستگیر شد...

دبیر شورای نگهبان گفت: باید با کسانی که فسادهای مختلفی داشتند اما هنوز دستگیر نشده‌اند، برخورد شود و اگر اینگونه افراد به کشور بازگشتند، باید سریعا دستگیر شوند.
به گزارش  ایرنا، آیت الله' احمد جنتی ' در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران، افزود: سفر رهبر معطم انقلاب به قم برکات بسیار زیادی و بیشتر از آنچه که پیش بینی می کردیم در برداشت.

زمزمه های شوم درباره رهبری
وی همچنین استقبال مردم، علما و مراجع و حوزه علمیه قم از ایشان را بی نظیر خواند و گفت: این سفر آثار زیادی نیز از نظر سیاسی داشت زیرا مدتها بود که عده ای حرفهایی را زمزمه می کردند که حضرت آیت الله خامنه ای دیگر جایگاه قبلی خود را در میان مردم ندارد و قصد داشتند به این ترتیب برای عده ای از مردم شبهه ایجاد کنند.
دبیر شورای نگهبان ادامه داد: زمزمه های این عده باعث سوء استفاده دشمنان نیز شده بود به گونه ای که آنان هم فکر می کردند نظام جمهوری اسلامی ایران پشتوانه خود را از دست داده است اما نتایج بسیار خوب این سفر همه این تصورات را نقش بر آب کرد و با کمترین هزینه تمام نقشه های پرهزینه دشمن از بین رفت.

 اشاره به هدفمندی یارانه ها

دولت و مجلس تصمیم گرفته اند که هدفمندی یارانه ها را عملی کنند به گونه ای که میزان یارانه ها در هر سال 100 هزار میلیارد تومان است که حدود 95 درصد آن مربوط به انرژی و 4 درصد آن مربوط به نان خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه با هدفمندی یارانه ها ، یارانه از زندگی مردم حذف نمی شود بلکه هدفمند خواهد شد، گفت: بجاست که با این طرح مردم فقیر هم استفاده هایی ببرند و به گونه ای نباشد که فقط ثروتمندان از یارانه ها بهره مند گردند.
جنتی با تاکید بر اینکه هدفمندی یارانه ها بی عدالتی را از بین می برد، افزود: دولت هم اکنون در خط مقدم مشغول کار است و همه از جمله مردم و رسانه ها باید به دولت کمک کنند که البته صدا و سیما در این زمینه به خوبی کار می کند.
خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: همانگونه که دولت در این مسیر کار می کند باید با گران فروشی ها هم برخورد شود تا مردم این اقدامات را به حساب هدفمندی نگذارند .

دانش آموزان و دانشجویان در این روز سنگ تمام گذاشتند
دبیر شورای نگهبان در ادامه سخنانش با اشاره به 13 آبان، خاطرنشان کرد: دانش آموزان و دانشجویان در این روز سنگ تمام گذاشتند .همین جوانان هستند که در همه عرصه ها با حضور خود فتنه ها از جمله فتنه 88 را از بین بردند.
وی افزود: جوانان با بصیرت در فتنه سال 88 گول نخوردند و رهمنودهای ولی امر مسلمین را فراموش نکردند به گونه ای که روزهای 9 دی و روز 22 بهمن هم به صحنه آمدند و حماسه خلق کردند.

 فتنه گران و دشمنان بیکار ننشسته اند و اینها آتش زیر خاکستر هستند

جنتی با تاکید بر اینکه فتنه گران را باید جدی بگیریم، گفت: فتنه گران و دشمنان بیکار ننشسته اند و اینها آتش زیر خاکستر هستند و ما باید بیدار باشیم.
خطیب نماز جمعه تهران با انتقاد از اینکه به فتنه گران مرخصی هایی داده می شود، تصریح کرد: پس از مرخصی یا آنان فرار می کنند و یا جلساتی را با دوستان خود برگزارمی کنند و به تنظیم برنامه های خود می پردازند.
وی ادامه داد: آیا این درست است که افرادی که هنوز توبه نکرده اند و سرجای خود ایستاده اند، به مرخصی بروند، لذا نباید به زندانی های توطئه گر مرخصی داده شود.
جنتی اضافه کرد: مرخصی دادن به توطئه گران مانند مرخصی دادن به سارقان است.

 شان ایشان بالاتر از زندان اوین است
دبیر شورای نگهبان همچنین در مورد افرادی که هنوز دستگیر نشده اند هم گفت: باید این موضوع را جدی بگیریم به گونه ای که اگر به ایران بازگشتند ، دستگیر شوند.
وی در مورد توصیه های دستگیری فردی به نام ' مهدی هاشمی ' اظهار داشت : توصیه شده که اگر این شخص به ایران بازگشت او را در فرودگاه دستگیر نکنیم ، چون به او هتک احترام می شود لذا اجازه دهید به خانه برود و استراحت کند و با دوستان خود برنامه هایش را تنظیم کند سپس اگر او دستگیر شد او را به زندان اوین نبرید چون شان ایشان بالاتر از زندان اوین است ، بنابراین خانه ای را با همه امکانات و وسایل در اختیار او قرار دهید . همچنین پرونده وی را به اطلاعات و سپاه ندهید چون آنها چیزهایی دارند که دستگاه قضایی در دست ندارد و یک قاضی عادل او را محاکمه کند و قاضی عادل هم به زعم آنان کسی است که او را یا تبرئه کند و یا محکومیت جزیی به او بدهد لذا همه این مسائل عین بی عدالتی است ، بنابراین در مورد دستگیری این فرد یا نباید وارد میدان شویم و یا اگر وارد شدیم باید عادلانه و با عدم تبعیض رفتار کنیم.
جنتی خاطرنشان کرد: اگر امروز دنیا ، آمریکا را محکوم می کند ، به دلیل تبعیض نژادی و جنگ و فسادی است که این کشور در جهان به راه انداخته است بنابراین وقتی ما دنیا را به عدالت ترغیب می کنیم ، باید عدالت را در کشور خودمان هم برقرار کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که دستگاه نظارت در همه جا از جمله مجلس با چشمانی تیزبین به نظارت امور می پردازد لذا موضوعی بگوش می رسد که امیدوارم واقعیت نداشته باشد و آن مطلب این است که عده ای از نمایندگان در مجلس وقتی موضوعی را از وزیری می خواهند و آن وزیر به خواسته آنان عمل نمی کند او را به استیضاح تهدید می کنند که این امری غلط است.

 باید با آمادگی قبلی بهره ای از عرفه ببریم
خطیب نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش در خطبه اول نماز جمعه تهران با اشاره به ایام ذی الحجه ، گفت: پس از ماه مبارک رمضان بهترین دهه برای دعا ایام ذی الحجه است.
وی افزود: باید با آمادگی قبلی بهره ای از عرفه ببریم.
جنتی یکی از مقدمات نتیجه گرفتن از دعا را توبه خواند و گفت: انسان باید همیشه در حال طهارت باشد چرا که این امر در همه امور انسانها تاثیرگذار است.
دبیر شورای نگهبان همچنین به اثر گناه در قلب اشاره کرد و افزود: باید دقت کنیم که گناه در روح و جسم و جان انسان چه اثراتی می گذارد.
وی در ادامه بهترین دعا را دعای عرفه دانست و گفت: دعای عرفه دعای عشق است و باید به معانی این دعا توجه کنیم.
جنتی همچنین شهادت حضرت باقر العلوم را به همه مسلمانان تسلیت گفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد