سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>گوشه ای از اتهامات مهدی رفسنجانی در اعترافات مشاور جاسبی

هزینه کرد یا (؟؟؟) 2 میلیارد تومانی از بیت‌المال به عشق پدر 

 

 

مهدی هاشمی معتقد به پولشویی بود. وی پول‌هایی را از سازمان بهینه سازی دریافت می‌کرد و آنها را مکررا به دلار و ریال تبدیل می‌کرد. وقتی که دلیل این کار را از وی پرسیدیم، وی گفت که با این کار کسی نمی‌تواند منشاء پول‌ها را کشف کند

یکی از نزدیکان مهدی هاشمی در جریان فتنه‌ 88 از اقدامات وی در برداشت 2 میلیاردتومانی از بیت‌المال به نفع پدرش، پولشویی‌های مکرر و همچنین انتشار و توزیع شب‌نامه‌های تحریک‌ آمیز علیه نظام پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار  فارس، در پی تقلای مهدی هاشمی برای اجرای سناریوی بازگشت به ایران، بازخوانی اعترافات حمزه کرمی مشاور عبدالله جاسبی و از عوامل مهدی هاشمی در ستاد بهینه سازی مصرف سوخت خالی از لطف نیست.
کرمی که از عوامل نزدیک مهدی هاشمی به شمار می‌رود، همزمان با آغاز انتخابات ریاست جمهوری دهم در سال 88 در راه‌اندازی سایت "جمهوریت " از مدافعان میرحسین موسوی نقش موثری را ایفا کرد و در راستای ایجاد جنگ روانی و تبلیغاتی توپخانه‌های این رسانه‌ها را تقویت کرده و با دستور مهدی هاشمی به تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران و نهادهای امنیتی و دولتی پرداخت.

* مهدی هاشمی در انتخابات به نفع پدرش از بیت‌المال هزینه می‌کرد

حمزه کرمی پس از گذراندن روزهای خود در بازداشتگاه و مراحل بازجویی درحالی وارد دادگاه شد که برای خود وکیلی اختیار نکرده بود و در بیان دفاعیات خود اظهار داشت: با توجه به اینکه این جانب مدیر اسمی سایت جمهوریت بودم و در واقع مدیر رسمی این سایت مهدی هاشمی بود، از دادگاه اجازه می‌خواهم که ابتدا مسائل مربوط به انتخابات نهم ریاست جمهوری را توضیح بدهم.

وی افزود: اظهارات بنده نه به دلیل فشار و نه به دلیل اعمال نظر کسی است، چنانچه همین شبهه را در خصوص اظهارات جلسات اخیر برخی متهمان نیز وارد کردند.

این متهم بازداشت شده در جریان حوادث اخیر تصریح کرد: از سال 82 به توصیه محمد هاشمی رفسنجانی به سازمان بهینه سازی مصرف سوخت رفتم. وقتی وارد آن سازمان شده و شروع به کار کردم در خلال کار متوجه قصد حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات دور نهم شدم.

کرمی ادامه داد: باید بگویم که در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت نیز مهدی هاشمی نقش موثری داشت. وی معتقد بود که انتخابات در ایران با پول بیت المال برگزار می‌شود و اعتقادی به هزینه شخصی برای انتخابات نداشت. لذا بنده با وی صحبت کردم و البته گوشزد هم کردم که استفاده از پول بیت المال در انتخابات جرم است ولی مهدی هاشمی نمی‌پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت باید در جهت کاهش و بهینه سازی مصرف سوخت کار می‌کرد. البته شرکت‌های مختلفی هم با این سازمان قرارداد داشتند که از جمله این شرکت‌ها شرکتی با مدیریت امیر علی آقایاری بود که کار این شرکت نیز ساخت تیزر‌های تبلیغاتی و در کل تبلیغ بود. همه روسای این شرکت‌هایی که با سازمان بهینه سازی قرارداد داشتند از دوستان مهدی هاشمی بودند و آمادگی گرفتن پول تحت عنوان بهینه سازی و تبلیغات انتخاباتی برای کاندیدای مد نظر مهدی هاشمی را داشتند و این شرکت‌ها با سند سازی‌های صورت گرفته، موظف شدند که کار تبلیغاتی برای مهدی هاشمی انجام بدهند.

* مهدی هاشمی معتقد به پولشویی بود

این متهم بازداشت شده در جریان حوادث اخیر ادامه داد: یک شرکت 500 میلیون تومان برای چاپ یک میلیون جلد کتاب پول دریافت کرده بود در حالی که تنها 25 هزار جلد کتاب شد و مابقی پول صرف تبلیغات مورد نظر مهدی هاشمی شد.

کرمی افزود: مهدی هاشمی معتقد به پولشویی بود. وی پول‌هایی را از سازمان بهینه سازی دریافت می‌کرد و آنها را مکررا به دلار و ریال تبدیل می‌کرد. وقتی که دلیل این کار را از وی پرسیدیم، وی گفت که با این کار کسی نمی‌تواند منشاء پول‌ها را کشف کند.

وی اضافه کرد: با فشار مهدی هاشمی از سازمان بهینه سازی مصرف سوخت به منظور تبلیغات در دوره نهم انتخابات ریاست جمهوری برای پدرش یعنی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی پول برداشت می‌شد و مهدی هاشمی پس از شکست پدرش در انتخابات به اقدامات خود ادامه داد و مابقی پول‌های باقی مانده و بدهکار شده خود را نیز به شرکت‌هایی که برای پدرش تبلیغ می‌کردند، پرداخت کرد.

* هزینه کرد 2 میلیارد تومانی از بیت‌المال به عشق پدر

این متهم دستگیر شده در جریان حوادث اخیر اظهار داشت: مهدی هاشمی به این اقدامات خود در حالی دست می‌زد که این پول‌ها باید صرف تبلیغات برای بهینه سازی مصرف سوخت صرف می‌شد نه تبلیغات برای پدر وی. پول‌هایی که وی برای تبلیغات در انتخابات دور نهم انتخابات ریاست جمهوری برای پدرش هزینه کرد معادل 2 میلیارد تومان بود.

* نقش پشت‌پرده مهدی هاشمی در تولید و توزیع شبنامه‌‌ها

کرمی با بیان اینکه در بیان مسائل رخ داده در انتخابات دهم ریاست جمهوری تاکید کرد: مهدی هاشمی با بنده صحبت کرده و گفت که ما باید برای انتخابات کار رسانه‌ای قویی‌ای را آغاز کنیم. چند روز بعد هم در جلسه ای جاسبی به بنده گفت که باید هر کاری انجام دهیم تا هر کسی به غیر از احمدی نژاد رئیس جمهور شود. از این رو ما نیز سایت جمهوریت را با مدیریت رسمی مهدی هاشمی راه اندازی کردیم، البته چند روز بعد جاسبی با تغییر نظر به ما اطلاع داد که بنده می‌خواهم در انتخابات بدون موضع باشم لذا دستور تعطیلی سایت جمهوریت را صادر کرد ولی با فشارهای هاشمی این سایت به کار خود همچنان ادامه داد.

* با دستور مهدی هاشمی به تضعیف سازمان‌های نظامی و دولتی پرداختیم
وی افزود: سایت جمهوریت ابتدا قرار بود از کاندیدایی در انتخابات حمایت و نسبت به دولت نهم نیز نقدهایی داشته باشد ولی با فشارهای مهدی هاشمی، این سایت تبدیل به سایت تضعیف کننده سازمان‌های نظامی از جمله بسیج و سپاه و سازمان‌های دولتی شد و حتی این سایت خدمات دولت را نیز پول پاشی معرفی می‌کرد و کار به جایی کشید که این سایت بر خلاف واقعیت، شبهه تقلب در انتخابات را تلقین کرد.
این متهم دستگیر شده در جریان حوادث اخیر خاطرنشان کرد: مهدی هاشمی حتی مطالب تندتری را برای انتشار به سایت جمهوریت ارائه می‌داد که از جمله مطالب می توان به گزارشی که 2 روز قبل از انتخابات توسط وی به ما داده شده، اشاره کنم که در این گزارش فرمانده بسیج متهم به تخریب و تضعیف میر حسین موسوی شده بود، البته ما این گزارش را هرگز منتشر نکردیم.

کرمی در ادامه تاکید کرد: در روزهای آخر هم برخی پرسنل سایت با چاپ شبنامه در ستادهای میرحسین موسوی و توزیع آنها، به تضعیف دولت و نظام می‌پرداختند و بنده متاسفم که توسط افرادی مورد سوء استفاده قرار گرفته‌ام.

وی ادامه داد: سیاسیون ما قاعده بازی را بلد نیستند، اطرافیان کاندیداها با پول بیت المال قصد رئیس جمهور کردن کاندیدایی را داشتند. حتی آنها این اقدام خود را به قیمت بدبخت کردن زیر مجموعه خود نیز انجام می دهند؛ همان کاری که با ما در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت شد. در حالی که همه می دانستند استفاده از بیت المال جرم است.

این متهم دستگیر شده در جریان حوادث اخیر افزود: موسوی و ستاد وی پس از انتخابات و اعلام نتایج، اقدام به عدم پذیرش رای مردم کردند که باید بگویم این اقدام موسوی هیچ تناسبی با شعارهای وی نداشت. کشاندن مردم به خیابان‌ها امری خلاف قانون و مقررات کشور بود که باعث مخدوش شدن چهره نظام نیز شد.
 
نظرات 18 + ارسال نظر
edalattalab دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 17:52

khahan edalat <khahanedalat99@gmail.com>
To
info@mohsenaraki.com
CC
alirezareza72@yahoo.co.uk
24 Feb at 6:09 PM

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله محسن اراکی، دبیرکل محترم مجمع جهانی تقریب وملت ایران
سلام علیکم
تاریخ ارسال: ۶ اسفندماه ۱۳۹۵
موضوع:.کارشکنی درارسال رنجنامه
احتراماهمانطور که قبلا باطلاع ملت ایران وخانواده ام رسانده ام، ازسال گذشته که ملت ایران رادرجریان فساد مافیای خاندان هاشمی رفسنجانی گذاشتم، دشمنان ملت ایران، نه تنها مشکلاتی عدیده ای برایم ایجاد کرده اند، بلکه منزلم را زیر نظر دارند تا درفرصت مناسب مرا به فیض وآرزوی همیشگی شهادت برسانند. ازروزگذشته سعی کردم ایمیل زیر را به حضرتعالی وکپی آنرا به آشنایانی که درجریان ماجرای فساد افراد یاد شده در ایمیل زیر میباشند، ارسال کنم. متاسفانه از طریق عده ای ازآشنایان که کپی ایمیل حضرتعالی را برایشان ارسال کرده بودم، متوجه شدم دشمنان ملت ایران، همانند گذشته، در ارسال ایمیلها، کارشکنی کرده اند. بنابراین مجددا ازطرق مختلف سعی میکنم تا قبل ازاینکه مرا شهید کنند، رنجنامه ام را بدست حضرتعالی وملت ایران برسانم. لطفا درصورتیکه رنجنامه و۹ضمیمه آن بدستتان رسید، مرامطلع کنید تا مجبور نشوم، بصورت تکراری ارسال نمایم. ازمطبوعات وکسانیکه این رنجنامه بدستشان میرسد، خواهشمند است مرا وآیت الله اراکی که شاهد کارشکنی مسئولین فاسد بوده اند، را ازطریق ایمیل آدرسهای زیرمطلع فرمائید۰سپاسگزارم
چون حجم ۹ضمیمه زیاد است همراه دوایمیل ارسال خواهم کرد.
ضمنا باطلاع میرساند چون از کیبرد اینترنتی استفاده میکنم، بعضی اوقات درزمان ارسال، جملات وکلمات جابجا میشوند. بهتراست نامه ضمیمه خوانده شود

info@mohsenaraki.com,

alirezareza72@yahoo.co.uk

Ali Reza <alirezareza72@yahoo.co.uk>
To
Mohsenaraki Info
CC
hengameh25@yahoo.co.uk hengameh.emami@northumbria.ac.uk imami@ferdowsi.um.ac.ir imami@uni.ac.irAli Reza and 7 more...
23 Feb at 4:24 PM

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله محسن اراکی، دبیرکل محترم مجمع جهانی تقریب
سلام علیکم
تاریخ ارسال: ۵ اسفندماه ۱۳۹۵
موضوع: مسئولین فاسد، برای رسیدن به منافع شخصی وغارت بیت المال، مراتبعید، سپس آخوند اسدالله آوائی بدستور خانقاه ، باعث طلاق وپراکندگی خانواده بسیار عزیزم شد!م

خلاصه: علیرغم خواسته دشمنان، این حقیر بکمک خداوند، پژوهش اکتشاف نفت وگازرا با تلاش شبانه روزی، برای اولین باردرتاریخ ایران، به امید خودکفائی دروزارت نفت تاسیس کردم (ضمیمه ۱). سپس ایت الله هاشمی رفسنجانی (درزمان ریاست جمهوری)، آقای محسن هاشمی (رئیس دفتر ریاست جمهوری) ومعاونینشان مراتشویق به ادامه تحصیل کردند! آقای مهدی هاشمی رفسنجانی وایادیش برای رسیدن به منافع شخصی وغارت بیت المال درادامه تحصیلم کارشکنی کرد ( ضمیمه ۲ـ۵). آقای مرعشی وخانواده (برادرخانم آقای هاشمی رفسنجانی ودایی آقای مهدی هاشمی) به نیوکاسل آمد و بعنوان بهترین دوست خانوادگی، وارد زندگیمان شد! آقای دکتر گنجویان، قطب فرقه ذهبیه انگلستان درسال۱۹۹۸ همسرم را تشویق به طلاق کرد. آخوندی ازدزفول، بنام اسدالله آوائی، اول وارد زندگیمان شد و سپس در حسینیه محل زندگی آقای مرعشی وخانواده، با همسرم بطور مرتب جلسه خصوصی برگزار کرد. بعدا با زدوبند، بدستور دکترعبدالمجید گنجویان، بدون اجازه من، طلاق همسرم را توسط آقای رضوی جاری کرد وباعث پراکندگی خانواده ما شد! بالآخره آقای مهدی هاشمی رفسنجانی وایادیش برای رسیدن به منافع شخصی وغارت بیت المال، مراتبعید وباظلم وکارشکنی، باعث طلاق ،خودکشی وپراکندگی خانواده ما شد!م!
احتراما چنانچه بارها درمرکز اسلامی لندن و جزیره وایت انگلستان بطور حضوری وهمچنین ازطریق تلفن ونامه های متعدد بعرض رسانده ام، در زمان تاسیس پژوهش اکتشاف نفت و گاز.،در زمان اعزامم به لندن و در طول تحصیلم درانگلستان، عده ای خاص، که خود کفائی علمی و اقتصادی را مغایر منافع شخصی خود میدیدند، یعنی نمیتوانستند از رانت خواری و پورسانت قراردادهای خارجی بهره مند شوند، به عناوین مختلف کارشکنی کردند تا بتوانند به هدف پلید خود برسند! البته با نبودن من، تقریبا به نیتهای پلید خود رسیده اند، که تا حدی پرونده فساد بعضی از آنها در رسانه های داخلی و خارجی به اطلاع ملت مظلوم و ستمدیده جمهوری اسلامی ایران رسید ( ضمیمه ۲ـ۵) .م
حتما بخاطردارید، درمورد کارشکنی مسئولین فاسد، حضرتعالی چند بار تلفنی وهمچنین با ارسال چند مرقومه به مسئولین ذیربط، پیگیر شدید، ولی متاسفانه رقم هنگفت پورسانت قراردادهای خارجی، چشم مسئولین فاسد را بروی حقیقت بسته و زحمات حضرتعالی افاقه نکرد! این حقیر همیشه در دنیا وآخرت سپاسگزار زحمات حضرتعالی خواهم بود (کپی دو نامه حضرتعالی ضمیمه میباشد۶).م
باطلاع میرساند،همسرم، خانم هنگامه اشرف امامی، بعلت مشکلاتی که مسئولین فاسد، درزمان تحصیلم در مقطع دکتری، برایمان ایجاد کرده بودند وهمچنین دوری ازخانواده اش، دچار بیماری روحی وروانی شده بود. مضاف برآن، بدلیل اعتقاد متعصبانه اش به فرقه ذهبیه (به رهبری، آقای دکتر عبدالمجید گنجویان، خانقاه ساتامپتون انگلستان)، که توسط برادرش دکتر علی اشرف امامی (استادیار عرفان وادبیات تطبیقی دانشگاه فردوسی مشهد) ، راهنمائی وهدایت شده بود، مرا درسال ۱۳۷۷ ترک وبه خانقاه ساتامپتون پناه برد. همسرم میگفت، دکتر گنجویان دستورداده است که اگر شوهرت خانقاهی نشود، به او حرام میشوی! ولی زمانیکه به خانقاه رفتم دکتر گنجویان،رهبرشان، به همسرم گفت تو نباید شوهرت رامجبور به قبول فرقه ذهبیه کنی یا به این دلیل او راترک کنی. ولی بعد ازجلسه، همسرم گفت، آقای دکتر گنجویان درمقابل تو تقیه کرد! بهرصورت درآنزمان باهمسرم ازخانقاه ساتامپتون به نیوکاسل برگشتیم.م
بالاخره پس از سیزده سال جدائی ازهمسرم، اخیرا ازطریق رسانه ها فهمیدم، دستوردکترعبدالمجید گنجویان، قطب فرقه ذهبیه ساتامپتون انگلستان، توسط آخوند آوائی، اجرا وعملی شد!م
زمانیکه آخوند اسدالله آوائی به نیوکاسل آمد، نه تنها باهم رفت وآمد خانوادگی داشتیم، بلکه در گردشهای خانوادگی هم باهم بودیم. بعدازجدائی ازطریق دوستان فهمیدم، آخوند اسدالله آوائی بطور مرتب با همسرم در حسینیه نیوکاسل بظاهرجلسه تفسیر قرآن داشته است! باطلاع میرساند، آقای دکتر حسن مرعشی وخانواده اش درحسینیه نیوکاسل زندگی میکردند ودرب حسینه را برای جلسات خصوصی دونفره آخوند اسدالله آوائی وهمسرم باز میکرد ند، ولی با اینکه بظاهر دوست بسیارنزدیکم بود، مرا هرگزدرجریان جلسات خصوصی آنها نگذاشت! مجددا همسرم پیرو جلسا ت خصوصی که با آخوند اسدالله آوائی داشت، مرا در سال ۱۳۸۳ ترک کرد!م
سپس آخوند اسدالله آوائی با زدوبند با آقای رضوی (مسئول دفتراموراجتماعی خانواده،مرکزاسلامی لندن)، بدون اجازه من، طلاق همسرم را جاری کرد! اگریادتان باشد، دراین مورد چند بارتلفنی با حضرتعالی صحبت کردم (تعدادی از مدارک شکایت ازآخوند آوائی وآقای رضوی به مقامات، ضمیمه میباشد۷). البته همیشه درمورد اصرار آخوند آوائی به طلاق من و همسرم، مشکوک بودم. تا اینکه پس از سیزده سال جدائی، اخیرا ازطریق رسانه ها فهمیدم، نه تنها آخوند اسدالله آوائی، از پیروان دکترعبدالمجیدگنجویان، قطب فرقه ذهبیه ساتامپتون انگلستان میباشد، بلکه پدرش وبرادرانش، پیروخانقاه وازمریدان دکتر گنجویان میباشند. حتی خانواده آخوند اسدالله آوائی،در مورد بیمارستان دزفول بنام دکتر گنجویان باحضرتعالی ومردم دزفول درگیر شده اند وبالآخره پس از سیزده سال، رازجلسا ت خصوصی (آخوند اسدالله آوائی وهمسرم)، اصرار آخوند اسدالله آوائی برای طلاق من وهمسرم دستگیرم شد(مدارک ضمیمه میباشد ۸)! البته پس از شکایت به حضرتعالی ودیگرمسئولین، آقای رضوی درتاریخ ۲۳ آذر ۱۳۸۳طلاق ما را غیر قانونی واعلام کرد: "طلاق واقع شده ازسوی مرکزاسلامی انگلیس هیچ ارزش قانونی ندارد"!
با شناختی که ازحق طلبی حضرتعالی دارم، به احتمال قوی حضرتعالی آقای رضوی را مجبور به امر فوق نمودید. به گزارش دوستان مقیم نیوکاسل، پس از اعلام بطلا ن طلاق، توسط آقای رضوی، آخوند آوائی ، بدستور اربابانش، بطور مرتب با همسرم جلسات خصوصی برگزار ومرا زطریق پلیس انگلستان تهدید میکرد که به همسرم ،فرزند عزیزم احمد واو نزدیک نشوم! ضمنا آخوند آوائی،با بیشرمی تمام ازمن میخواست که به پیگیری و شکایتم درمورد طلاق ازطرف مقامات ایران خاتمه دهم وگرنه ازطریق برادرانش که درایران مسئول هستند و همچنین پلیس انگلستان برای خودم وخانواده مشکل ایجاد خواهد کرد! باطلاع میرساند، دراین مورد چند بار پلیس انگلستان مرا تهدید کردواظهارداشت آخوند آوائی ازتو شکایت کرده وتو نباید هیچگونه ارتباطی با همسرت،فرزند ت احمد (آنزما ن پسرم زیر سن قانونی بود) وآخوند آوائی داشته باشی. البته همسرم بکمک آخوند اسدالله آوائی ودروغ وتهمت بمن، طلاق انگلیسی گرفته بود (ضمیمه۹)! حتی پدر عزیزم که ازفساد پشت پرده آخوند آوائی و خانقاه مطلع نبود و توسط برادران آخوند آوائی درایران تهدید شده بود، از من خواست ازشکایتم علیه آخوند آوائی صرف نظر کنم!م
شاید مطلع باشید که آخوند اسدالله آوائی که با زدوبند اربابانش ویامسئولین ناآگاه به انگلستان آمده (بدون هیچگونه برتری نسبت به طلبه های دیگر)، اخیرا برای ادامه خدمتش به فساد خانقاه ساتامپتون، به سمت امام و مدیر مرکز اسلامی منچستر منصوب شده است، که وجودش میتواند بسیارخطرناکترازقبل باشد (مدارک ضمیمه میباشد۱۰)! برایم بسیار جالب است که علمای ایران، خانقاه ساتامپتون ورهبرانشان را تحریم میکنند، سپس خانواده آوائی توسط اربابانشان ویامسئولین ناآگاه به سمتهای کلیدی میرسند واهداف دکترعبدالمجیدگنجویان، قطب فرقه ذهبیه ساتامپتون انگلستان را عملی میکنند. اکنون پس ازسیزده سال جدائی ازهمسر وفرزندان بسیار عزیزم، مطمئنم طراحی طلاق توسط دکتر گنجویان انجام وبوسیله آخوند اسدالله آوائی عملی شد!
اکنون معمای زیر بسیار فکرم رابخود مشغول کرده است:
علیرغم خواسته دشمنان، این حقیر بکمک خداوند، پژوهش اکتشاف نفت وگازرا با تلاش شبانه روزی، برای اولین باردرتاریخ ایران، به امید خودکفائی دروزارت نفت تاسیس کردم (ضمیمه ۱). سپس ایت الله هاشمی رفسنجانی (درزمان ریاست جمهوری)، آقای محسن هاشمی (رئیس دفتر ریاست جمهوری) ومعاونینشان مراتشویق به ادامه تحصیل کردند! آقای مهدی هاشمی رفسنجانی وایادیش برای رسیدن به منافع شخصی وغارت بیت المال درادامه تحصیلم کارشکنی کرد ( ضمیمه ۲ـ۵). آقای مرعشی وخانواده (برادرخانم آقای هاشمی رفسنجانی ودایی آقای مهدی هاشمی) به نیوکاسل آمد و بعنوان بهترین دوست خانوادگی، وارد زندگیمان شد! آقای دکتر گنجویان، قطب فرقه ذهبیه انگلستان درسال۱۹۹۸ همسرم را تشویق به طلاق کرد. آخوندی ازدزفول، بنام اسدالله آوائی، اول وارد زندگیمان شد و سپس در حسینیه محل زندگی آقای مرعشی وخانواده، با همسرم بطور مرتب جلسه خصوصی برگزار کرد. بعدا با زدوبند، بدستور دکترعبدالمجید گنجویان، بدون اجازه من، طلاق همسرم را توسط آقای رضوی جاری کرد وباعث پراکندگی خانواده ما شد! بالآخره آقای مهدی هاشمی رفسنجانی وایادیش برای رسیدن به منافع شخصی وغارت بیت المال، مراتبعید وباظلم وکارشکنی، باعث طلاق ،خودکشی وپراکندگی خانواده ما شد!م
همانطور که قبلا باطلاع ملت ایران وخانواده ام رساندم، ازسال گذشته که ملت ایران رادرجریان فساد مافیای خاندان هاشمی رفسنجانی گذاشتم، دشمنان ملت ایران، نه تنها مشکلاتی عدیده ای برایم ایجاد کردند، بلکه منزلم را زیر نظر دارند تا درفرصت مناسب مرا به فیض وآرزوی همیشگی شهادت برسانند. بنابراین سعی میکنم تا قبل از شهادتم درد دلم رابا خانواده وملت ایران درمیان بگذارم. این حقیر مطمئنم همه اتفاقاتی که برای من وخانواده عزیزم روی داد با برنامه ای حساب شده، انجام شده است، که این حقیربه اکتشاف نفت برنگردم، که تاکنون موفق شدنده اند!

علیرغم همه کارشکنیها، واحد پژوهش اکتشاف نفت وگاز که با چنگ و دندان تاسیس کردم، خوشبختانه در حال حاضر به ریاست یکی از کارمندانم بنام آقای دکتر محمد رضا کمالی (که ایشان را در آنزمان جهت ادامه تحصیل به استرالیا اعزام کردم) فعال میباشد، ولی متاسفانه سرنوشت اینجانب باعث شده است تا مسئولین فعلی وبعد از این حقیر که تبعید و عاقبت حق طلبی مرا دیدند، مقاومتی درمقابل فساد آقازاده ها ومسئولین فاسد وزارت نفت نکنند و متاسفانه بعضی از افراد متخصص ومتعهد با مسئولین ازخدابیخبروسوء استفاده گر هم پیاله شده اند وفقط به منافع شخصی خود فکر میکنند!م

امیدوارم حضرتعالی که درجریان کارشکنی مسئولین فاسد و خانقاهی بودن آخوند اسدالله آوائی بوده اید، ازطریق مسئولین ذیربط اقدام ومرا درجریان اقدامامتان قرار دهید وازادامه فساد آنها جلوگیری کنید.م
لطفا زمانیکه این ایمیل بدستتان رسید مرا دراسرع وقت مطلع کنید. واقفم دشمنان ملت ایران همه فعالیتهایم را زیر نظردارند وبعضی مواقع ازارسال ایمیلهایم جلوگیری میکنند!م
ضمنا باطلاع میرساند چون از کیبرد اینترنتی استفاده میکنم، بعضی اوقات درزمان ارسال، جملات وکلمات جابجا میشوند. بهتراست نامه ضمیمه خوانده شود
ومن الله التوفیق
دکترعلیرضا ناطق
کارمند ۷۹۲۷۵ وزارت نفت، موسس و رئیس سابق پژوهش اکتشاف نفت و دکترای بورسیه وزارت نفت درانگلستان
alirezareza72@yahoo.co.uk


خلاصه ای از اطلاعات درمورد خانقاه ساتامپتون وخانواده آخوند اوائی. البته مطمئنم حضرتعالی اطلاعات بیشتری در این مورد دارید:م
http://www.zirekherghe.blogfa.com/8908.aspx
به نام خدا
پاسخ به یک سئوال
درباره گنجویان،رئیس فرقه
ذهبیه اغتشاشیه

سئوالات رسیده حکایت از ناآگاهی اتباع فرقه از اوضاع آن دارد و لذا می طلبد برای روشن شدن افراد به موضوعاتی اشاره شود که امید است این توفیق نصیب گردد.
سئوال کننده ای درباره علت دفن گنجویان در لندن پرسیدند.
گنجویان علاوه بر عضویت در سه لُژ فراماسونری آذربایجان شرقی،لُژ پهلوی و لُژ شمس وعضویت در شیر و خورشید،شخصا به خط خود از سازمان منحله ساواک،درعریضه بلندبالایی تقاضای عضویت کرده و علتش را خدمت به نظام شاهنشاهی دودمان پهلوی قید نموده است. این ارتباطات،نه فقط موجب شد از ایران فرار کند،بلکه بهترین دلیل است که جنازه نامبرده در لندن دفن شود. این موضوع را باقری و عصاریان به خوبی می دانند. حتی عریضه گنجویان را به ساواک منحله دیده اند؛و تردیدی نیست الان با قسم های مرسوم و لعن به ما بچه شیطان ها کتمان می کنند. ولی بدانند صحت دارد؛که می دانند.

ف.ش شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:34

فقط یه چیز : رسیدگی به حسابشون با خدا ، خدا خودش میدونه چطور رسیدگی کنه به حساب یه گله دزد

علی دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:02

من نمیدونم حق با کی بوده قضیه راسته یا نه ولی لعنت به اون کسانی که پول ملت را میلیون میلیون یا میلیارد میلیارد بالا میکشن من چند روزه که حتی شبا نون پنیر میخورم فقط پول کرایه تاکسی ام رو دارم که برم شهر و بگردم بعضی از ادم ها ام هستن که انقدر پول دارن که نمیدونن چه کنند

م.ف شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 23:37

توی این روزها نمیشه فهمید کی راست میگوید وکی دروغ.درسال ۸۸ اقای احمدی نژاد از کارهای پشت پرده بعضی از این اقایون گفت ولی همه دشمنش شدن.و اونو با بگم بگم مسخره میکردن.وحالا ...

رحمان جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:47 http://ahmadinblogdoon.com

بسم رب الشهدا
راستی آقای هاشمی ازخون شهدا خجالت نکشیدی که جان ومال خودشون رافدا کردند؟آنهایی که درخواست
کسرحقوق داشتندنه اضافه.ازدانش آموزی که لامپ خونه شو میفروشدبرای شام شبش.واقعا"که آیةالله پدر
شما یه چیزی بگو.

ن سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:10

خدایا شر اشرار و غارتگران و فتنه کاران و بیت المال خواران و منافقان را از سر اسلام و این ملت هر چه زودتر کوتاه و آنها را رسوا بفرما.

h سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:56

رفسنجانی از پشت پرده نوعی از ال سعودی ها هست

عدالت دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:20

شورش در اوردین این فقط 2 میلیارد پول برداشته
اگه بهش بگی خودش خندش میگیره.
تازه این ده سال هم نمیمونه.
کی باید عدالتو رعایت کنه؟؟؟

کسی نگفته که فقط 2 میلیارد دزدیده
این 2 میلیارد فقط یک نمونه از دزدی های این آقازاده است

مع الحق دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:29

به نام خدا
مرد عزیز ایران
بترسید از روزی که پرده ها کنار بیفتد و دست همه رو شود. نمیخواهم مقایسه کرده باشم ولی به این راحتی به کسی تهمت نزنیم. مگر نه این است که تا صد سال بعد از حضرت علی (ع) سر منبر ها علی را لعنت میکردند و عده ای پس از شنیدن اینکه امیرالمومنین در محراب و در حالت سجده شهید شدند میگفتند که " مگر علی نماز میخواند؟" گاهی یادآوری تاریخ میتواند تلنگوری باشد برای تفکر و عدم جانب داری یا مخالفت محض بر له یا علیه شخص یا گروهی خاص. الله اعلم
این بازی های سیاسی چرا برای همه ی مفسدین اقتصادی اجرا نمیشود؟ خدا به داد ما برسد در روز حسرت. امیدوارم در آن روز، حسرت بازی خوردنمان را نخوریم. بهتر است به جای لعن و نفرین همدیگر و تهمت زدن، هر کسی در هر پستی که هست مسئولیتش را به نحو احسن انجام دهد و از خودش شروع کند.

در دزد بودن این آدم دیگه برای کسی شکی باقی نمونده.حالا شما به استناد چه مدرکی میگی این ها تهمته؟

میلاد شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:42

خدا لعنتشون کنه که دست از سر این مردم بر نمیدارن، تا کی قراره پشت پرده حکومت باقی بمونن و پادشاهی کنن. خدا شرشون رو کم کنه.

امیر یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:04

پدرش کیه مگه...

پدر و دختر و پسر همه خیانت کارند

ده سال خیلی کمه...اگه ادم عادی بود اعدامش میکردند..

مجید پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:53

باباش اگر ایران را به اشوب هم بکشه نمیذاره پسر گلش 10 سال تو زندان بمونه

کرامت یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:34 http://http:/golestani.keramat@gemail.com.ir

لطفا فقط درخصوص خود متهم نظریه بدهید وارد حریم خانوادگی انها نشوید باسپاس

رییس جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:00

خانودگی خرابن

زنده ایم ما با ولایت تا شهادت چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:52

خدا لعنت کنه اونایی که خون به دل آقامون میکنن ببین طرف که از جزییات پرونده دادگاهش قبل از جلسه خبر داره دیگه جه کارایی کرده و میتونه بکنه خدا حضرت آقا رو برا ایران و اسلام نگه داره وگرنه اینا مملکت رو دو دستی میدن به اسراییل

مهناز پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:19

کی میشود از دست بازی مهدی و اکبر بزرگ راحت شویم

yar-mehraban یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:25 http://www.yar-mehraban.blogfa.com

مرگ بر مهدی رفسنجانی و موسوی و منافقان دیگر
به وب منم سز بزن

rahbari سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:06

مهدی هاشمی رفسنجانی از ترس زندان انگلیس به ایران فرار کرد
چند پرونده در انگلیس و کانادا در جریان است که مهدی هاشمی رفسنجانی محکوم نیز شده است لذا اگر در انگلیس مانده بود بدون شک برای چند سال روانه زندان میشد
به سخنان دکتر کاوه موسوی حقوقدان و مدافع حقوق بشر در دانشگاه آکسفورد انگلیس توجه بفرماسسد
چرا مهدی رفسنجانی از انگلیس فرار کرد؟
دکتر کاوه موسوی پرده برمیدارد
http://www.youtube.com/watch?v=fMOlSVQPQas&feature=share&list=UUxfiSqBMRze2pcviVXv3tVw
مهدی رفسنجانی دکتر کاوه موسوی را تهدید بقتل کرد نطمیع به پول کرد تا پرونده را رها کند اما دکتر موسوی پهلوان و آزاد تلاش کرد و موفق شد فرزند هفتمین قدرت اقتصادی جهان رفسنجانی را در انگلیس محکوم کند و ثابت کرد که چه کلکها و دزدیها و دروعپردازیها و جعل مدارک را از طریق دانشگاه های آزاد انجام داده اند کل مصاحبه را گوش کنید
http://MehrTv.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد