سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>پروژه ویژه اصحاب فتنه برای بازگشت«آقازاده»

پروژه ویژه اصحاب فتنه برای بازگشت«آقازاده»  

 

فتنه گران برنامه ویژه ای را تحت عنوان بازگشت مهدی هاشمی به ایران تدارک دیده اند.
یک منبع آگاه با اعلام این خبر به «جوان آنلاین» گفت:برخی از عناصر موثر و همراه با جریان فتنه طی برنامه ریزی هایی که کرده اند ضمن تاکید برانتشار خبر بازگشت مهدی هاشمی به ایران حلقه اول پروژه خود را موج سازی علیه اقدامات دستگاه قضائی درباره محکومان فتنه سال 88 را در دستور کارقرارداده و بخشی از آن را مدتی است که آغاز کرده اند.
وی در این زمینه به هماهنگی حلقه لندن با رسانه های داخلی و خارجی و برخی محکومان حوادث بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت:جعل برخی اخبار مبنی بر فشارهای وارد شده به برخی متهمان در جریان بازجویی و در دادگاه ها،نامه نگاری و دادخواهی های زنجیره ای از جمله مواردی است که قرار است در حلقه این پروژه دنبال شود.
وی درادامه طرح ورود هاشمی به ایران را دومین حلقه این پروژه عنوان کرد و هدف اولیه آن را تست زنی در افکارعمومی و عزم مسئولین مربوطه در این زمینه بیان کرد.
این منبع آگاه درادامه ورود مهدی هاشمی را به ایران را پس از ارزیابی های حلقه های پیشین به عنوان گام بعدی این پروژه ذکر کرد و گفت:بنا بر تصمیم گرفته شده عناصر موثر در فتنه تصریح کرده اند که باید از نفس حضور مهدی هاشمی درایران به عنوان یک عامل محرک و انگیزه بخش در میان نیروهای خود و حامیان جریان استفاده کرد و ورود وی به ایران را برابر با دست پر مخالفان در برابر نظام تداعی کرد.
وی ادامه داد:اصحاب فتنه براین باورند اگر با مهدی هاشمی برخورد قضایی صورت گیرد با چند طراحی می توان موجی از تنش و التهاب سیاسی را به دادگاه تزریق کرد و با تحت فشار قراردادن دادگاه می توان شرایط را به نفع خود تغییر داد.
این منبع آگاه همچنین تصریح کرد:فتنه گران در طراحی های خود تاکید کرده اند اگر دادگاه تسلیم فشارها شود برد قابل توجهی نصیب این جریان خواهد شد و اگر در طول دادگاه مشخص شود که دستگاه قضایی به برخورد بدون اغماض مصراست باید در طول دادگاه ضمن بیان برخی مطالب تنش زای جدید ،به مظلوم نمایی برای مهدی هاشمی و جریان سبز پرداخت.
وی در خاتمه ضمن هشدار به رسانه ها ومسئولین از آنان خواست مراقب پروژه اصحاب فتنه دراین زمینه بوده و از دیگر سو فضای لازم را برای تحرکات ایذایی این جریان مسدود نمایند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد