سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>خبر بازگشت قریب الوقوع مهدی هاشمی به ایران

حقوق 6میلیونی دانشگاه آزاد به آقازاده فراری هاشمی  

 

به گزارش رجانیوز، مهدی هاشمی که از صحنه‌گردانان حوادث تلخ انتخابات گذشته بود و حتی اعضای خانواده‌اش همدوش تعدادی اراذل و اوباش و حرمت‌شکنان مقدسات در صحنه اغتشاشات حاضر شده بودند، پس از دستگیری تعدادی از مرتبطینش که مخزن‌الاسرار وی بوده و اطلاعات قابل توجهی در مورد او داشتند، ترجیح داد به بهانه ادامه تحصیل به انگلیس رفت

حقوق 3000پوندی دانشگاه‌آزاد به مهدی‌هاشمی، دستمزد ارتباط با اپوزیسیون؟

 

مهدی هاشمی که پس از ایفای نقش مؤثر در جریان‌های تخریبی قبل و بعد از انتخابات، از کشور خارج شده است و بدون اعتنا به احضارهای قضایی از بازگشت به ایران استنکاف می‌کند، با مسئولیت ریاست دفتر دانشگاه آزاد در لندن، فوق‌العاده مأموریت 3000پوندی به همراه حقوق ثابت می‌گیرد.
 
به گزارش رجانیوز، مهدی هاشمی که از صحنه‌گردانان حوادث تلخ انتخابات گذشته بود و حتی اعضای خانواده‌اش همدوش تعدادی اراذل و اوباش و حرمت‌شکنان مقدسات در صحنه اغتشاشات حاضر شده بودند، پس از دستگیری تعدادی از مرتبطینش که مخزن‌الاسرار وی بوده و اطلاعات قابل توجهی در مورد او داشتند، ترجیح داد به بهانه ادامه تحصیل به انگلیس رفت.
 
با این حال، اخبار رسیده به خبرنگار ما حاکی است که در طی این مدت، مسئولیت ناقابل! تصدی دفتر دانشگاه آزاد در لندن با فوق‌العده مأموریتی 3000 هزار پوند همراه با حقوق ثابت به مهدی هاشمی واگذار شده است.
 
این در حالی است که مهدی هاشمی در این مدت بیکار ننشسته و بر اساس الگوی تعیین شده، با اپوزیسیون و افرادی که در طی دو سال اخیر از کشور خارج شده‌اند، ارتباط پنهانی برقرار کرده است.
 
در این زمینه یکی از نمایندگان مجلس نیز در مورد این ارتباط تشکیلاتی می‌گوید سکوت مهدی هاشمی در برابر اقدامات حلقه لندن نشان دهنده این است که وی با آن‌ها ارتباطات مشکوکی دارد که باید ماهیت این ارتباطات در دادگاه روشن شود.
 
محمد جواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر در گفت‌وگو با شبکه ایران، با اشاره به اینکه اعضای حلقه لندن اسناد و اطلاعاتی علیه ایران را در اختیار سرویس‌های جاسوسی انگلیس قرار می‌دهند، تصریح کرد: احتمالا مهدی هاشمی یا به طور مستقیم و یا از طریق واسطه، اسنادی را در ارتباط با ایران برای کشورهای مخالف جمهوری اسلامی ایران افشا کرده است. وی قرائن موجود را نمایانگر وجود ارتباطاتی میان مهدی هاشمی و انگلیس دانست.
 
نماینده مردم خمینی شهر در پایان تاکید کرد: انگلیس در برهه‌های مختلف زمانی و با پشتوانه نیروهای داخلی و اپوزیسیون خارج از کشور، فشارهای خود را برای تحمیل نظرات استعماری خود علیه ایران افزایش می‌دهد.
 
ابطحی همچنین برنگشتن مهدی هاشمی به ایران و رفت و آمد نزدیکان وی به دوبی برای دیدار با او را نشان‌دهنده این دانست که وی خود را مجرم می‌داند و به دلیل ترس از محاکمه به کشور باز نمی‌گردد

مهدی هاشمی برای بازگشت به ایران آماده می شود

مهدی هاشمی قصد دارد به ایران بازگردد و درحال حاضر به دنبال تدارک سفر به کشور است.

یک منبع آگاه به جهان گفت:مهدی هاشمی برای بازگشت به ایران تصمیم خود را گرفته است و این مساله را نیز به اطلاع خانواده خود رسانده است.

به گفته این منبع آگاه وی برای بازگشت به ایران با آیت الله هاشمی نیز مشورت کرده است و وی نیز توصیه کرده است که او هر چه زودتر برگردد.

گفته می شود تحلیل مهدی هاشمی برای بازگشت به ایران این است که نظام و نهادهای امنیتی و قضائی مدارک لازم را برای دستگیری و محاکمه قضائی وی ندارند.

در همین راستا گفته می شود، برخی از داخل کشور به مهدی هاشمی اطلاع دادند که نظام اطلاعات و مدارک کافی علیه تو ندارد و بهتر است هر چه زودتر به کشور بازگردی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد