سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>هاله نور هاشمی در سازمان ملل +عکس

هاله نور هاشمی در سازمان ملل +عکس

به گزارش جهان ، در سال 1370 و پس از حضور آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس جمهور ایران در صحن سازمان ملل متحد، وی مطالبی را در خصوص سخنرانی خود در جلسه عمومی سازمان ملل مطرح کرد که سایت تریبون مستضعفین به شرح ذیل می‌آورد:



"من که سخنران بودم، احساس کردم جو کنفرانس قبضه شده و همه چشم‌های خود را بر روی متن سخنرانی دوخته‌اند. وقتی سخنرانی تمام شد، دست زدن حاضرین شروع شد و دیگر پایان دست زدن مشکل به نظر می‌رسید. همه سلاطین، روسای‌جمهور و دیگر شخصیت‌ها از تشویق دست برنمی‌داشتند. وقتی من سرجای خود نشسته بودم، صف‌های بسیاری بسته شده بود و این امر در جمع شاهان، روسای‌جمهور و وزرای خارجه مرسوم نیست و کمتر اتفاق می‌افتد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد