سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>انتقام فتنه گران از نوه امام عملی شد!

انتقام فتنه گران از نوه امام عملی شد!  

جهان- این روزها ادعایی از سوی فرزند مرحوم منتظری در مورد مرحوم حاج احمد آقا مطرح شده که نسبت های ناروایی به آن مرحوم داده است. در این میان بیش از همه از موسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) و بیت حضرتش و مخصوصاً فرزند ارشد حاج احمد آقا، حجت الاسلام و المسلین سید حسن خمینی انتظار می رود که نسبت به این ادعاها موضع گیری کند. 


به هر حال چه ایشان موضع بگیرد چه نگیرد، توجه به چند نکته مهم می نماید:
 اولاً بحث بر سر اصل ماجراست که حضرت امام با آن آینده بینی خود جلوی چنین ادعاهایی را گرفته اند:
«من باید عرض کنم به آقایان که تا این تاریخ هیچ موردى، حتى این مورد، نبوده است که احمد برخلاف گفته یا نوشته من بدون اطلاع من تصرفى بکند. بلى، بعضى اوقات در سخنرانیهاى اینجانب احمد و دیگران، حتى اشخاصى از رادیو و تلویزیون، نظراتى مى‏دهند که مورد قبول مى‏شود. از خداوند تعالى توفیق همگان را خواستارم و به احمد نصیحت مى‏کنم که جدیت در جلب رضاى خداوند حاضر ناظر نماید، و از طعن و لعن دیگران نهراسد» (صحیفه امام، ج‏20، ص: 278) نامه به آقاى سید احمد خمینى در مورد پرهیز از تشریفات در حوزه‏هاى علمیه‏ 

دوماً سید حسن خمینی باید امروز متوجه شده باشد که نمی توان به فتنه گرانی دل بست که اگر دیروز  با او احساس نزدیکی می کردند، امروز این چنین به او پشت می کنند و صداقت و اعتماد امام به حاج احمدآقا را زیر سئوال می برند! حاج حسن آقا حتما تا به حال متوجه شده اند که این جماعت اگر برایشان صرفه داشته باشد، امام راحل را هم پشت سر می گذارند که کردند و افرادی چون گنجی از این جماعت اند که می خواستند به زعم کودکانه خویش افکار امام را به موزه ها بسپارند! 

این جماعت ارزش اعتماد کردن ندارند چرا که سربزنگاهش چمدان به دست در لندن و واشنگتن خواهند بود و پشت پا می زنند به همه ی اعتقاداتشان و خنجری می زنند زهر آگین به زهر نفاق به پشت دوستان دیروز خود. 

سوماً عدم همراهی حجت الاسلام سید حسن خمینی با فتنه گران در ماه های اخیر، چنان فتنه گران را سرکش کرده است که اینچنین به دروغ پراکنی می پردازند. عناصر اصلی فتنه امروز در بین دو راهی قرار گرفته اند که هر کدام را انتخاب کنند برایشان رسوایی است؛ چه بگویند احمد منتظری دروغ می گوید پس چطور ارتباط های خود را با بیت مرحوم منتظری می خواهند توجیح کنند، چه بگویند که راست می گویند که شعار احترام به بیت امامشان زیر سئوال است.
 
4- آقای هاشمی سابقه ی نشست و برخاست با این جماعت فتنه گر را دارد و می داند که یک روز برایش سوت و کف می زنند روز دیگر بر علیه اش در مجلس ششم شب نامه می دهند و بعد باز بزرگش می کنند و تمجید می کنند و همه ی این کار ها را بر اساس منافع شخصی و حزبی خویش می کنند. 

آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از صحبت های احمد منتظری ضمن انتشار خاطرات خود، مقصر جلوه دادن حاج سیداحمد خمینی(ره) در زمینه ناراحتی حضرت امام از آقای منتظری را «جفاکاری» توصیف کرد. گرچه موضع گیری ایشان در خور تقدیر است، ولی مهم حساسیت به علت و جریانی است که چنین اقداماتی را رهبری می کند نه محکوم کردن معلول. با این حال ای کاش سید حسن نیز حداقل در این موضوع روشن اظهار نظر می کرد و اجازه نمی داد تا نامحرمان، بی پروا در حق حضرت امام ظلم کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:20 http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سید حسن خان در چنین مواردی خواب تشریف دارن.چرا ما ناراحتیم؟!سیدحسن هم با روشی ک
ه در پیش گرفته نشان میدهد که او هم از امام دل خوشی ندارد.

البته ما بخاطر سید حسن ناراحت نیستیم که از طرف اربابانش بهش خیانت شده
هدف ما روشنگریست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد