سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>سئوالات افکارعمومی درباره "مهدی‌هاشمی "

هاشمی هزینه اطرافیانش می شود   

 

انسان منصف و دلسوزی علاقمند به تخریب چهره‌ای که روزگاری کارهایی برای انقلاب انجام داده است نیست و نمیتواند باشد ، اما واقعا افکار عمومی با علامت سوالهایی به بزرگی مهدی و فائزه هاشمی و یا اظهارات عفت مرعشی درست در روز انتخابات باید چه کنند؟

به گزارش  فارس، نویسنده وبلاگ "زن امروز " در پست جدید خود نوشت: هاشمی هزینه اطرافیانش میشود ، اطرافیانی که بقا و دوام خود را در آشوب زیستی و تنش آفرینی میبینند و صلاح کشور هیچ گونه اهمیتی برای آنان ندارد.

نویسنده وبلاگ زن امروز نوشت: آنچه عقل سلیم حکم میکند و البته مصالح واقعی کشور این است که هیچ کس تا ابد اعمال و رفتار و گفتارش قابل ستایش نیست.

امام راحل نیز فرمودند ملاک حال افراد است و مسجدی ماندن معروف در کلام ایشان نیز شاهد دیگری است بر این مدعا.
علیرغم اینها مدتی است که فعالان رسانه ای جریان هاشمی رفسنجانی تاریخ را مدام تورق میکنند و از گذشته پرافتخاری میگویند که کسانی ستایش هاشمی را گفته اند.

اگر چه این ستایش گویی ها در جای خودش قابل بحث و حتی قابل احترام هست حتی اگر گوینده آنها رسانه هایی مثل کیهان در گذشته باشند ، اما بهتر است دوستان رسانه ای آقای هاشمی دست از ورق زدن تاریخ و صفحاتی که متاسفانه خاک غفلت برآنها نشسته است دست بردارند و واقعیت های جامعه را با چشمانی باز و بدون غرض به نظاره بنشینند.

تاریخ مملو است از نام کسانیکه روزگاری بوده اند و در مسیر جنگیده اند و روزگاری دیگر بنابر هرنوع دلیلی دیگر همراه و یار اهداف متعالی جامعه انسانی به شمار نمی رفته اند.

البته منظور این نیست که هم اکنون جناب هاشمی درچنین وضعی به سر میبرند بلکه این نوشتار تنها یادآوری و تذکری است برای دوستان رسانه ای آن‌سوی میدان که به یاد بیاورند تاریخ چهره های مقبولی که به دلایل مختلف خود را پایین کشیده اند ،زیاد به خود دیده است.
اگر هاشمی با مفاسد اطرافیانش در مسائل خصوصا اقتصادی ، اگر هاشمی با انحرافات شدید هواداران حزبی و گروهی اش خصوصا در مسائل و مولفه های سیاسی و تقابل صریح آنان با ولایت فقیه تکلیفش را روشن میکرد و سکوت اختیار نمیکرد شاید کماکان هاشمی را میستودند حتی رسانه هایی مثل کیهان.

با این توضیح که البته به نقل از سایت هاشمی کیهان ملاکی نیست اما نمادی است و مثالی است از رسانه هایی که دغدغه های عمومی کشور در باره فاصله گرفتن از انقلاب را نمایندگی میکنند.

هیچ انسان منصف و دلسوزی علاقمند به تخریب چهره ای که روزگاری کارهایی برای انقلاب انجام داده است نیست و نمیتواند باشد ، اما واقعا افکار عمومی با علامت سوالهایی به بزرگی مهدی و فائزه هاشمی و یا اظهارات عفت مرعشی درست در روز انتخابات باید چه کنند؟
طبیعتا این ذهنیت بوجود می آید که وقتی چندین نفر از یک خانواده تمام هم و غمشان میشود به خیابان ریختن مردم لابد همه گفتگوهای خانوادگی حول تقابل با حاکمیت رای و نظر مردم جریان داشته است که به یکباره همه حرفی مشترک را تکرار میکنند.

اگر هاشمی داوطلبانه و قبل از بحرانی شدن شرایط و نگرش ها اقدامی عاجل و موثر در پاسخگویی به افکار عمومی میکرد شاید امروز هیچ کسی اجازه نمیداد که او در معرض اتهام و استیضاح افکار عمومی قرار بگیرد. حتی اگر همین امروز هم اطرافیان هاشمی دست از سر او بردارند و اجازه دهند آرامش کشور ادامه پیدا کند شاید شرایط به‌مراتب بهتر از وضعیت کنونی شود.

اما درحالی که شبانه روز هم و غم و تلاش تنها رسانه رسمی وی تخریب بی پرده دولت شده است حرف از ناروا و غیر اخلاقی بودن عمل تخریب لااقل از سوی رسانه ایشان بی معنا به نظر میرسد.

هاشمی هزینه اطرافیانش میشود ، اطرافیانی که بقا و دوام خود را در آشوب زیستی و تنش آفرینی میبینند و صلاح کشور هیچ گونه اهمیتی برای آنان ندارد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد