سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>کمتر از یک هفته زنان خیابانی را جمع‌آوری می‌کنیم

 خبر فرمانده انتظامی تهران بزرگ از علت بمب گذاری در بیمارستان الغدیر

کمتر از یک هفته زنان خیابانی را جمع‌آوری می‌کنیم  

 

سردار ساجدی‌نیا در مورد جمع‌آوری معتادان پرخطر گفت: از آنجا که معتادان بیمار به شمار می‌رود دستگاه قضایی آنها را تحویل نمی‌گیرد و خواستار ارجاع آنان به مراکز درمانی است. از آنجایی که تعداد مراکز درمانی ترک اعتیاد محدود است در نتیجه پاسخگوی همه معتادان نیست باید مراکز ترک اعتیاد بیشتری راه‌اندازی شود تا محتادان بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

به نقل از فارس، سردار حسین ساجدی‌نیا امروز در حاشیه دیدار مردمی در مرکز نظارت همگانی ناجا در جمع خبرنگاران گفت: برنامه پلیس تهران برای برقراری امنیت و ارتقای آن محله محوری است. طرحهای انتظامی با درخواست مردم به اجرا درمی‌آید و تا رفع دغدغه‌ها ادامه خواهد داشت.

سردار ساجدی‌نیا در مورد جمع‌آوری معتادان پرخطر گفت: از آنجا که معتادان بیمار به شمار می‌رود دستگاه قضایی آنها را تحویل نمی‌گیرد و خواستار ارجاع آنان به مراکز درمانی است.

وی اظهار داشت: از آنجایی که تعداد مراکز درمانی ترک اعتیاد محدود است در نتیجه پاسخگوی همه معتادان نیست باید مراکز ترک اعتیاد بیشتری راه‌اندازی شود تا محتادان بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

سردار ساجدی‌نیا در ادامه افزود: با شهرداری و دیگر دستگاه‌ها و سازمانهای مردم‌نهاد جلساتی و مکاتبانی را در این زمینه داشته‌ایم.

فرمانده پلیس تهران اعلام کرد: پلیس آماده جمع‌آوری معتادان پرخطر است اما باید محلی برای نگهداری و انتقال این معتادان وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: طی دو ماه گذشته اکثر پارک‌های تهران از وجود معتادان پاکسازی شده و تعدادشان به حداقل رسیده است. هر چند احتمال بازگشت این معتادان به پارکها وجود دارد.

* بمب‌گذاری در بیمارستان الغدیر به دلیل اختلاف شخصی است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که روز گذشته یک بمب صوتی در بیمارستان الغدیر منفجر شد که عامل این بمب‌گذاری توسط پلیس دستگیر شده است.

سردار ساجدی‌نیا افزود: این فرد به علت اختلاف شخصی با صاحب داروخانه، بیمارستان و با هدف ایجاد رعب و وحشت اقدام به بمب‌گذاری کرده است.

* پلیس به دنبال کشف سرنخ برای قتل دکتر سودبخش
سردار ساجدی‌نیا در پاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات پلیس در پیگیری قتل 2 پزشک در تهران گفت: به دنبال کشف سرنخ برای قتل دکتر سودبخش هستیم.

* کمتر از یک هفته زنان خیابانی را جمع‌آوری می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا زمان خیابانی را جمع‌آوری نمی‌کنید، اظهار داشت: پلیس در این زمینه آمادگی لازم دارد و می‌تواند ظرف مدت یک هفته همه زنان خیابانی را که به صورت علنی مرتکب جرم می‌شوند نه آنانکه به صورت پنهان و اینترنتی اقدام می‌کنند جمع آوری کند به شرط آنکه دستگاهی مسئولیت این زنان برعهده بگیرد.

وی در ادامه افزود: سازمانهای مردم‌نهاد در این ارتباط می‌توانند فعالیت کرده و در این زمینه با برخی سازمانهای مردم‌نهاد و موسسات خیریه جلساتی را برگزار کرده ایم.

سردار ساجدی‌نیا گفت: این زنان اگر مرتکب خلافی شوند مجرم هستند اما در حال حاضر موضوع زنان خیابانی یک مشکل اجتماعی است و باید به این ناهنجاری اجتماعی به شکل خود نگاه کرد.

* قول نداده‌ایم همه مجرمان را دستگیر کنیم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر برخورد با مجرمان اعلام کرد قول نداده‌ایم همه تهران را از وجود مجرمان پاکسازی کنیم. بلکه قول دادیم که با مجرمان برخورد کنیم که طرحهایمان در این زمینه همچنان در حال اجراست.

وی اظهار داشت: مجرمان چون شغلی ندارند مجددا به چرخه جرم بازمی‌گردند، در این زمینه از اقدامات برخی دستگاهها راضی و برخی دستگاهها ناراضی هستیم. توقع ما این است که متولیات در خصوص وظایف خود بیشتر تلاش کنند.

سردار ساجدی‌نیا گفت:‌ همکاری موجب تامین امنیت می‌شود ولی تولید امنیت تنها برعهده پلیس نیست.

فرمانده پلیس تهران اعلام کرد: از آنجایی که اکثر جرایم خشن توسط افراد مسلح انجام می‌شود ومجرمان به سمت ماموران تیراندازی یا درگیری فیزیکی ایجاد می‌کنند مجبور به مقابله به مثل هستیم.

سردار ساجدی‌نیا افزود:‌ماموران پلیس چالاک و ورزیده هستند و اجازه نمی‌دهند کسی با اسلحه در انزار عمومی به سمت مردم تیراندازی کند. لذا با رعایت قانون بکارگیری سلاح تیراندازی می‌کنند. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد