سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>نامه سر گشاده در خصوص بازار طلا

 نامه سر گشاده در خصوص بازار طلا 

جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه‌ای خطاب به وزیر اقتصاد با اشاره به تحرکات اخیر گروهی معلوم‌الحال در بازار طلا گفت: متاسفانه این چندمین بار است که عده‌ای به نام بازار در مقابل اجرای طرح‌های شفاف‌سازی اقتصادی و نظام‌مند کردن توزیع کالا ایستادگی می‌کنند.


 به گزارش  فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی درباره تحرکات اخیر عده‌ای معلوم‌الحال در بازار طلا در برابر اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، خطاب به وزیر اقتصاد نامه‌ای منتشر کرد.


متن نامه بدین شرح است :
جناب آقای دکتر شمس‌الدین حسینی وزیر محترم اقتصاد و دارایی
سلام علیکم
مستحضرید بازار طلای تهران در روزهای اخیر حرکات اعتراضی‌ای به اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده انجام داده است. متاسفانه این چندمین بار است که عده‌ای به نام بازار در مقابل اجرای طرح‌های شفاف‌سازی اقتصادی و نظام‌مند کردن توزیع کالا ایستادگی می‌کنند.

به نظر می‌رسد، مماشات دولت با این قشر در گذشته باعث شده است تا تحصن و تعطیلی بازار به روالی عادی برای فشار بر دولت تبدیل شود و با تداوم این روال اجرای هرگونه اصلاحی در نظام توزیع کالا در کشور و کنترل قیمت‌ها ممکن نخواهد بود که متضرر نهایی مردم و بویژه اقشار مستضعف خواهند بود.

جنبش عدالت‌خواه نسبت به مماشات دولت با این عده معترض است و از این رو در نظر دارند تا در جلسه‌ای ادله دولت در این موضوع را جویا شده و دیدگاه‌های خود را در میان بگذارد. با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری بر پاسخگویی مسئولان و حضور در جمع‌های دانشجویی، خواهشمند است زمانی را بدین منظور مقرر فرمایید.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد