سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>دانشگاه آزاد را وقف کردید برای این‌که پول‌شویی کنید

حمله و انتقاد بی پرده دکتر الهام به هاشمی رفسنجانی  

 

از یک رزمنده روستایی پرسیدند شما چرا به جبهه آمدید؟ گفت چون امام گفتند. از او پرسیدند شما امام را دیده‌ای؟ گفت روستای ما برق ندارد. این روستایی حتی تصویر امام راحل را ندیده بود، ولی به حرفش لبیک گفت. عده‌ای هم در کنار امام (ره) و در آغوش امام بزرگ شدند، ولی امام را نشناختند. امام و امامت را در 16 آذر و در روز عاشورا آتش زدند. خیمه ابا‌عبدالله را نیز آتش زدند چون امام راحل ما تفکر و آرمان حسینی داشت

مشاور حقوقی رییس‌جمهور بصیرت با انقتاد شدید از وقف دانشگاه آزاد گفت: برای این‌که پول‌شویی کنید، یکباره اعلام کردید که این املاک وقف است، تا کسی سوال نکند این اموال مردم را در فتنه سبز کجا خرج کردید.

دکتر غلامحسین الهام در گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مهریز، از این شهر به عنوان شهر ایمان و تدین در کشور یاد کرد و با اشاره به این‌که « استان یزد بزرگانی همچون سیدکاظم یزدی را در دامن خود پرورش داده است که مظهر بصیرت بودند» ادامه داد: دفاع مقدس یک قطعه عظیم تاریخی نه تنها در کشور ما، بلکه در تمام دنیاست و اراده و ایثار رزمندگان در دفاع مقدس نشان از اطاعت کامل از رهبر عظیم‌الشان بود، وقتی مردم ما شعار “جنگ جنگ تا پیروزی” را سر می‌دادند امام راحل این شعار را تکمیل کردند و در حقیقت پیروزی را معنا کردند و گفتند “جنگ جنگ تا پیروزی” هدف ما نیست “جنگ جنگ تا رفع فتنه” هدف ماست و ما نیز باید این مسیر را تا رفع فتنه از عالم دنبال کنیم، در واقع امام راحل فرمودند که پیروزی واقعی جایی است که فتنه نباشد.

وی تصریح کرد: امام جام زهر را نوشید و قطعنامه پذیرفته شد، این نقطه، نقطه شکست نبود و نقطه‌ای بود که به اوج بالاتری برسیم، این نقطه در هر حال، نقطه شکست و پشیمانی نبود، بلکه سرآغاز تحول بزرگی بوده است که تاکنون کشور ما را بیمه کرده است.‌ ما به شعار امام راحل در زمینه رفع فتنه پایبندیم و این شعار تا رفع فتنه و قطع فتنه چه در عرصه‌های داخلی و چه عرصه خارجی ادامه خواهد داشت. ما باید نظام حاکم دنیا را که مدعی است ما اسباب نگرانی جهان هستیم، را بشناسیم.

وی افزود: به نظر من دفاع مقدس به خوبی واقعیت دنیای امروز را نشان داد که چرا این جنگ اتفاق افتاد، نکته اساسی این است که ما از وقتی شعار اسلام را دادیم و بر اعتقادات خود پافشاری کردیم، این جنگ علیه ما شروع شد، جنگ بین حق و باطلانی که سرزمین ما را مورد هدف قرار داده بودند.

مشاور رییس‌جمهور در ادامه با تاکید بر این‌که « باید رفتار جامعه جهانی را در مورد دفاع مقدس مرور کنید، تا واقعیت جهان را در مورد دفاع مقدس بدانید» تصریح کرد: ما هشت قطعنامه در طول هشت سال دفاع مقدس داشتیم، اما امروز عده‌ای از همان جبهه فتنه‌گران مدعی‌اند که ما به خاطر استقلال کشور در زمینه‌های مختلف هزینه‌های زیادی دادیم و دولت بی‌تدبیری‌ به خرج داده است. خب وقتی ما از آن‌ها می‌پرسیم چرا؟ می‌گویند در آن دوران ما سه قطعنامه گرفته‌ایم و این یعنی بی‌کفایتی و هزینه دادن. وقتی من به یکی از این‌ها گفتم ما در طول جنگ هشت قطعنامه گرفتیم یعنی هر سال یک قطعنامه، نمی‌خواست باور کند.

وی با یادآوری این‌که « اولین قطعنامه در شش روز بعد از جنگ و در شرایطی که برخی از شهرهای ما بمباران می‌شدند، صادر شد» گفت: اما در نهایت این استقامت‌ها ما را به نقطه قطعنامه آخر رساند و این حماسه‌ها باعث شد تا شما یک وجب از خاک را به دشمن ندهید.‌ ما هشت سال ایستادگی را به قیمت خون عزیزان زیادی به دست آوردیم و این کشور را حفظ کردیم.

وی در ادامه با طرح این پرسش که « آیا اگر این کشور به دست ملی‌گراها بود، حفظ می‌شد؟» افزود: کسانی که می‌گویند شما برای جهان تهدید هستید آیا دفاع از کشور و ناموس تهدید برای جهان است؟ امام به صراحت در پایان جنگ اعلام کردند اگر لیبرال‌ها بر این کشور حکومت می‌کردند، یک شبه همه عزت ما پایمال می‌شد. همین‌ها بودند که امام را به جنگ طلبی متهم می‌کردند. همین لیبرال‌ها بودند که بعدها اتحاد دیگری پیدا کردند و اسم اصلاح‌طلب بر خود گذاشتند و جریان سبز را راه انداختند تا هر روز یک پتک بر سر جمهوری مظلوم ما بزنند.

به گزارش ایسنا، مشاور رییس‌جمهور تصریح کرد: از یک رزمنده روستایی پرسیدند شما چرا به جبهه آمدید؟ گفت چون امام گفتند. از او پرسیدند شما امام را دیده‌ای؟ گفت روستای ما برق ندارد. این روستایی حتی تصویر امام راحل را ندیده بود، ولی به حرفش لبیک گفت. عده‌ای هم در کنار امام (ره) و در آغوش امام بزرگ شدند، ولی امام را نشناختند. امام و امامت را در 16 آذر و در روز عاشورا آتش زدند. خیمه ابا‌عبدالله را نیز آتش زدند چون امام راحل ما تفکر و آرمان حسینی داشت.

وی تصریح کرد: ماهیت فرهنگی آمریکا و رهبرانش با آتش زدن تمام ماهیت ما، هویت خود را نشان داد. وقتی امام (ره)فرمودند “جنگ جنگ تا رفع فتنه” باید ما تا جایی ادامه دهیم که ظلم جهانی ریشه کن شود و انسان معنای واقعی آزادی را دریابد. هفت سال است که رییس‌جمهور کشورمان فحش‌های ایادی دست نشانده داخی را تحمل می‌کند، ولی در سازمان ملل به قلب دشمن می‌رود و از صلح و توجه به ولی امر مسلمین صحبت و دفاع می‌کند.

وی گفت: حرف من متوجه مدعیان داخل و ایادی فتنه است. شما حرف‌هایی که از ملت دفاع می‌کند را موجب سرشکستگی ملت می‌دانید؟ همه می‌دانند که ما در اوج تحریم ماهواره فرستادیم، به فضا به انرژی هسته‌یی دست پیدا کردیم و همه می‌دانند مردم ما مردمی بسیار آگاه هستند و در میان امواج رنگارنگ کودتا و همه دروغ‌های شما، امام حقیقی را تشخیص دادند.

الهام خطاب به این افراد ادامه داد: شما نگران چه هستید؟ روزی که شما از عدالت حرف می‌زدید و نگران عدالت بودید، همه عوامل خود را بسیج کردید، شما بدانید که نظام میراث خانوادگی کسی نیست و این دم خروس شما از بحث وقف اموال دانشگاه آزاد بیرون زد. اگر نگران عدالت هستید، چرا اموال عمومی را که به نام نظام و به نام امام(ره) است را گرفتید تا فرهنگ را نهادینه کنید و آموزش را گسترش دهید؟ به یکباره املاک میلیاردی که با کمک مردم جمع شده را اعلام می‌کنید، این املاک موقوفه است و ما به خدا دادیم و هرکس پس بگیرد به جنگ با خدا رفته است. شما به چه عنوانی دانشگاه آزاد را راه‌اندازی کردید؟ اولین موسسین این بنیاد سران قوا بودند و در آن زمان یکی از سران قوا مقام معظم رهبری بودند که به هیچ عنوان این املاک را شخصی ندانستند پس چطور شد که این املاک شخصی شد؟

وی همچنین تصریح کرد: برای این‌که پول‌شویی کنید، یکباره اعلام کردید که این املاک وقف است، تا کسی سوال نکند این اموال مردم را در فتنه سبز کجا خرج کردید

الهام در مورد جریان فتنه گفت: ما امروز با جریانی که توسط یک شبکه فساد فکری که یک سرش به عقبه دشمن بسته است و در سال‌های دور توسط صدام اداره می‌شد و روح پاک جوانان ما را مورد تهاجم قرار داده است،مقابله می‌کنیم.

وی ادامه داد: شما به اسم اصلاحات حاکمیت دوگانه را مطرح می‌کنید آن وقت همین سرفتنه‌ای که کاندیدای ریاست جمهوری بود، رسما به بیگانگان اعلام می‌کند که اگر به حکومت برسد، اولین کاری که انجام می‌دهد تثبیت جایگاه ولایت است. از جایگاه اصلی ولایت‌ فقیه عبور می‌کنید که این‌ها همه تجلیات فتنه است و ما باید امروز در مقابل این‌ها بایستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد