سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>برنامه ریزی فتنه برای سال جدید دانشگاهها

برنامه ریزی فتنه برای سال جدید دانشگاهها  

فعال شدن برخی از اساتید و مسئولین دانشگاهها که تحت عنوان کانون های علمی – فرهنگی و مطالعاتی اقدام به برگزاری سلسله جلساتی خصوصی با عناوینی مثل حافظ شناسی و ... نموده و با راه اندازی اینگونه موسسات...

با توجه به ناکامی ها و شکست های پیاپی جریان فتنه در سال گذشته و عدم موفقیت در اهداف و برنامه های خود ،این جریان قصد دارد با برخی اقدامات و برنامه مانع از فراموشی و انزوای بیشتر خود شده و در آستانه سال تحصیلی جدید و ایام بازگشایی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی از این مناسبت استفاده نموده و دانشگاه را که به عنوان یکی از مهمترین پیاده نظامهای خود می داند همواره حفظ نموده و از این طریق اهداف خود را به مرحله اجرا در آورد.
در ادامه فعالیت و اقدامات غیرقانونی طرفداران وابسته به جریان انحرافی فتنه و با توجه به پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی جدید و فعالیت مجدد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برخی از گروه های دانشجویی منتسب به جریان فتنه در دانشگاه تهران قصد دارند با توجه به فضای به وجود آمده از این فرصت استفاده کرده وبا ابزارهایی نظیر برگزاری اردوی دانشجویی و بروشورهای مختلف،اقدام به جذب دانشجویان جدیدالورود کنند.
فعال شدن برخی از اساتید و مسئولین دانشگاهها که تحت عنوان کانون های علمی – فرهنگی و مطالعاتی اقدام به برگزاری سلسله جلساتی خصوصی با عناوینی مثل حافظ شناسی و ... نموده و با راه اندازی اینگونه موسسات، اخیراً در پی جذب دانشجویان نشان شده در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد بوده و از طریق قول تهیه رزومه ای مناسب برای ارائه به دانشگاههای خارج از کشور و وعده های مختلف، سعی در جذب آنها دارند. همچنین، از دانشجویان وابسته به جریان فتنه در دانشگاههای مختلف دعوت به همکاری نموده اند تا ضمن استفاده از آنها برای تکمیل کادر اجرایی این نوع موسسات ، جریان فتنه در دانشگاهها را سازماندهی، توجیه اعتقادی و حتی عملی نمایند.
از سوی دیگر تشکلهای دانشجویی از جمله طیف غیر قانونی دفتر تحکیم وحدت با برگزاری محافل خصوصی ، برنامه ریزی برای نشان و جذب دانشجویان جدید الورود داشته و در صدد تجدید قوا می باشند.
طرح درخواست های غیر ممکن، تحریف حقایق، دامن زدن به مشکلات و نارسایی ها توسط جریانات غیر خودی در دانشگاهها از جمله این موارد است. لیبرالیسم، سوسیالیسم، زنان و اقوام چهار جریان مخالف در سطح دانشگاهها هستند که در مقاطع مختلف زمانی با اتخاذ تاکتیک های مناسب در جهت براندازی نظام به فعالیت روانی پرداخته اند.
 

نظرات 2 + ارسال نظر
سید هادی دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:35 http://30ya30.blogfa.com

سلام داداش
وبلاگت خیلی عالیه
واقعا بروز . پر محتوا خدا خیرت بده
اگه رسیدی یه سر هم به من بزن

سجاد یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 http://webloger.net/

هدیه دامنه ی دات آی آر
webloger یک ابزار قدرتمند برای ساخت و مدیریت وبلاگ است . webloger به شما کمک می‌کند تا با سرعت و سهولت اطلاعات، خاطرات، مطالب و مقالات خود را در اینترنت منتشر کنید.

» اختصاص یک آدرس اینترنتی (http://Yourname.webloger.net )
» امکان انتقال مطالب از سیستم های دیگر
» امکان ایجاد مطلب به صورت رمز دار
» امکان نمایش وضعیت یاهو آی دی مدیر
» امکان کسب درآمد از طریق سیستمهای همکاری در فروش
» امکان ایجاد رمز برای مطالب وبلاگ
» امکان اضافه کردن محصولات برای فروش در فروشگاه
» همراه با قالب های متنوع و زیبا
» امکان درج نامحدود پیوندهای روزانه
» نمایش آمار دقیق 10 روز قبل وبلاگ به صورت چارت
» امکان اضافه کردن صفحات جداگانه به وبلاگ
» امکان ایجاد نظرسنجی
» امکان اتصال دامنه به وبلاگ
» سیستم آماری بسیار دقیق و سیستم آمارگیر برای هر پست
» امکان موضوع بندی مطالب بلاگ و دسترسی به آرشیو موضوعی
» با امکاناتی دیگر نظیر نظرسنجی ، خبرنامه ، پیوند ، آمارگیر وبلاگ و
» امکان درج ادامه مطلب و نمایش متن کامل پست در یک صفحه دیگر
» امکان امتیاز دهی به هر پست توسط بازدید کنندگان
» امکان گرفتن نسخه پشتیبان از مطالب وبلاگ
» و خدمات بسیاری که به مرور با انها آشنا خواهید شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد