سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>سخنان ویژه حجت الاسلام "ذوالنور"در اختتامیه ضیافت اندیشه

تدابیر امنیتی صهیونیست‌ها برای حضور امام زمان (عج)  

  

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: صهیونیست‌ها برای مکان‌های زیارتی همچون مکه، کوفه،کربلا، کاظمین و ... که احتمال حضور مهدی(عج) در آنجا رفته است تدبیرهای امنیتی خاصی اندیشه‌اند و به سربازان‌شان مأموریت داده‌اند که هر کجا فردی را با این ویژگی‌ها دیدند، فوراً او را بکشند

به گزارش فارس از قم، مجتبی ذوالنور دوشنبه شب در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شده بود، به خطر بزرگ مسیحیت صهیونیست که جهان را در معرض تهدید قرار داده است اشاره کرد و اظهار داشت: این فرقه جدیدی نیست و از مدت‌ها پیش وجود داشته است.
وی افزود: ریگان در دوران ریاست جمهوری‌اش بر آمریکا قبل پیروزی انقلاب اعلام کرد که من و خانواده‌ام به صهیونیست اعتقاد کامل دارم و به خاطر همین غسل تعمید انجام داده‌ام و این به معنای آن است که اعتقاد به مسیحیت صهیونیست تولد دوباره یک مسیحی است و در واقع اگر مسیحی قائل به صهیونیست نباشد، ایمانش ناقص خواهد بود.

* گرایش شدید به مسیحیت صهیونیست در کشورهای مسیحی

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: یک گرایش شدید به صهیونیست در بین کشورهای مسیحی در حال افزایش است که از درون همین باورها طیف تندرویی به نام اولجنیس‌ها به‌وجود آمده است.
وی در ادامه با بیان اینکه یهود و صهیونیست دو مقوله جدا از هم هستند، اظهار داشت: اسرائیل کلب آموزش دیده و یک رژیم جعلی و ابزار دست صهیونیست است که مبغوض‌ترین و مزدورترین افرادشان را در فلسطین جمع کرده‌اند.
ذوالنور در ادامه تصریح کرد: اولجنیس‌ها فقط در سازمانی که در آمریکا دارند دارای 5 میلیون عضو هستند و اکثر کارخانه‌های اسلحه سازی را در دست دارند و خود را کاملا برای نبرد نهایی آرماگدون آماده می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: طبق آموزه‌های دینی صهیون در آخرالزمان جنگ بزرگی رخ خواهد داد که در آن 400 تا 600 میلیون نفر از مسیحیان و یهودیان کشته خواهند شد و به قطع وقتی مقتولین از یهود و مسیح باشند، قاتلین آنها از مسلمانان خواهد بود و به همین دلیل است که دشمن بزرگ آنها مسلمانان خواهد شد.

* اعتقاد به مسلمان کشی لازمه صهیونیست بودن است
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه با این مختصات اعتقاد به مسلمان کشی لازمه اصلی صهیونیست بودن خواهد بود، ابراز داشت: طبق آموزه‌های دینی صهیونیست در آخر الزمان دیکتاتوری با مشخصات دجال بر جهان حاکم می‌شود که آماده ساز رجعت حضرت مسیح(ع) خواهد بود.
وی ادامه داد: این فردی که قرار است ظهور و حضورش آماده ساز حکومت مصلح کل یعنی عیسی مسیح باشد از نظر آنها حضرت مهدی(عج) است و در راه دستیابی به ایشان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌ورزند.
ذوالنور در ادامه به پیامی که جرج بوش برای آیت‌الله سیستانی فرستاده بود اشاره کرد و اظهار داشت: بوش که به تمام معنا یک صهونیست بود، گفته بود که همه می‌گویند من برای مخالفت با دین می‌جنگم، در حالی که من در راه دین می‌جنگم و مأموریتم این است که هرکسی را که در مقابل دین عیسی مسیح(ع) ایستاده است، نابود کنم.

* تدابیر امنیتی برای مکان‌های احتمال حضور مهدی
وی در ادامه به چندی از اقدامات انجام شده در این رابطه اشاره کرد و ابراز داشت: کلاس‌های آموزشی بسیاری برای سربازان آمریکایی گذاشته می‌شود و کشیش مسیحی که در جمع سربازان صحبت می‌کند به آنها می‌گوید که شما برای تصرف خاک نمی‌روید، بلکه برای نابودی دشمنان عیسی مسیح قدم بر می‌دارید.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همه ویژگی‌هایی که در آیات و احادیث ما در مورد حضرت مهدی(عج) آمده است توسط صهیونیست‌ها استخراج شده و به سربازانشان که در عراق حضور دارند، داده شده است.
وی ادامه داد: صهیونیست‌ها برای مکان‌های زیارتی همچون مکه، کوفه، کربلا، کاظمین و... که احتمال حضور مهدی(عج) در آنجا رفته است، تدبیرات امنیتی خاصی اندیشه‌اند و به سربازانشان مأموریت داده‌اند که هر کجا فردی را با این ویژگی‌ها دیدند فوراً بکشند و حتی ریسک دستگیری او را نیز نکنند، زیرا او انسان بسیار شگفت انگیز و خطرناکی است.

* ریشه‌های فتنه 88 در دشمنی‌های رژیم صهیونیستی
ذوالنور تصریح کرد: امام راحل از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مقابله و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را به شکل خاص مد نظر قرار داد و روز قدس را روز جهان اسلام معرفی کرد تا به همگان اوج اهمیت مبارزه با صهیونیست را نشان دهد.
وی با بیان اینکه امروز ما در زمین دیگری با رژیم صهیونیستی می‌جنگیم، ابراز داشت: خداوند در قرآن کریم نسبت به این دشمنان به ما هشدار جدی داده و گفته است که اگر امروز ما با آنها نجنگیم آنها تا ما را از دینمان خارج نکنند، از ما دست بر نخواهند داشت.
جانشین ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حتی فتنه سال پیش نیز ریشه در همین دشمنی‌ها دارد و اینجاست که می‌توان آبشخور مخالفت‌های داخلی با این مبارزه عظیم را فهمید.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد