سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>آقای مشایی ! باز هم انکار می کنید ؟!

کیهان اسناد مهمی از ماجرای همایش ایرانیان را رو کرد 

 

 

در پی انتشار متن دعوتنامه شورای عالی ایرانیان مقیم خارج کشور از هوشنگ امیراحمدی برای شرکت در دومین همایش این شورا که نشان می داد ادعای آقای مشایی مبنی بر این که نامبرده به همایش دعوت نشده کذب محض است، روابط عمومی شورای یاد شده جوابیه ای برای کیهان ارسال کرده و کوشیده است دعوت از عنصر ضد انقلاب یاد شده را انکار کند، متن کامل جوابیه شورای عالی ایرانیان مقیم خارج از کشور و توضیحات کیهان از نظرتان می گذرد

در پی انتشار متن دعوتنامه شورای عالی ایرانیان مقیم خارج کشور از هوشنگ امیراحمدی برای شرکت در دومین همایش این شورا که نشان می داد ادعای آقای مشایی مبنی بر این که نامبرده به همایش دعوت نشده کذب محض است، روابط عمومی شورای یاد شده جوابیه ای برای کیهان ارسال کرده و کوشیده است دعوت از عنصر ضد انقلاب یاد شده را انکار کند، متن کامل جوابیه شورای عالی ایرانیان مقیم خارج از کشور و توضیحات کیهان از نظرتان می گذرد.
جناب آقای حسین شریعتمداری
مدیرمسئول محترم روزنامه کیهان
با سلام
با عنایت به مطلب مندرج در آن روزنامه به تاریخ 14/5/89 با عنوان «مشایی: امیراحمدی را دعوت نکرده ایم، متن دعوت نامه در کیهان امروز»، مستند به تصویر یک سند جعلی، بدینوسیله پاسخ مربوط ایفاد می گردد. شایسته است برای تنویر افکار عمومی و حسب قانون مطبوعات، نسبت به چاپ در نخستین شماره آن روزنامه دستور اقدام فرمایند:
1- کلیه مدعوین محترم همایش بزرگ ایرانیان خارج از کشور کارت دعوت (
تصویر پیوست1) راکه با امضای دبیرکل محترم شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و رئیس همایش صادر شده است دریافت نموده اند، بنابراین هرگونه دعوتنامه دیگری برای شرکت در این همایش سندیت ندارد. ضمن آنکه میهمانان محترم کارت رسمی و تأیید شده حضور در همایش را نیز اخذ نموده اند (تصویر پیوست2)، لذا براساس قاعده فقهی «البینه علی المدعی» ارایه اسناد مربوطه برای اثبات مدعای آن روزنامه و صحت سند منتشره ضرورت دارد.
2- حضور نامبرده در هتل استقلال براساس اقدام شخصی بوده است که در این خصوص توجه مخاطبان محترم را به نامه شماره 2601/101 مورخ 14/5/89 مدیریت محترم هتل مزبور (تصویر پیوست3) در پاسخ به استعلام این شورا جلب می نماید. ضمن آنکه در فهرست اعلام شده به هتل استقلال جهت رزرو اتاق میهمانان همایش نامی از شخص مورد نظر وجود ندارد.
3- کلیه برنامه های همایش، اعم از افتتاحیه، سخنرانی ها، پنل های تخصصی، اختتامیه و... با پوشش تصویری مدعوین و حضار محترم، همراه بوده و اسناد صوتی- تصویری آنها موجود است که در روز پایان همایش در یک لوح فشرده به حاضران تقدیم شده است. این اسناد، مدعای آن روزنامه را در خصوص حضور فرد موصوف در همایش مردود می داند. چنانچه آن روزنامه محترم سند دیگری در اثبات مدعای خود در اختیار دارد، در اسرع وقت نسبت به انتشار آن مبادرت ورزد.
4- مخاطبان محترم در قبال ادعای حضور فرد مورد نظر در همایش بزرگ ایرانیان مقیم خارج از کشور که با قید «قابل انکار نبودن» بدان اشاره شده، به طور منطقی خواهان ارایه اسناد در این خصوص هستند که با عنایت به قطعیت عدم شرکت نامبرده در این همایش، ادعای روزنامه کیهان کذب محض است. در همین راستا ارایه اسناد مربوطه برای تنویر افکار عمومی از سوی آن روزنامه موکداً مورد تقاضاست.
در پایان ضمن یادآوری اهمیت و نتایج پربار و غیرقابل انکار همایش بزرگ ایرانیان مقیم خارج از کشور در تامین منافع ملی، رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای در انتشار مطالبی از این دست که از مصادیق بارز نشر اکاذیب منجر به تشویش اذهان عمومی است، توصیه می شود.
حسن بوشهریان
سرپرست اداره کل روابط عمومی
کیهان: اگر چه اصرار آقای مشایی بر تکرار یک دروغ بزرگ سؤال برانگیز است و البته با اسنادی که در اختیار داریم، نگرانی ایشان برای ما قابل درک است ولی باید از ارسال جوابیه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور - بخوانید آقای مشایی- تشکر کنیم چرا که این جوابیه فرصتی برای بازگو کردن برخی دیگر از ابعاد ماجرا در اختیارمان می گذارد و امیدواریم چنانچه همتی در میان مسئولان و مراکز مربوطه وجود داشته باشد- که به یقین وجود دارد- از تکرار موارد مشابه جلوگیری شود.
و اما درباره جوابیه شورای یاد شده اگر چه گفتنی های بسیاری هست ولی تنها به چند نمونه از آن بسیارها اشاره می کنیم؛
1- ادعا کرده اند سند دعوت از هوشنگ امیراحمدی که در کیهان منتشر شده است، «جعلی»! است و توضیح نداده اند که چرا؟! این سند متن دقیق و بی کم و کاست «ایمیل» شورای ایرانیان خارج از کشور است که خطاب به هوشنگ امیراحمدی ارسال شده و از وی برای شرکت در دومین همایش ایرانیان خارج از کشور دعوت به عمل آمده است. در جوابیه نوشته اند «کلیه مدعوین محترم همایش بزرگ ایرانیان خارج از کشور کارت دعوت را که با امضای دبیرکل محترم شورا و رئیس همایش صادر شده است دریافت نموده اند» که در آن تردیدی نیست ولی آقایان عمداً توضیح نداده اند که کارت مورد اشاره در تهران به شرکت کنندگان داده می شود و تمامی آنها ابتدا از طریق «ایمیل» به همایش دعوت می شوند و بعد از انجام امور مقدماتی نظیر تهیه بلیط، رزرو هتل، تعیین تاریخ پرواز و... وارد کشور شده و به محض ورود کارت شرکت در همایش را دریافت می کنند. و سند منتشر شده در کیهان نشان می دهد که «ایمیل» مورد اشاره برای هوشنگ امیراحمدی نیز ارسال شده است. گفتنی است که سایر دعوت شدگان نیز ابتدا ایمیلی دقیقا با همان متن را دریافت کرده اند و سپس مقدمات ورود آنها انجام پذیرفته است. بنابراین آقای مشایی چگونه ایمیل یاد شده را جعلی! می نامد و مسیر مورد اشاره برای دعوت از میهمانان همایش را دروغ!! معرفی می کند؟!
2- تعداد دیگری از میهمانان دعوت شده نیز که نسبت به هویت ضد انقلابی شماری از دعوت شدگان و مواردی از فساد پیرامونی همایش اعتراض جدی داشته اند، ایمیل های دعوت خود را در اختیار کیهان قرار داده اند و نکته درخور توجه که تیم آقای مشایی از آن غفلت کرده اند این که «IP» همه ایمیل ها یکسان است و نشان می دهد از یک سیستم کامپیوتری واحد برای میهمانان ارسال شده است.
3- در جوابیه با بهره گیری ناشیانه از قاعده فقهی «البینه علی المدعی» یعنی ارائه دلیل برعهده ادعاکننده است، از کیهان خواسته اند برای اثبات ادعای خود دلیل و سند ارائه کند که باید گفت؛ کیهان متن سند خود- یعنی ایمیل دعوت از امیراحمدی- را ارائه کرده و اسناد دیگری نیز در همین آورده است و مطابق قاعده فقهی یاد شده، آقای مشایی که ادعا می کند این سند جعلی است باید برای ادعای خود دلیل و سند ارائه کند. به بیان دیگر کیهان سند ارائه می کند و آقای مشایی فقط به حرف خود استناد می کند!
ما در این زمینه به آقای مشایی کمک می کنیم و راه کار نشان می دهیم. ایشان برای اثبات ادعای خود مبنی بر جعلی بودن سند کیهان می تواند- البته اگر جرأت داشته باشد- متن چند ایمیل دیگر که برای سایر دعوت شدگان ارسال کرده است را منتشر کند تا مردم با مقایسه آن ایمیل ها و ایمیل منتشر شده در کیهان دروغگو را بشناسند.
خوانندگان عزیز نگران نباشند که مبادا شورای یاد شده ایمیل های جعلی منتشر کند، چرا که کیهان متن چند ایمیل دیگر را در اختیار دارد و جعل احتمالی ایمیل از جانب آنها شبیه جعل اسکناس 32 تومانی خواهد بود! که به آسانی قابل تشخیص است.
4- اگر آقای مشایی هنوز هم اصرار دارد که از هوشنگ امیراحمدی دعوت نکرده است می تواند به «ایمیل» زیر که امیراحمدی در همان روز دعوت از وی برای مسئولان همایش ارسال نموده و در آن ثبت نام خود را تایید کرده است توجه کند؛
«ضمن سلام و تشکر از پذیرش درخواست بنده برای شرکت در همایش بزرگ ایرانیان خارج از کشور، اطلاعات داده شده در فرم ثبت نام صحیح می باشد. اینجانب بلیط خود را شخصا خریداری نموده ام و اطلاعات آن را هم به پیوست این ایمیل دوباره می فرستم. برابر مقررات شما هزینه بلیط را در ایران دریافت خواهم کرد.
ارادتمند
هوشنگ امیراحمدی»
5- و اما، علاوه بر موارد یاد شده، تصویر «فرم ثبت نام متقاضیان شرکت در همایش» که هوشنگ امیراحمدی بعد از دریافت ایمیل دعوتنامه، آن را پر کرده و برای مسئولان همایش ارسال کرده است نیز در دست است که کلیشه آن را در همین صفحه ملاحظه می فرمائید. نام، مشخصات، عکس، شماره پرواز، شرکت هواپیمایی، تاریخ و ساعت ورود به فرودگاه امام خمینی و....
اکنون باید از آقای مشایی پرسید؛ باز هم دعوت از این عنصر ضد انقلاب را انکار می فرمائید؟!
6- ادعا کرده اند که برای هوشنگ امیراحمدی در هتل استقلال یعنی محل اسکان میهمانان جا رزرو نشده است! که باید گفت؛ ایشان در هتل استقلال ساکن بوده و بعد از انتشار یادداشت کیهان با عنوان «آنجا چه خبر است؟!» که روز دوشنبه 11 مرداد ماه، همزمان با آغاز همایش منتشر شده بود، از ایشان خواسته می شود در همایش آفتابی نشود که البته می شود و پس از این توصیه با عصبانیت اعلام می کند اگر دعوت از وی را انکار کنند، متن دعوتنامه را منتشر خواهد کرد. وی با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها در لابی هتل استقلال مصاحبه می کند که ضبط و دوربین خبرنگار مصاحبه کننده را توقیف می کنند. ولی مصاحبه دیگری از سوی یک خبرنگار دیگر انجام شده که متن آن موجود است و البته کیهان با توجه به اسناد غیرقابل انکاری که در اختیار دارد از استناد به این مصاحبه بی نیاز است.
ضمناً گفتنی است که هوشنگ امیراحمدی در ضیافت باشگاه وزارت امور خارجه کشورمان که به افتخار ایرانیان دعوت شده برپا شده بود، حضور داشته است و...
7- آقای مشایی نمی تواند دعوت از هوشنگ امیراحمدی را انکار کند و نهایتاً این که می تواند اعتراف کند که بعد از دعوت وی به این نتیجه رسیده است که حضور آشکار او در همایش با توجه به هویت شناخته شده نامبرده می تواند برخی از اهداف این همایش را زیر سوال ببرد و به این علت دعوت علنی از وی را پس گرفته و به حضور غیرعلنی وی بسنده کرده اند. این نکته اگرچه از ناپسندی و زشتی دعوت وی نمی کاهد ولی دستکم نشان می دهد که دست اندرکاران همایش هنوز برای روح بلند مردم ایران اندک احترامی قائل هستند. اما چرا چنین نمی کنند؟! شاید به این علت که ماجرای همایش و برخی از موارد سوال برانگیز آن منحصر به دعوت از هوشنگ امیراحمدی نیست ... بخوانید.
8- در این همایش از برخی چهره های ایرانی و خارجی که مرتکب جرایم قابل پیگیری قضایی شده و به محض ورود بایستی بازداشت و تحت پیگرد قرار می گرفتند نیز دعوت شده است که معلوم نیست مراکز اطلاعاتی و امنیتی کشور چگونه و با کدام توصیه احتمالی از انجام وظیفه قانونی خود درباره آنها سر باز زده اند؟!
در این باره اگرچه گفتنی هایی هست ولی فقط به عنوان مثال باید پرسید، چرا از آقای «وحید-گ» که در سال 88 تظاهرات عوامل ضد انقلاب در مقابل سفارت ایران در استرالیا را به حمایت از سران فتنه سازماندهی کرده بود برای شرکت در همایش دعوت شده و یا «محمد-پ»، «عباس-ع» و... با چه انگیزه ای دعوت شده اند؟! و...
9- سوال اساسی تر آن که چرا باید در شرایط کنونی با هزینه نجومی و هنگفتی بالغ بر 80 میلیارد ایرانیان خارج از کشور را برای شنیدن سخنان شرک آلود آقای مشایی گردهم آورد؟! و این اظهارات شرم آور و ضد انقلابی را در پوشش دیدگاه جمهوری اسلامی ایران به خورد آنان داد؟! چه کسی به آقای مشایی اجازه داده است که 80 و چند میلیارد پول بی زبان بیت المال را از حلقوم محرومان و مستضعفان بیرون بکشد و برای سخنان آمریکا و اسرائیل پسند خود مستمع جمع کند؟! راستی! وزارت اطلاعات، وزارت امور خارجه، دستگاه قضایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مخصوصا شخص ریاست محترم جمهوری چه پاسخی برای این پلشتی آشکار دارند؟!
درباره سخنرانی آقای مشایی در همایش یاد شده گفتنی های جداگانه ای هست که به آن خواهیم پرداخت ولی فقط در این اظهارنظرها دقت کنید؛
«از مکتب اسلام دریافت های متنوعی وجود دارد و من بر مکتب ایران اصرار دارم»! آیا این، همان دیدگاهی نیست که طی 32 سال گذشته آمریکا و اسرائیل برای قبولاندن آن همه توان خود را به کار گرفته اند؟ تقابل ایران و اسلام!، دست کشیدن از اسلام در پوشش رویکرد به مکتب ایران! اساسا چرا نفی اسلام؟! و عجیب آن که در قالب ایران دوستی مطرح می شود!
و یا این که «اندیشه آقای احمدی نژاد حذف رژیم صهیونیستی از نقشه جغرافیایی نیست، بلکه ما معتقدیم آمدن اسرائیل مبنا ندارد، این رژیم زورکی آمده و موقت است»... آیا این دقیقا همان شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران»! نیست؟! یعنی اسرائیل خودش رفتنی است و نباید در پی مقابله با آن بود! صهیونیست ها مگر چه می خواهند؟! آیا آقای احمدی نژاد با محو اسرائیل که دیدگاه قطعی امام راحل(ره) است مخالفند؟! به یقین پاسخ منفی است. پس ادعای آقای مشایی چیست؟!
10- و بالاخره؛ آقای مشایی اصرار دارد که خود را ترجمان آقای احمدی نژاد معرفی کند و با این ترفند انتقاد و اعتراض به خود را نشانه مخالفت با ریاست محترم جمهوری قلمداد کند! ایشان بارها این ترفند را به کار گرفته و از جمله انتقادات کیهان به خود را نشانه مخالفت با ریاست محترم جمهوری جا زده است و حال آن که کیهان بیشترین حمایت ها را به حق از آقای دکتر احمدی نژاد داشته است و در بسیاری از موارد که رسانه های وابسته به دولت از حمایت ایشان دریغ کرده اند یک تنه به مقابله با بدخواهان و حمایت از دولت شتافته است و البته، انتقادها را نیز در جای خود مطرح کرده است. سران و عوامل فتنه از این ترفند باخبرند ولی دوستان خودی باید به این نکته توجه داشته باشند و فریب این ترفندها را که برای بدنام کردن رئیس جمهور تدارک شده است، نخورند.


 

نظرات 3 + ارسال نظر
ملائکه سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:18

ممنونم برای خبرهایی که برام می فرستین.به نظر شما با آقای مشایی چی کار باید کرد؟
طاعات و عباداتتون مقبول حضرت حق
التماس دعا
یا علی

سلام خواهش میکنم
به نظر من زیاد نباید مته روی خشخاش گذاشت و حرفهاش رو جدی گرفت چون تنور اختلافات داخلی گرم میشه و این به نفع دشمنه

یا حق

انتظار یاران دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:12 http://www.entezar-yaran.blogfa.com

سلام برای سلامتی رهبرمون یه تسبح صلوات بفرست تاچشم دشمنانش کور شود یاعلی

انتظار یاران یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:33 http://www.entezar-yaran.blogfa.com

سلام شما باافتخار لینک شدی منتظر حضورونظرتان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد