سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>از دیدار با دانشجویان فتنه تا انتشار نامه تند دیگر

عکس و خبر از تحرکات جدید اکبر هاشمی  

  

هاشمی رفسنجانی بار دیگر قصد دارد با عنوان حمایت از جاسبی و دانشگاه آزاد نامه سرگشاده دیگری منتشر کند. هاشمی‌رفسنجانی در این جلسه در خصوص نامه می گوید: درباره سیر قضایای دانشگاه آزاد متنی را آماده کرده و نوشته ام که جریان حاکم می‌خواهد دانشگاه آزاد را مصادره کند

انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز این روزها در حال تهران گردی و دیدار با افرادی چون هاشمی و خاتمی است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، روز گذشته انجمن سیاست شیراز که پایگاه تندروی اصلاح طلبان در دانشگاه شیراز به دیدار هاشمی رفتند.

 
 در این دیدار چهره های اصلی و شاخص انجمن سیاست شیراز به ترتیب زیر شرکت کرده اند.
*«ا.ع»: صاحبان نشریات تعلیق شده و نیز از نزدیکان علی محمد دستغیب
*«س.ع.ح»:دبیر سابق تشکیلات فرهنگ و سیاست و از جمله محورهای اغتشاشات دانشگاه شیراز
*«ح.خ.ی»:که حقوق می خواند که دبیر فرهنگی انجمن سیاست
*«ا.م»: صاحب نشریات تند و تعلیق شده که بنابر خواست خاتمی در سال گذشته اعلام کرده بود که جمهوری اسلامی باید به رفراندوم گذاشته شود
*«انصاری»: دبیر انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز

 

خاتمی که در این مدت سعی داشته است تا بازگشت خود به حکومت را نشان دهد و از مواضع تند قبلی خود عقب نشسته بود با استفاده از الفاظی چون:«مسیر درستی انتخاب نشده است، جامعه هزینه‌های فراوانی پرداخته‌اند، حکومتی پایگاه مردمی اش را از دست بدهد، امیدوارم باز شاهد فضاهای بازو با نشاط به خصوص در دانشگاهها باشیم، آزادی و مردم سالاری چه می شود؟و...» سعی داشت تا جو تند این انجمن را مجددا احیا کند.


خاتمی حتی برای آنکه از این دوستان و مقلدان صانعی و دستغیب هستند به سبک روزنامه های تندروی زمان اصلاحات به تریبون نمازجمعه اینگونه حمله کرده است:« گرچه وقتی از تریبون مقدس نماز جمعه با کمال بی پروائی مرجع جلیل القدر و بزرگواری که افتخار عالم تشیع است دست نشانده و دست پروره انگلیس معرفی می‌شود و کسی با آنها برخورد نمی‌کند چه توقعی داریم که به دیگران اهانت نکنند و بهتان نزنند؟»
خاتمی در این دیدار با تأکید بر کلماتی چون جبار و حکومت زور و خودکامگی‌ها و دیکتاتوری و پرولتاریا از فعالیت های تند سابق و شعارهایی که انجمن سیاست شیراز در زمان فتنه در کف دانشگاه سر می دادند حمایت و به نوعی آنها را به ادامه راه سابق دعوت کرده است.
انجمن فرهنگ و سیاست شیراز که در واقع قل شیرازی انجمن تهران است با دیدار های اینگونه خود به دنبال تجدید روحیه و نیز رادیکالیزه شدن برای ادامه راه افراطی در دانشگاه شیراز است، که هاشمی نقش احیای مجدد و خاتمی راهکار افراطی گری در دانشگاه را برای این طیف اغتشاش گر روشن کرده اند.
انجمن سیاست شیراز سال گذشته در اوج فتنه با راه انداختن نشریاتی چون "جرس و فریاد و..."و دعوت از چهره هایی از جمله آرمین و...و اغتشاش در دانشگاه را جلو می برد.
لازم به ذکر است پدرخوانده این تشکل رادیکال "غلام محمدی " دبیر سابق انجمن تهران است و وی تمام این دیدارها را برای این طیف افراطی و آشوب طلب هماهنگ نموده است

.هاشمی نامه تند دیگری را منتشر می کند

به گزراش  جهان، آیت الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیراً در دیداری از انتشار این نامه خبر داده است.

هاشمی‌رفسنجانی در این جلسه در خصوص نامه می گوید: درباره سیر قضایای دانشگاه آزاد متنی را آماده کرده و نوشته ام که جریان حاکم می‌خواهد دانشگاه آزاد را مصادره کند. 

وی همچنین اضافه می کند: من قصد داشتم این نامه را علنی کنم، اما نمی‌خواستم مثل نامه قبلی شود؛ چرا که انتشار آن نامه قبل از انتخابات باعث برخی دلخوری ها شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت پیش از این نیز تلاش کرد تا دانشگاه آزاد وقف شود.

جهان هفته گذشته نیز خبری مبنی بر نشست «جماران» برای بررسی فقهی وقف دانشگاه آزاد منتشر کرد.

تلاش برای وقف با این هدف صورت می گیرد که ریاست و اداره این دانشگاه مادام العمر و خارج از نظارت نهادهای مسؤول شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
انتظار یاران یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:30 http://www.entezar-yaran.blogfa.com

سلام

این عشق آتشین زدلم پاک نمی شود

مجنون به غیر خانه لیلا نمی شود

بالای تخت یوسف کنعان نوشته اند

هریوسفی که یوسف زهرانمی شود

به امید روزظهور
اگه دوست داشتی بهم سربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد