? >>ارتباط سایت جرس و حلقه لندن با مهدی هاشمی - سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
X
تبلیغات
نماشا
رایتل

 

>>ارتباط سایت جرس و حلقه لندن با مهدی هاشمی

پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389

پناه به توالت فرنگی برای 2 میلیارد تومان پولشویی کثیف 

 

 

سایت جمهوریت ابتدا قرار بود از کاندیدایی در انتخابات حمایت و نسبت به دولت نهم نیز نقدهایی داشته باشد ولی با فشارهای مهدی هاشمی، این سایت تبدیل به سایت تضعیف کننده سازمانهای نظامی از جمله بسیج، سپاه و سازمانهای دولتی شد و حتی این سایت خدمات دولت رانیز پول پاشی معرفی می کرد

شبکه دولتی انگلیس (BBC) و ارگان حلقه لندن (جرس) در اقدامی مشترک و تصادفی اعترافات برخی عناصر دستگیر شده در آشوب های خیابانی را زیر سؤال بردند.
در حالی که بی بی سی تلاش می کرد ضمن مصاحبه با برخی عناصر ضدانقلاب، اعترافات مستند برخی عناصر آشوبگر یا طراحان آشوب را زیر سؤال برد، سایت «جرس» مدعی شد حمزه کرمی از مدیران سایت ضدانقلابی و فتنه انگیز «جمهوریت» در ایام انتخابات، مورد شکنجه واقع شده و اعترافات وی تحت فشار بوده و بنابراین اعتبار ندارد. این ادعا در حالی مطرح می شود که نزدیک یک سال از اعترافات مستند حمزه کرمی- دستیار مهدی هاشمی در اداره سایت جمهوریت و مدیرکل سیاسی دفتر رئیس جمهور از سال 74 تا 78 در دو دولت سازندگی و اصلاحات- می گذرد و از سوی دیگر، 3 ماه نیز از حکم دادگاه تجدیدنظر برای نامبرده (11سال حبس) سپری شده است. برخی خبرها حاکی است کرمی از سوی برخی افراد خاص و آلوده به «خیانت سیاسی» ، به شدت تحت فشار قرار گرفته تا اعترافات قبلی خود را تکذیب کند و در ازای آن از برخی حمایت ها و اغماض ها! نسبت به افشاگری دادگاه برخوردار شود.
نکته جالب در این میان ارتباط اتفاقی! . جرس در فضاسازی خود می کوشد پای آقای هاشمی را به وسط بکشد و از آن طرف با زیرکی مهدی هاشمی را تبرئه کند. سایت وابسته به مهاجرانی و کدیور که با کمک بولتن سازانی چون باستانی و گنجی (البته با اسامی مستعار) اداره می شود، ادعا کرده سر کرمی را در توالت فرنگی فرو برده اند تا اتهاماتی را مطرح و از جمله «به روابط نامشروع با یکی از بستگان طراز اول جنبش سبز و دو نفر از بستگان طراز اول یکی از مقامات عالیه بی بصیرت اقرار کند. او بارها امتناع می کند تا اینکه در بار بیستم به خواست بازجویان تن می دهد و آنچه را می خواستند می نویسد و امضا می کند. از دیگر موارد شکنجه، اختلاس و فساد مالی مهدی هاشمی بوده است.» جرس اما در اقدام ناشیانه خود توضیح نمی دهد که اولا ادعای روابط نامشروع در کدام دادگاه از سوی کرمی مطرح یا در کجای حکم صادره علیه او مورد استناد قرار گرفت و ثانیا آیا می توان اسناد موجود برای خیانت های مهدی هاشمی را با قصه سازی توالت فرنگی انکار و کتمان کرد و ثالثا چرا این حضرات کلی قصه بافی کرده اند که لابلای آن سوءاستفاده از بودجه سازمان بهینه سازی مصرف سوخت برای ایجاد فضای تقلب و فتنه و آشوب در انتخابات را کتمان و انکار کنند؟ آیا جرسی ها قرار شده از خارج باری را که دیگر مهدی کروبی هم حاضر نیست به دوش کشد، به دوش بکشند؟
گفتنی است کرمی در دادگاه تاکید کرده بود: مهدی هاشمی اعتقادی به هزینه شخصی برای انتخابات نداشت و با وجود گوشزد کردن من نپذیرفت که استفاده از پول بیت المال برای این منظور جرم است... گرداننده واقعی سایت جمهوریت مهدی هاشمی بود و من تنها مدیر اسمی آن بودم. پرسنل سایت با چاپ شب نامه درستادهای میرحسین موسوی و توزیع آنها، به تضعیف نظام می پرداختند. سازمان بهینه سازی مصرف سوخت باید در جهت کاهش و بهینه سازی مصرف سوخت کار می کرد. البته شرکتهای مختلفی هم با این سازمان قرارداد داشتند که از جمله این شرکتها شرکتی با مدیریت امیر-الف بود که کار این شرکت نیز ساخت تیزرهای تبلیغاتی و در کل تبلیغ بود. همه روسای این شرکتهایی که با سازمان بهینه سازی قرارداد داشتند از دوستان مهدی هاشمی بودند و آمادگی گرفتن پول تحت عنوان بهینه سازی و تبلیغات انتخاباتی برای کاندیدای مدنظر مهدی هاشمی را داشتند. یک شرکت 500 میلیون تومان برای چاپ یک میلیون جلد کتاب پول دریافت کرده بود در حالی که تنها 25 هزار جلد کتاب چاپ شد و مابقی پول صرف تبلیغات مورد نظر مهدی هاشمی شد. او معتقد به پولشویی بود. وی پولها را از سازمان بهینه سازی دریافت می کرد و آنها را مکررا به دلار و ریال تبدیل می کرد. وقتی که دلیل این کار را از وی پرسیدیم، گفت که با این کار کسی نمی تواند منشأ پولها را کشف کند. با فشار مهدی هاشمی از سازمان بهینه سازی مصرف سوخت به منظور تبلیغات در دوره نهم انتخابات ریاست جمهوری پول برداشت می شد. این پولها معادل 2 میلیارد تومان بود.
وی گفته بود: سایت جمهوریت ابتدا قرار بود از کاندیدایی در انتخابات حمایت و نسبت به دولت نهم نیز نقدهایی داشته باشد ولی با فشارهای مهدی هاشمی، این سایت تبدیل به سایت تضعیف کننده سازمانهای نظامی از جمله بسیج، سپاه و سازمانهای دولتی شد و حتی این سایت خدمات دولت رانیز پول پاشی معرفی می کرد و کار به جایی کشید که این سایت برخلاف واقعیت، شبهه تقلب در انتخابات را تلقین کرد. مهدی هاشمی حتی مطالب تندتری را برای انتشار به ما می داد که البته ما این گزارش ها را هرگز منتشر نکردیم. او به خود من 320 میلیون تومان پول داد که البته حاضرم بخشی از آنها را که در اختیارم هست بازگردانم ولی بخش دیگر را بین پرسنل توزیع کردم.

 

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)

نام :
پست الکترونیکی :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد