سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>کروبی هم اگر آب باشد شناگر قابلی است

700 میلیون تومان را چی کار کردی؟!   

بنابراین خوب است آقای کروبی به جای تحویل گرفتن خود به عنوان یکی از سران فتنه- به مثابه نرخ تعیین کردن وسط دعوا!- یا ترش کردن در قبال خبر کمک مالی آمریکا به فتنه گران، از برخی «رفقای از سر ناچاری» در فتنه سبز بپرسد که دلارهای بی زبان را گرفته و چه بلایی سرش آورده اند. البته کروبی با ماجرای شهرام جزایری نشان داد که اگر آب باشد

اظهارات آیت الله جنتی مبنی بر کمک آمریکایی ها به سران فتنه، با سکوت این عده و در عین حال واکنش سؤال برانگیز مهدی کروبی مواجه شد. آیت الله جنتی اخیرا اعلام کرد که آمریکایی ها برای براندازی، یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی به «سران فتنه» پرداخت کردند.
با وجود سکوت سران اصلی فتنه، مهدی کروبی که بیشتر به عنوان بازیچه فتنه گران شناخته می شود ضمن حمله به آیت الله جنتی کوشید خود را جزو سران این جریان نشان دهد و در عین حال بدین ترتیب پس از مدت ها بی تحرکی ابراز وجود کند.
رقیب ناکام آرای باطله در انتخابات سال 88 خطاب به آیت الله جنتی می نویسد: به اتهام بهتانی که به سران به قول خودتان فتنه زده اید از شما شکایت می کنم آن هم در محاکم جمهوری اسلامی اگرچه امیدی به رسیدگی ندارم.
هرچند که دلایل کروبی برای این واکنش شتابزده روشن است اما باید توجه داشت که او از نگاه سرویس های جاسوسی بیگانه، فردی دم دستی که به سادگی بازی می خورد و به اعتبار جاه طلبی و ناکامی ها و سرخوردگی هایش آماده همه گونه لجاجت و عداوت با جمهوری اسلامی است ارزیابی می شود و از این جهت وی در جایگاهی نیست که برای برنامه ریزی فتنه حتی در حد چند صد دلار- چه رسد به میلیون ها دلار- به او کمک مالی شود بلکه کمک های مالی به کروبی که قابل توجه نیز بوده است صرفا برای حرکت های ساختارشکنانه وی علیه اسلام و انقلاب و امام به وی پرداخت می شده است. این در حالی است که برخی عناصر بدنام و آلوده در انتخابات گذشته دور کروبی را در ستاد و روزنامه وی گرفته بودند و دارای ارتباطات وسیع با بیگانگان بودند.
بنابراین خوب است آقای کروبی به جای تحویل گرفتن خود به عنوان یکی از سران فتنه- به مثابه نرخ تعیین کردن وسط دعوا!- یا ترش کردن در قبال خبر کمک مالی آمریکا به فتنه گران، از برخی «رفقای از سر ناچاری» در فتنه سبز بپرسد که دلارهای بی زبان را گرفته و چه بلایی سرش آورده اند. البته کروبی با ماجرای شهرام جزایری نشان داد که اگر آب باشد شناگر قابلی است و به 300 میلیون تومان «نه» نمی گوید چه رسد به اینکه دلار هم باشد. وی 5 سال پیش با برخی حمایت ها، دنبال راه اندازی شبکه ماهواره ای در دوبی به همراه افخمی بود و حتی کمک مالی کلانی را نیز از دولت خاتمی دریافت کرده بود که آن پروژه در میانه راه متوقف شد اما معلوم نشد پول دریافتی چه سرانجامی پیدا کرد. مبلغ این کمک 400 هزار دلار (400 میلیون تومان) بود که کروبی هنوز درباره سرانجام آن توضیحی نداده است.
کروبی در انتخابات ریاست جمهوری هم ریخت و پاش های فراوانی انجام داد که نهایتا به جذب 330هزار رای- حدود 150هزار برگه رای کمتر از آرای باطله- منجر شد. در واقع گردانندگان اصلی فتنه، از کروبی صرفا به عنوان ایجاد حاشیه امنیت برای موسوی و خاتمی بهره می بردند و اگر هر خرجی برای وی شده صرفا در راستای تحریک او برای فعالیت های انتحاری شهرت طلبانه بوده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد