سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>حلقه وصل برادران مصطفوی با جریان فتنه کیست؟

عکس/قلاب فتنه گران در تن نوه های امام خمینی (ره)  

 

نگاهی به برخی تصاویر منتشر شده در رابطه با دیدارهای سید حسن و سید یاسر خمینی با برخی افراد و جریان های سیاسی نشانگر حضور فردی است که مدت هاست در بیت امام حضور داشته و اینک نقش محوری ای خاصی را در تصمیم گیری های بیت امام ، موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) و موسسه پژوهشی امام خمینی(ره)برعهده دارد

بیت امام(ره) و فعالیت سیاسیمدتی است که برخی تحرکات در بیت حضرت امام خمینی(ره) اتفاق می افتد که آغشته به فعالیت های سیاسی کاملا جهت دار می باشد.
به گزارش«جوان آنلاین»،این تحرکات و فعالیت ها که بی گمان اعضای بیت معظم امام راحل را در شان جریانی – سیاسی قرار داده به شکلی است که منزلت آنان را به بازی های سیاسی فروکاسته است.عدم موضع گیری های صریح نسبت به فتنه سال 88 و اغتشاشات و حوادث بعد ازآن ،سکوت نسبت به تعرض به اندیشه ها و میراث های ماندگار امام راحل همچون ولایت فقیه،روزقدس ،دیدار با برخی محکومان اغتشاشات سال گذشته و ...از جمله مواردی است که با جمع شدن فعالیت های خاص سید یاسر خمینی و دیدار های وی با برخی متهمان نقض کننده امنیتی ملی کشورمان،پرسش های جدی ای را بوجود می آورد که پشت پرده هدایت فکری صورت گرفته در این زمینه چه کسی است.

 


 

 
نوه امام(ره) هدف فتنه گران
نگاهی به برخی تصاویر منتشر شده در رابطه با دیدارهای سید حسن و سید یاسر خمینی با برخی افراد و جریان های سیاسی نشانگر حضور فردی است که مدت هاست در بیت امام حضور داشته و اینک نقش محوری ای خاصی را در تصمیم گیری های بیت امام ، موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) و موسسه پژوهشی امام خمینی(ره)برعهده دارد.

 

سید سراج الدین موسوی کیست؟این فرد که سید سراج الدین موسوی نام دارد از اعضای مجمع روحانیون مبارز می باشد که در 29 اسفند 1366 به همراه 22 نفر دیگر شامل آقایان توسلی، امام جمارانی، موسوی خوئینی ها، کروبی، خاتمی، خلخالی، جلالی خمینی، حسن صانعی، غفاری، رحمانی، سیدمحمد هاشمی، مجید و محمدعلی انصاری، رحیمیان، آشتیانی، بیات، منتجب نیا، نظام زاده، درچه ای ، ابطحی، کیان ارثی و سیدحمید روحانی، در بیانیه ای با متهم کردن جامعه روحانیت مبارز، به کنار گذاشتن افراد صالح و طرح اسامی غیرقبول و خارج از ضابطه هایی مثل «دفاع از محرومین و مستضعفان» و... این تشکل را تاسیس و لیست انتخاباتی را منتشرکردند.تشکلی که  بعد از انشعاب خود از جامعه روحانیت مبارزو علی رغم ادعاهایش ، درحیات سیاسی خود متاسفانه به دلیل تفکرات تند سیاسی ، نفاق درونی و خود بینی افراطی و با سوء استفاده از نام حضرت امام (ره) و قرابت بعضی از آنان باایشان ، درپشت ادعای خط امامی  ، هم وغم اصلی شان فقط حذف جریان مقابل شد.
 


 


دیدار با مصطفی تاجزاده (به ظاهر بیمار)از مجرمان ضد امنیتی حوادث انتخابات به همراه سید یاسر

 
حامی سر سخت منتظری 
سراج الدین موسوی به صراحت از هواداران  سر سخت مرحوم منتظری بوده است. نزدیکی وی به منتظری به حدی بود که  پس از اینکه منتظری از حکم دادگاه در مورد مهدی هاشمی(برادر دامادش) اطلاع یافت، برای پیشگیری از اجرای حکم، توسط سراج الدین موسوی یادداشتی را برای امام ره ارسال نمود.جالب اینکه حتی نامه (6/1/68) امام خمینی به منتظری هم او را به تجدیدنظر در این گرایش وا نداشت. شاید همین علاقه به مرحوم منتظری بود که موجب شد وی به وصلت دختر خود با بیت مرحوم منتظری رضایت داده ودختر وی عروس سید هادی هاشمی داماد  منتظری شود.

 


 

 
حامی سر سخت میرحسین
سراج الدین موسوی که از حامیان سرسخت میرحسین موسوی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود،سابقه همکاری با وی را نیزدرکارنامه فعالیت های خود دارد. وی در در دولت موسوی مسولیت کمیته انقلاب اسلامی را برعهده داشت.
نکته جالب این که زمانی که میرحسین موسوی درپیش از انتخابات وعده جمع کردن گشت های ارشاد را در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را مطرح کرد بسیاری از افراد به یاد گشت های منکرات دولت وی به مسئولیت سید سراج الدین موسوی افتادند.همو که مردادماه سال 65 در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود: با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی، بدحجاب ها ازگذرنامه، گواهینامه رانندگی و دانشگاه محروم می شوند! .
 سراج الدین موسوی که مسئولیت دفتر حضرت امام(ره) در قم را نیز بر عهده دارد، این دفتر را در ایام انتخابات ریاست جمهوری در اختیار موسوی قرار داده بود و در جریان رویدادهای اخیر هم مسئولیت هماهنگی علمای قم با میرحسین را بر عهده داشت.  به گزارش برخی منابع، سراج الدین موسوی همچنین برای حمایت از مهندس موسوی هماهنگی‌هایی با مجمع محققین و مدرسین و یوسف صانعی انجام داده بود.

 


دیدار با محسن آرمین یکی دیگر از متهمین ضد امنیتی حوادث پس ا زانتخابات

 

 
سراج الدین و پاکستان
وی که در دوره اصلاحات سفیر ایران در پاکستان بوده نقش اصلی درسفرهای سید حسن به این کشور جهت پروژه های مطالعاتی وی، برعهده دارد. موسوی در پاکستان دارای موسساتی است که با رویکرد سیاسی اداره می شود.وی که ارتباط خود با دفتر و بیت مرحوم منتظری رابه علت روابط سیاسی و فامیلی همچنان حفظ کرده کتابخانه ای را به نام اقبال لاهوری در قم تاسیس کرده که گفته می شود محل حضور و نشست های سید حسن خمینی و دیگر اعضای بیت امام می باشد.
وی همچنین در طول چند ماهه گذشته بازهم فعال بوده و گفته می شود در پشت پرده برخی از تصمیم سازی ها حضور داشته است.بگونه ای که گفته می شود نامه مهدی کروبی به رئیس رسانه ملی در سال گذشته که در آن ادعا شد فیلم هتک حرمت امام(ره) را صدا و سیما مونتاژ کرده، با تحریک و قلم وی نوشته شده بود.

 


 


دیدار با سید محمد ابطحی از متهمین حوادث پس از انتخابات به همراه سید حسن

 
تلاشهای پشت پرده گزارش«جوان آنلاین» حاکی است از دیگر فعالیتهای نامبرده می توان به دیدار وی به همراه جمعی از اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با یکی ازچهره های برجسته نظام در آستانه 14خرداد گذشته اشاره کرد. در این دیدار که افرادی چون منتظر القائم، کاملیان، موسوی تبریزی ، برقعی ، فاضل میبدی ، مهدوی آملی ، کوشا ، سلیمانی، ناظم زاده، سعیدیان فر، ایاذی و برخی دیگر از اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم  و برخی از اعضای تندرو بیت آیت الله منتظری حضور داشتند، اصلی ترین محورهای این دیدار ، "تحریک این چهره برجسته  به حمایت های آشکارتر از جریان فتنه و علنی کردن نقش پدری برای این جریان"بود.نکته جالب اینکه در این دیدار از چهره مذکور خواسته شد که در نمازجمعه 14 خرداد حضور نداشته باشد و از سوی دیگر پیگیر موضوع شورای رهبری باشد!
اما ماجرای این ایام سراج الدین موسوی که در اکثر دیدارهای سید حسن و سید یاسر خمینی با محکومان حوادث بعد از انتخابات حضور دارد،زمانی قابل توجه است که وی 2 ماه قبل از انتخابات با اعضای حزب الله لبنان دیدار داشته و به آنان هشدارهای سربسته ای را داده بود مبنی بر اینکه دراین انتخابات مسائلی تغییر خواهد کرد و اتفاقات مهمی خواهد افتاد که بهتر است شما خود را به نظام وصل نکنید.شاید آن زمان این پیغام چندان مفهوم نبود اما گذشت زمان مفهوم این پیام و تلاش های پنهانی وی را به نمایش گذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد