سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اتحاد سبز شکست...

از سلطنت طلب و لیبرال و کمونیست و لائیک و منافق و... تا بهایی و درویش و انجمنی و رقاصه و همجنس بازان و شرور و مطرب و محارب  

اتحاد لجنی شکست...   

 

 

این روز ها بازار نقد و اتهام زنی درمیان اصحاب فتنه بسیار پر رونق وهمه گیر شده است .
به گزارش «جوان آنلاین»، جریان های مختلفی که در پی سراب قدرت سران فتنه ، بهم پیوسته و خود را در زیر لوای پرچم سبز متحد نموده بودند ، با کنار رفتن ابرهای تیره ای که از سیاه کاری این جریانات فضای این کشور پوشانده بود با واقعیاتی مواجه شده اند که علاوه بر آسیب های امنیتی و برملا شدن پوشش و اختفاء ، به نوعی قدرت تحرک های بعدی و فعالیت های پنهان نیز از آنها گرفته شده است .
این جریانات که هرکدام آبشخور و تشکیلات مستقل و خط و ربط مربوط به خودشان داشته اند ، بستر سازیهای اغتشاشگرانه بعد از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری را بهترین فرصت برای اجرای نقشه های خود یافته بودند ، که با تدبیر صحیح نظام و وحدت بی نظیر مردم مسلمان و ولایتمدار و قدرت نمایی محافظان نظام به جایی رسید که حتی عناصر تشکیلاتی و قدم به مزدها نیز به عافیت طلبی روی آوردند .گزارش «جوان آنلاین»  حاکی از آن است که  ، این جریانات در روزهای اخیر در رسانه های خود اقدام به نقد و متهم نمودن سران فتنه نموده ودلایل بسیاری را برای ریزش نیرو وشکست برنامه ها و قدرت گرفتن نظام اسلامی ذکر می نمایند و البته در این میان هتاکی هم نثار یکدیگر می کنند که بواسطه عصبانیت و یاس از این جریان می باشد ، نمونه هایی از این انتقادات بصورت خلاصه آورده می شود تا دلایل شکست را از استدلال این عوامل  دریابیم :
سلطنت طلبان : اشکال کار این بود که ما باورکرده بودیم رئیس جمهور ، نخست وزیر ورئیس مجلس حکومت  دارند برای ما می جنگند . اینها مارا دور زده بودند و بیشتر بازی می کردند تا مبارزه ، این پتانسیل اگر در اختیار شاه زاده قرار می گرفت ، در همان ماه های اول کار یکسره می شد ، مشکل ما بی لیاقتی و کوچک بودن این آقایان بود .
منافقین : سازمان  مجاهدین خلق ، تمام بستر های لازم را برای جنبش نوپای سبز فراهم آورد و در عرصه های بین المللی نیز با بسیج هواداران وبرگذاری تظاهرات ومیتینگ ها همه گونه حمایت مادی ومعنوی را بعمل آورد وانتظار می رفت با تداوم خشم انقلابی توده ها ، رژیم ... به.... تاریخ بپیوندد .سازشکاریها ، ضعفهای شخصیتی و بی برنامگی و کشمکش های قدرت موجب فرصت سوزی و احاطه رژیم بر اوضاع گردید . سازمان مجاهدین خلق همواره اعلام کرده است سرنگونی رژیم .... اولویت وهدف نهایی ما می باشد و دست تمام مبارزان راه آزادی را می فشاریم .
لیبرالها : اشتباه این آقایان خلط دین وسیاست در مبارزات می باشد ، مبارزه در شکل بیانیه و تعیین چهار چوب برای هواداران و تعیین مبصر وناظم و گذاشتن شرط وشروط و نصیحت وارشاد ، روشهای جدیدی بود که ما تاکنون سبقه ای از آن نداشته ایم و شاید دلیل آن هم رهبری سه گانه جنبش بوده باشد که در امتداد خود مضحک وشکل کمدی به خود گرفته بود .
کمونیستها : این شکست حاصل بی درایتی رهبران جنبش در عدم استفاده از اقشار مختلف وبخصوص طبقات محروم و پر مایه جامعه همچون کارگران بوده است ، اتکا به هواداران بورژوا و مرفه و بها ندادن به مردم و خوداتکایی دلیل مهمی برای عقب نشینی اپوزسیون می باشد . و بدتر اینکه ظرفیتهای بسیاری سوخت رفته است .
اپوزسیون خارج از کشور : ما شخص موسوی را مسئول این وضعییت می دانیم ، اتکاء بیش از حد ایشان به ..... و سوق دادن جنبش به سمتی که تابعی از رهنمودها و سیاستهای وی باشد ، وغفلت از زمانی که به سرعت از کف می رود و جنگ های کلامی و نامشخص بودن تمرکزدر رهبری جنبش  این شرایط را بوجود آورده است واعاده آن شاید غیر ممکن باشد .
جریانات لائیک : اینها هم در نهایت می خواستند یک جمهوری شبیه قبلی درست کنند ، کلا از بیانیه های اینها مشخص بود که بعد از بدست گرفتن قدرت چه کار می خواهند بکنند ولی بهر صورت کار تمام شده است و آمریکایی ها هم دارند کوتاه می آیند . 
گفتنی است موارد فوق بخش هایی از دیدگاه جریانات شناخته شده می باشد و البته نظرات جسته وگریخته ای از دیگر متحدین فتنه سبز همچون بهایی ها ، دراویش ، انجمنی ها ،رقاصه هاو همجنس بازان ، اشرار ، گروهک های محارب و... هم در دست می باشد که روح کلی تمام آنها پذیرش شکست و نقد یکدیگر می باشد .
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد