سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>رشوه معاون جاسبی برای انصراف یک شاکی

رشوه معاون جاسبی برای انصراف یک شاکی

شبکه ایران : دانشجویی که سال گذشته در شهرستان شاهرود توسط معاون رئیس دانشگاه آزاد مورد حمله مسلحانه قرار گرفته بود، اعلام کرد که معاون آقای جاسبی گفته است "هر مدرکی دلت می خواهد به تو می دهیم اما از شکایتت صرف نظر کن. "

"احسان رضوانی "، دانشجوی دانشگاه آزاد واحد شاهرود، مهر ماه سال گذشته هدف "شلیک مشکوک " فرد مسلحی قرار گرفت که ساعتی بعد مشخص شد، نقیب زاده، معاون اداری و مالی رئیس دانشگاه ازاد است. البته بخت و اقبال رضوانی مانع از پایان زندگی او شد.

پیشنهاد 100 میلیونی و صدور هر نوع مدرک تحصیلی

این دانشجوی اهل شاهرود در گفت‌وگو با شبکه ایران گفت: زمانی که برای پیگیری پرونده به دادگاه مراجعه کردیم، آقای نقیب‌زاده در حضور خانواده‌ام به بنده پیشنهاد رشوه‌ای به مبلغ 100 میلیون تومان کرد و گفت که حاضر است هر مدرک دانشگاهی که بخواهم به من بدهد.

وی ادامه داد: اما بنده به وی گفتم حتی در ازای 500 میلیون تومان هم رضایت نمی‌دهم.

با وجود گذشت 10 ماه، هیچ پیشرفتی در پرونده حاصل نشده است

این دانشجوی دانشگاه آزاد پس از این ماجرا، رسما از فرد مهاجم به دادگاه شکایت کرد.

با این حال رضوانی در مورد روند پیگیری پرونده‌اش گفت: متاسفانه شب حادثه به جای اینکه آقای نقیب‌زاده را دربازداشتگاه نگه دارند، به دلیل اینکه وی معاون جاسبی است، این اقدام را انجام ندادند و بنده به جرم سوء قصد به نقیب‌زاده به مدت چند ساعت در بازداشتگاه بودم!

به گفته وی حتی در برخی موارد که برای پیگیری پرونده به دادسرا مراجعه می کردم، با برخورد نامناسب دادستان و تهدید به بازداشت مواجه می شدم.

رضوانی با اشاره به اینکه با هر مراجعه ای به دادگاه به من اعلام می کردند که پرونده شما را به دادگاه فرستادیم و خودمان پیگیر پرونده شما هستیم، ادامه داد: در حال حاضر و با وجود گذشت 10 ماه از آن اتفاق هنوز پیشرفت خاصی در جریان پرونده صورت نگرفته و برخوردی نیز با نقیب زاده نشده است.

رضوانی گفت: احساس می‌کنم مسئولان دادسرا با طولانی کردن روند رسیدگی به پرونده قصد دارند تا موضوع را متوقف نموده و من رضایت بدهم؛ زیرا در طی این مدت افراد بسیاری از جمله رئیس دانشگاه آزاد شاهرود و حتی قاضی پرونده در صدد جلب رضایت بنده بوده‌اند.

رضوانی گفت: آقای سلیمی‌نمین به بنده اطلاع داده بود که قصد دارد پرونده ام را مطالعه نماید اما زمانیکه به دادسرا مراجعه کردم تا رونوشتی از پروندام را تحویل گرفته و به آقای سلیمی نمین بدهم، گفتند به چه دلیل قصد رفتن به تهران را داری؟! ما خودمان پرونده شما را پیگیری می کنیم.

ماجرا چه بود؟

این دانشجوی شاهرودی، روز دوشنبه ششم مهرماه سال گذشته همزمان با تاریکی هوا وارد کوچه محل زندگی خودشان یعنی خیابان فردوسی می‌شود.

وی در هنگام ورود به کوچه متوجه ایستادن یک خودروی بی‌ام‌و سفید رنگ می‌شود، چراغ داخل ماشین روشن بوده و در کنار راننده، خانمی نیز در صندلی جلو نشسته بوده است.

در دست راننده یک عدد اسلحه شکاری بزرگ بوده که راننده با دستش آن را از پنجره بیرون نگه داشته بوده است؛ رضوانی از دور و به جهت تاریکی هوا فکر می‌کند که تفنگ بادی است ولی به محض عبور از کنار ماشین که اتفاقا خیلی بد و در وسط کوچه پارک شده بود، متوجه صدای مسلح کردن اسلحه می‌شود. هنوز چند قدمی دور نشده که حدود نیم متر از مسیر اصلی خود به سمت راست منحرف می‌شود و ناگهان با صدای مهیب شلیک گلوله که درست از کنار سرش عبور می‌کند شوکه شده و به روی کادیلاک سفیدی که در آنجا پارک بوده می‌افتد.

به گفته این دانشجوی اهل شاهرود "با اعتراض اهالی محل مهاجم در حالی که سلاح به دست داشت از خودرو پیاده شد و با اعلام اینکه من مجوز شلیک دارم و اگر بخواهم می توانم همه شما را بکشم به تهدید اهالی محل پرداخت. "

وی افزود: با حضور نیروی انتظامی ماموران من را به کلانتری منتقل کردند و از من بازجویی کردند که در پاسگاه مشخص شد مهاجم مسلح نقیب زاده معاون اول جاسبی رئیس دانشگاه آزاد است.

گفتنی است که در نتیجه این رویداد، مسئولان ارشد دانشگاه آزاد، نقیب زاده را از پست معاونت اداری مالی به پست دیگری منتقل کردند. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد