سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>پاسخ خواندنی سید حسن مصطفوی به مرد خاکستری

امیدواریم این شنیده ها درست باشد و...  

پاسخ خواندنی سید حسن مصطفوی به مرد خاکستری 

  

من ممکن است به نحوه عملکردها انتقاداتی داشته باشم اما شما به دنبال سرنگونی نظام هستید و من حاضر نیستم با طناب پوسیده شما به داخل چاه بروم. من به ولایت فقیه اعتقاد دارم اما شما نشان داده‌اید که در این‌باره صادق نیستید...."

بنا بر ادعای سایت  جهان "م.خ" که به مرد خاکستری و پشت‌ پرده جریان‌ اصلاحات شهرت دارد،‌ در دیداری با نزدیکان حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی از آنان خواسته تا تلاش خود را برای حضور فعالانه‌تراو در عرصه سیاسی و به ویژه درگیری با جریان اصولگرا بیشتر کنند. 

برپایه این گزارش وی از نزدیکان نوه امام (ره) خواسته تا به او وعده داده شود تا اگر او باردیگر به صحنه مجادلات سیاسی وارد شود رهبری اصلاحات را به وی بسپارند. 

مرد سایه نشین جریان  اصلاحات گفت:‌".... اگر سید حسن خمینی بپذیرد و به میدان بیاید من او را رهبر اصلاحات می‌کنم....." 

پاسخ حجت‌الاسلام سید حسن خمینی به مرد خاکستری نیز خواندنی است.
 
وی پس از دریافت وعده‌ و وعید‌های "م.خ" گفت:‌".... من ممکن است به نحوه عملکردها انتقاداتی داشته باشم اما شما به دنبال سرنگونی نظام هستید و من حاضر نیستم با طناب پوسیده شما به داخل چاه بروم. من به ولایت فقیه اعتقاد دارم اما شما نشان داده‌اید که در این‌باره صادق نیستید...." 

جریان‌های مشکوک داخلی همراه با اپوزیسیون خارجی تلاش گسترده‌ای در سوا‌ستفاده از شخصیت حجت‌الاسلام ‌ سید حسن خمینی دارند و در جلسات و محافل خود نحوه همراه سازی وی با دیدگاه‌های خود را مرور و بازخوانی می‌کنند.

در عین حال علی رغم همنشینی سید حسن مصطفوی با سران فتنه یعنی کسانی که ماه هاست رو در روی ملت و رهبری نظام  قرار گرفته اند استقامت امیدوار است این نقل قول صحت داشته باشد و سید حسن به دامان اسلام خمینی که امروز درتبعیت از گفتمان رهبری است باز گردد 

نظرات 2 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:54 http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

امیدواریم که سید حسن تربیت چندین ساله در مکتب موسوی بجنوردی و جناب صدر را به کناری نهد.
جالبه یه چیزی: برادر وسطی سید حسن که فکر کنم اسمش یاسره؟ داماد جناب صدر است که امام موسی صدر عموی جناب صدر است.
دخترشان بنام حوری صدر در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل کرده است و عضو فعال تحکیم وحدت بود و ضدولایت امام خامنه ای.
توفیق اجباری زیارتشان را در دانشگاه داشته ام.

همسنگر بسیجی دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:48 http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام همسنگر.
امیدواریم.
بعید نیست که سید حسن به دلیل اینکه جایگاهش را در میان امت امام خمینی از دست داده بخواهد به نحوی .....حفظ آبرو کند.چون اعتقاد به ولایت فقیه کاملا راه روشنی است و اینکه میگوید انتقاد به عملکرد دارم،کدام عملکرد؟عملکرد موسوی و فتنه را میپسندد؟؟؟؟!!!!این اعتقاد به ولایت است؟
با این وجود امیدواریم که برگردد.................................

سلام
ما هم امیدواریم.
خوشم میاد خیلی خوب مطلبو میگیری
تحلیل درستی کردی
آخه بعد از این همه مدت لال بونی گرفتن الان انتقاد کردن چه معنیی میده؟
به هر حال آدمیزاده دیگه شایدم بخواد توبه کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد