سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>فتنه را کسی شروع کرد که گفت:به جانشین امام خمینی،امام نگوییم

فتنه را کسی شروع کرد که گفت:به جانشین امام خمینی،امام نگوییم  

سوال مهم رامین در رفسنجان:فتنه راچه کسی شروع کرد؟ 

 

 

آیا فتنه از زمانی شروع نشد که رقیب رییس جمهور در دوره انتخابات سال 84 بااشاره به اینکه رهبری فرمودند با دولت مدارا کنید و من دو سال مدارا کردم و کافی است آیا بحث تقلب در انتخابات یا برنامه ریزی برای فتنه از سال 76 شروع نشد که همین شخص در انتخاباتی که میان خاتمی و ناطق نوری برگزار شد می گفت ....

محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در رفسنجان به واکاوی جریان فتنه پرداخته بود اظهار داشت: برخی افراد در فتنه سال گذشته از مسجد در آمدند و به جای بودن در جمع مومنین،در پشت درهای بسته جلسات سیاسی تشکیل دادند اما با همه زیرکی و شیطنت سقوط کردند در حالی که اگر اهل مسجد بودند سقوط نمی کردند و در بند دشمن گرفتار نمی شدند.
به گزارش استقامت از صراط ،وی با طرح سوالاتی در خصوص عوامل ظهور و بروز فتنه و دست های پشت پرده آن و اهدافی که جریان فتنه بدنبال آن بود و همچنین تکلیف مردم در قبال فتنه گران اظهار داشت:در این جریان نقش بیگانگان بسیار برجسته بود.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد افزود:به نظر می رسد درجریان فتنه رسانه های غربی با برخی رسانه های داخلی ارتباط گرفته و پیوند خوردند و اگر برخی اشخاص صاحب منسب و خوش سابقه در دام رسانه های بیگانه قرار نمی گرفتند، افکار عمومی چندان تاثیر نمی گرفتند.

رامین اضافه کرد:مردم ناگهان دیدند افرادی که صاحب فکر و اندیشه بودند و نیروی ارزشی انقلابی قلمداد می شدند با موضع گیری های غلط، باطل و انحرافی به چهره نخست رسانه های بیگانه تبدیل و در دام آنها افتادند.
رامین اظهار داشت: البته این یک تعامل دو سویه بود، این شخصیت های سالم که در فتنه اخیر بی شخصیتی خود را ثابت کردند از طریق رسانه های بیگانه پیام و تبعیت خود را از مستکبرین اعلام کردند و رسانه های بیگانه می خواستند از آنها استفاده کنند.

وی سپس در تشریح زمان آغاز فتنه اینگونه طرح سوال کرد:آیا فتنه از زمانی شروع نشد که رقیب رییس جمهور در دوره انتخابات سال 84 بااشاره به اینکه رهبری فرمودند با دولت مدارا کنید و من دو سال مدارا کردم و کافی است؟

آیا بحث تقلب در انتخابات یا برنامه ریزی برای فتنه از سال 76 شروع نشد که همین شخص در انتخاباتی که میان خاتمی و ناطق نوری برگزار شد می گفت اگر تقلب کردیم خیانت کرده ایم؟

رامین ادامه داد:آیا فتنه از اینجا شروع شد که این شخص در سال 74 با تشکیل یک حزب درصدد تغییر قانون اساسی برآمد تا ریاست جمهوری خود را مادام العمر کند؟یا فتنه از زمان تاسیس یک دانشگاه با در اختیار گرفتن زمین ها پیرامون شهرها آغاز شد که با پول بیت المال ساخت و ساز و مجهز شدند و بعد با پول مردم توسعه یافتند اما حاصل این کار و برنامه ریزی با چند صد هزار میلیارد تومان در اختیار آنها قرارگرفت که هر فتنه اقتصادی که بخواهند بر مملکت تحمیل کنند مورد حمایت قرار دهند،آیا فتنه از اینجا آغاز شد؟
وی افزود: آیا فتنه از آنجا شروع شد که دستگاه به اصطلاح دانشگاه ابزاری شد تا نه فقط آلودگی اقتصادی و آلودگی فرهنگی بلکه آلودگی سیاسی وحشتناکی را بر نظام تحمیل کند به این صورت که هر کارگزار و هر استاندار و فرماندار و وزیر و نماینده مجلس و مدیر کل و هر قاضی و هر مسوول بروند سراغ او و بگویند ما به تو مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدرک تحصیلات تکمیلی می دهیم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:فتنه از اینجا شروع شد که بعد از رحلت امام خمینی(ره) همین آقایان آمدند کلید واژه قرآنی گفتمان توحیدی امام را تغییر دادند و حاصل تلاش چند ده ساله امام که نشات گرفته از اندیشه های ناب علوی و محصول تلاش و جهاد و اجتهاد علما دین که منجر به تشکیل نظام شد را تغییر دادند.
وی افزود:کلید واژه ها پس از رحلت امام خمینی از زبان کسی که خود را همه کاره کشور می دانست تغییر کرد و پس از 5 روز از رحلت امام گفت ما هرگز نمی خواهیم بعد از رحلت امام به جانشین ایشان امام بگوییم بگویید رهبر، مقام رهبری و مقام معظم رهبری و می خواهیم کلمه امام را خاص امام خمینی بگذاریم این پیشنهاد را مطرح کرد اما نگفت که امام خمینی خودش می فرماید که ولی فقیه هر کس باشد امام است ونایب امام زمان (عج) است و نگفت مقام امامت امت برای ولایت و ولی فقیه پنج بار در قانون اساسی بیان شده و به بهانه احترام امام اندیشه امام را از ما گرفتند.
رامین اظهار داشت: وقتی کلمه امام به رهبر تغییر پیدا کرد گفتند باید به جای امت باید ملت بگوییم، وقتی ما امت می گوییم می شود خواهر و برادر و امر به معروف و نهی از منکر می شوند و اگر امت به ملت تعبیر شد می شوند هموطن، همشهری، شهروند و دیگر امور آنها به ما و کسی دیگری مربوط نمی شوند و جای امر به معروف و نهی از منکر را از ما گرفت.
وی گفت: در این سالها نایب امام زمان این بنده خوب خدا، حکیم، دوراندیش و فرزانه در موضع گیری های خود چقدر تذکر، نصیحت و اعتراض کردند اما آن آقایان کار خودشان را انجام دادند.
رامین تصریح کرد: ما گرفتار فتنه ای شدیم که آنقدر آرام و بی صدا ما را از آن اهداف متعالی دور کرد که ما متوجه نشدیم اما با بازنگری و مرور گذشته می توانیم فتنه و فتنه گری را ببینیم که در حوادت پس از انتخابات مجموعه توطئه ها جمع شدند و آن ماجرا اتفاق افتاد.
وی با اشاره به اینکه فتنه سال گذشته می تواند ادامه داشته باشد، گفت: اگر ما متوجه نباشیم که کارگردان اصلی این فتنه چه کسی بود و نقش بیگانگان را در این فتنه درک نکرده باشیم و ندانیم نقش افراد و ادمهایی پیرامون این افراد چقدر تاثیر گذار بود، و اگر متوجه نباشیم که چگونه افراد دو چهره و دوگانه و مبهم حرف می زدند این فتنه ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: اگر هوشیار باشیم با آرایشی که نظام و جامعه ما از طریق آگاه شدن بر مبانی فتنه پیدا کردنداین فتنه خاموش می شود.
رامین ادامه داد: عناصری که 30 سال آگاهانه و نا آگاهانه، خواسته یا ناخواسته صاحب نظر شدند و نفوذ کردند تا نظام را در گرداب فتنه غرق کنند استکبار جهانی همه اینها را یکجا از دست داد.
وی افزود: صدمه ای که غارتگران و استکبار جهانی از این فتنه دیدند بسیار بیشتر از آنچه بود که به حیثیت کشور و نظام ما وارد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:43 http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام همسنگر.
فتنه از هاشمی شروع شد اما خیلی نباید به هاشمی گیر داد چون به صلاح نیست.حضرت آقا هم موافق نیستند...البته حساب فرزیندان نازنینشان!!!!!جداست.
فتنه عمری به بلندای تاریخ اسلام و حتی تاریخ ایران قبل از اسلا هم دارد.فتنه جدید هم که ۳۱ سال عمر دارد.و از ۲ خرداد هم که بالیده و چاق شده....لعنت بر خاتمی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد