سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>تقسیم کار جدید سران فتنه

تقسیم کار جدید سران فتنه 
 

 

 

کروبی هیچ سابقه علمی و فرهنگی ندارد و به گفته یکی ازحاضرین در جلسه " کتک خورش ملس است"!

به گزارش جوان آنلاین با توجه به اینکه فاز خروج عوامل فتنه از کف خیابان مدتی است کلید خورده است و از سوی دیگر جریان فتنه که در سالگرد انتخابات ریاست جمهوری نتوانست اقدام موثری انجام دهد و هواداران خود را به خیابان ها وارد نماید اقدام به بازنگری در سیاستهای خود برای جذب هوادار نموده است.
بنابر این گزارش در آخرین جلسه یکی از اتاقهای فکر بالادستی این جریان تصمیمات جدیدی برای ادامه حیات جریان فتنه و نگه داشتن سران فتنه در جلوی چشم مردم گرفته شده است.بنا بر تصمیمات این اتاق فکر فتنه گران بدلیل ریزش شدید نیروها و نداشتن هوادار برای به صحنه آوردن آنها در مواقع لزوم و به منظور حفظ ارتباطات خود قصد دارند رهبران فتنه را در محافل مختلف مدیریتی شرکت دهند.
بنابراین گزارش تصمیم گرفته شده افرادی نظیر موسوی و خاتمی که سابق بر این فعالیتهای فرهنگی و هنری و علمی داشته اند در بخشهای مختلف مدیریتی که تحت نظر این جریان قرار دارد به کار گرفته شوند. از سوی دیگر افرادی نظیر مهدی کروبی  که هیچ سابقه علمی و فرهنگی ندارد و به گفته یکی ازحاضرین در جلسه " کتک خورش ملس است"! باید همچنان به مناسبتهای مختلف در جمعهای مختلف حضور پیدا کند و همچنان بر ادعاهای گذشته خود پافشاری کند و مرتب تاکید کند که " تا حق مردم را نگیرد کوتاه نخواهد آمد".
این گزارش حاکی ازآن است که  پس از آنکه میرحسین عملاً از صحنه مدیریت بر دستگاه های دولتی حذف شد، بر همین اساس با حمایت شدید برخی بزرگان پشت پرده ، در جلسه هیدت مدیره دانشگاه آزاد شرکت نمود تا به عضویت هیئت مدیره درِآید.
بر همین اساس یکی از سایت های فتنه گران ادعا نموده است که قرار است میرحسین به عضویت هیئت امنای دانشگاه آزاد درآید. حال مشخص نیست که چرا هیئت امنای دانشگاه آزاد اصرار دارد که دانشگاه به جای اینکه نقش علمی خود را ایفا کند به نقش سیاسی شناخته شود؟
از سوی دیگر گفته می شود میرحسین پس از مشورت با مشاورانش پذیرش  مسئله عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد را منوط به برآوردن شدن شرایط زیر نموده است:
1-    من با عضویت در هیئت مدیره همچنان به کاری سیاسی می پردازم و در مقابل دورغهای نظام و دولت کودتایی خواهم ایستاد.
2-    باید در یکی  از دانشکده های مهم دانشگاه آزاد تدریس نمایم.
3-   خانم رهنورد نیز رئیس یکی از دانشگاه های شعبه تهران دانشگاه آزاد شود.
4-    برخی از مشاورانم باید به عضویت هیئت علمی دانشگاه درآیند.
5-    یک دفتر مناسب با اتاق جلسات در اختیارم قرار گیرد تا بتوانم جلسات خود را در دانشگاه آزاد برگزار نمایم.

از جمله مواردی دیگری که سران فتنه قصد حضور در آنها را دارند موسسات غیردولتی و NGO ها، حضور در دانشگاه ها و ... می باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
همسنگر بسیجی شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:16 http://babayi-ke-shahid-shod.blogsky.com

سلام همسنگر.
ان شاالله همگی باهم به زیارت جهنم برن و از درخت زقوم تناول کنن.

سلام
ان شاالله تعالی

[ بدون نام ] جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:24 http://hassanfulady.blogsky.com

به وبلاگ من هم یه سر بزن.
انواع برنامه هاومرورگرها(اینترنت اکسپلور۹)وآنتی ویروس ها ونرم افزار های گرافیکی و طراحی و عکس ها و مطالب جالب و خواندنی و ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد