سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اظهارات جالب لاریجانی درباره سرمایه عظیم احمدی نژاد

من این گول زنک را به کشورآوردم  

 

 

فتنه ای که سال گذشته پشت سر گذاشتیم از جنگ عظیم تر و پیچیده تر بود و حتی می توان گفت از لحاظ به کارگیری نیروها و امکانات با جنگ قابل مقایسه نبود. این فتنه آن قدر تو در تو بود که برخی بزرگان نظام متوجه نشدند و اگر خداوند متعال لطفش نصیب حال ما نشده بود ...

محمدجواد لاریجانی گفت:در جریان فتنه پس از انتخابات به سراغ یکی از دوستان عزیز خودمان رفتم و به او گفتم که از حق دفاع کن. او مطالبی گفت، من به او گفتم این مطالب را از کجا آوردی که او به من گفت شما مگر از سایت ها خبر ندارید. من به او گفتم مگر می شود من خبر نداشته باشم. اصلاً من اینترنت را خودم به این کشور آوردم. این سایت ها گول زنک است. محمدجواد لاریجانی در نهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین گفت: این که درخیابان های قاهره مردم عنوان می کنند احمدی نژاد را دوست دارند به خاطر تجربه بزرگی است که در ایران پشت سر گذاشتیم، حال خاک بر سر روشنفکران ما که مدعیان روشنفکری اند ولی این سرمایه عظیم را رها کرده اند و نشخوار هزار بار جویده غربی را به عنوان ژست روشنفکری برای خود لباس کرده اند.
مشاور رئیس قوه قضاییه در ادامه ضمن این که جنگ را یک فتنه خواند گفت: فتنه ای که سال گذشته پشت سر گذاشتیم از جنگ عظیم تر و پیچیده تر بود و حتی می توان گفت از لحاظ به کارگیری نیروها و امکانات با جنگ قابل مقایسه نبود. این فتنه آن قدر تو در تو بود که برخی بزرگان نظام متوجه نشدند و اگر خداوند متعال لطفش نصیب حال ما نشده بود و یک سید با دانش و فرزانه جلیل القدر همچون مقام معظم رهبری نبود همه ما لغزیده بودیم. آن کسی که پرده برداشت و برای بصیرت و روشن کردن اوضاع کمک و فتنه را ناکام کرد(مقام معظم رهبری) بود.
لاریجانی هم چنین گرایش اصلاحات را کج راهه بزرگ سیاسی در کشورمان خواند و خاطرنشان کرد: عنوان مهم نیست معنا مهم است. انحراف این جریان از جایی بود که گفت اسلام و دین امر خصوصی است و زندگی جمعی باید برمبنای سکولار تنظیم شود. این در حالی است که چنین نگاهی با عقلانیت اسلام در تضاد است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد