سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اهانت بی سابقه عضو اتاق فکر جریان سبز به ساحت امام(ره)

اهانت بی سابقه عضو اتاق فکر جریان فتنه به ساحت امام

حامی میرحسین موسوی خطاب به محسن کدیور نوشته است: جمله به کار رفته در نامه شما ناخواسته و برخلاف باورتان، همان ادعا و ادبیات رسانه‌هاى رسمى را تداعى مى‌کند که بنا به فرهنگ شاه یا شیخ پرستى تاریخى، دستاورد تلاش‌هاى یک قرنِ یک ملت را به حساب جارى بنیانگذار انقلاب، یا نهضت روحانیت وابسته به ایشان، واریز مى‌نماید

به گزارش «شبکه خبر دانشجو»، عبدالعلی بازرگان یکی از اعضای اصلی اتاق فکر لندن که مدعی رهبری اقلیت سبز می باشد، در نامه ای خطاب به محسن کدیور، به مقام شامخ بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حمله کرد.

«شبکه خبر دانشجو» ضمن اظهار تأسف از انتشار این نامه مغرضانه، به منظور تنویر افکار عمومی و روشن شدن بیش از پیش چهره حامیان موسوی و کروبی و جریان فتنه و اتاق فکر آن، فرازهایی از نامه عبدالعلی بازرگان را نقل می کند.    

وی در این نامه با کینه توزی هر چه تمام، از تبعیت قاطبه ملت ایران از رهبری امام خمینی (ره) اظهار خشم کرده و می نویسد: از همان روزى که شعار «حزب فقط حزب الله، رهبر فقط روح الله» سر داده شد، انقلاب از مسیر خود منحرف شد.

حامی میرحسین موسوی خطاب به محسن کدیور نوشته است: جمله به کار رفته در نامه شما ناخواسته و برخلاف باورتان، همان ادعا و ادبیات رسانه‌هاى رسمى را تداعى مى‌کند که بنا به فرهنگ شاه یا شیخ پرستى تاریخى، دستاورد تلاش‌هاى یک قرنِ یک ملت را به حساب جارى بنیانگذار انقلاب، یا نهضت روحانیت وابسته به ایشان، واریز مى‌نماید.

عبدالعلی بازرگان می افزاید: مگر خط امام غیر از «راهى» است که دانشجویان پیروش امروز در زندان و یا بیرون از زندان، چنان شیوه‌هائى را متعلق به دوران گفتمان انقلابى مى‌دانند و عموماً به راه دیگرى مى‌روند!؟ و مگر مدرسه‌اش غیر از همانى است که امروز آقاى مصباح طابق النعل بالنعل اداره و تدریس مى‌کند!؟

حامی میرحسین موسوی در ادامه عقده گشایی های خود علیه امام و انقلاب می نویسد: مسئله آقاى خمینى مسئله‌اى شخصى نیست، سایه سیاست‌هاى ایشان بیش از سى سال است بر سر این ملت سنگینى مى‌کند و سرنوشت یک ملت بزرگ را با تاریخ و تمدنى درخشان زیر چتر سیاه خود گرفته و آزادى و امنیت را از این مرز و بوم سلب کرده است.

عضو اتاق فکر اقلیت سبز در فرازی از این نامه عناوینی از قبیل عدم سعه صدر، نداشتن صداقت در وعده و عمل، فقدان صبر و تحمل در برابر مخالفین و رعایت نکردن عدل و انصاف درباره آنها، عدم آگاهى و شناخت به مقتضیات زمانه و عدم درک حقوق مردم و حاکمیت ملت را به معمار کبیر انقلاب نسبت می دهد.

بازرگان در ادامه این نامه در حالی که تلاش می کند کیفرخواستی برای امام امت تنظیم کند، مواردی نظیر دین گریزی جوانان، بی حجابی، قرائت خشن از دین، به باد دادن حرمت مراجع، سلب اعتماد مردم از مبلغان دین، ترویج تعصب و قشرى‌گرى، احیاء جهل و خرافات دوران قاجار، آوارگى و مهاجرت میلیون ها نفر به شرق و غرب عالم، اصرار بر ادامه جنگ بى‌حاصل دو ملت همسایه مسلمان پس از آزادسازى خرمشهر، یک میلیون شهید و مجروح، خرابى شهرها و تباه شدن سرمایه‌هاى دو ملت بزرگ به نفع ابرقدرت ها، پیمان شکنی با مردم در وعده های قبل از پیروزی انقلاب و اعدام منافقین را کارنامه رهبری امام خمینی (ره) توصیف می کند.

حامی موسوی با متهم کردن مخالفت امام راحل با فقه پویا و حمایت از فقه سنتى با تاکید بر شعائر و تجلیل و توسعه ظواهر مذهبى، می نویسد: جناب آقاى دکتر کدیور، شما نیک مى‌دانید وضعیت امروز ایران، بدون آنکه خواسته باشم نقش مردم و فرهنگ استبدادى را نادیده بگیرم، بدون هیچ تردیدى، خوب یا بد، محصول و منتج سیاست‌هاى آقاى خمینى است. آنچه امروز بر سر ملت ایران مى‌آید، ارتباط مستقیم با اندیشه فقهى و سیاسى ایشان دارد.

لازم به ذکر است بازرگان این نامه را در پی نامه اخیر محسن کدیور، عضو دیگر اتاق فکر جریان فتنه، به سید حسن خمینی نوشته است. کدیور در نامه خود از سید حسن خمینی خواسته بود به منظور حفظ حرمت پدربزرگ خود، ریشه ولایت فقیه را بزند!

در حالی که هنوز مردم انقلابی ایران اقدام هوادارن جریان فتنه در آتش زدن عکس امام راحل و شعار علیه اصل ولایت فقیه و جمهوری اسلامی، دو میراث گرانقدر امام عظیم الشأن را فراموش نکرده اند، اهانت های بی شرمانه این حامی برجسته میرحسین موسوی، برگ دیگری بر پرونده رسوایی های جریان دروغ و نفاق می افزاید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد