سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اینجا تهران است یا لس آنجلس+عکس

اینجا تهران است یا لس آنجلس+عکس

بار دیگر خطایی از سر انگشت وزارت ارشاد سر زد که جا دارد دلسوزان فرهنگ کشور برای جلوگیری از اینگونه خطا ها در مقابل آن برخوردی قاطع و در خور توجه نشان دهند .

به گزارش 598، در پی کنسرتهای زنجیره ای که با بی توجهی به تذکرات دلسوزان فرهنگ و هنر این کشور همچنان ادامه دارد بار دیگر صحنه هایی زننده از بی بند و باری و بی حجابی در تهران رخ داد که دل هر آگاهی را به درد می آورد.
چندی پیش کنسرتی در اریکه ایرانیان تهران اجرا شد که با خلق اثری بی بدیل در زنندگی و بی بندباری زمینه دست مریضاد به وزارت ارشاد را فراهم آورد .
وزارت ارشاد که بحمد الله ید طولایی در اینگونه موارد دارد با صدور مجوز برای این گروه لکه سیاه دیگری به پرونده خود اضافه کرد .آن از کنسرتهای گروه های متالیکا در تالار دانشگاه تهران وهمچنین کنسرت سیمین غانم که یک خواننده معلوم الحال دوران طاغوت است  و این از کنسرت گروه ارکیده که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی !؟ قرار است به اسم هم خوانی و در واقع تک خوانی خواننده زن در تالار وحدت برگزار گردد .
اینجا تهران است یا لس آنجلس، چرا هیچ شباهتی به تهران ندارد. مگر گلزارهای شهدا را نابود کرده اند مگر مادران و پدران و فرزندان شهدا مرده اند مگر فراموش کرده ایم که صد ها هزار شهید به پای انقلاب رفته است چرا باید مسئولین کشور مثل بعضی از اعضای شورای شهر در اینچنین جمعهایی حاضر بشوند و یا بازیگرانی که در سیمای این کشور به عنوان چهره های فرهنگی مطرح هستند با چهره های زننده ای در این مجامع حاضر شوند  .
مسئولین وزارت ارشاد پاسخ دهند با این وضع چگونه میخواهند به تحقق دولت اسلامی کمک کنند چگونه در چنین فضای مسمومی میخواهند نیروی انقلابی معتقد تربیت کنند شما باید مرشد به اسلام باشید کجای اسلام نوشته است که زن با بدترین وضع ممکن به خوانندگی و نوازندگی بپردازد و سپس صوت و عکس آن بیرون بیاید. آیا اکنون که رویکرد دولت محترم رویکردی فرهنگی است زمان آن نرسیده است  که فرهنگ را تعریف نمائیم تا از خط فر هنگ اصیل اسلامی و انقلابی خارج نشویم .
تصویر خود نمایانگر افتضاحات به بار آمده است، البته از نشان دادن بعضی از تصاویر به دلیل ضد اخلاقی بودن آن معذوریم.


 

http://www.musicema.com/pgimg_image11_1_2123.jpg


 

http://www.musicema.com/pgimg_image18_1_2116.jpg


http://musiceiranian.ir/images/stories/news/8812/orkideh/1.jpg

http://www.musicema.com/pgimg_image16_1_2123.jpg


http://www.musicema.com/pgimg_image7_1_2123.jpg


http://www.musicema.com/pgimg_image9_1_2116.jpg


http://www.musicema.com/pgimg_image5_1_2115.jpg


نظرات 3 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:46

خدا لعنت کند مردان و زنان فاسق را

... پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:02

مطالب عالی دارید... خدا قوت...ادامه بدید...

ملائکه جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:50

سلام.آفرین به شما که به وظیفه امر به معروفتون عمل می کنید ولی فکر نمی کنید کار از تذکر گذسته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد