سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>3 هزار توریست فاسد در راه ایران!

3هزار توریست فاسد در راه ایران!

 بنابر گزارش های رسیده 3 هزار توریست فاسد و آموزش دیده در کشور های آسیای شرق برای ایجاد بی بند و باری در حال تلاش برای ورود به ایران هستند.
به گزارش «جوان»، شاید تصور این موضوع که 3 هزار توریست فاسد خود را آماده کرده اند تا با عبور از مرزهای ایران وارد کشور ما شوند باورنکردنی باشد اما حقیقت این است که طبق آمار موجود هر ساله بیش از 250 هزارجهانگرد فاسد برای دامن زدن به بی بندوباری و معضلات اخلاقی به آسیا سفر می کنند که 25 درصد از آنها را جهانگردان آمریکایی ، 16 درصد را جهانگردان آلمانی و 13 درصد را جهانگردان استرالیایی و انگلیسی تشکیل می دهند.
در چند سال گذشته با گسترش صنعت توریسم در جهان به وی‍ژه درکشورهای آسیایی به لحاظ تاریخ کهن و آثار باستانی فراوان باند های مافیای بی بندوباری از این وضعیت به سود مقاصد خود استفاده کرده وتعداد زیادی از افراد آموزش دیده و فاسد با نفوذ درکشورهای آسیایی همانند اندونزی ،فیلیپین ،تاجیکستان ،هنگ کنگ به دنبال تغییر جنسیت در این کشور ها و رواج بی بند و باری و فساد لجام گسیخته هستند.
سابقه شکل‌گیری بازار صنعت گردشگری فساد در کشور آسیایی تایلند مربوط به سال‌های حضور ارتش آمریکا در ویتنام است که در سایه بی‌توجهی دولت تایلند، این کشور در حال حاضر به کشوری برای گردشگران بی بندوبار تبدیل شده است.
مقامات تایلندی تخمین می‌زنند که در حال حاضر 20 هزار توریست فاسد در اماکن فسادا فعالند که همه ساله به تعداد آنها افزوده می‌شود. همچنین 10 هزار زن از کشورهای مستقل مشترک‌المنافع و 5000 زن چینی هم همه ساله به تایلند سفر می کنند که این موضع باعث مشکلات مختلفی در این کشور شده است.
مافیای توریسم فساد در جهان در فاز دوم ترویج بی بند و باری جنسی اینبار کشورهای عربی و اسلامی را هدف گرفته است. طبق آمار منتشر شده در حال حاضر کشورهای حاشیه خلیج فارس به مناطق امنی برای توریست های فاسد تبدیل شده است که این افراد در این مناطق ضمن شناسایی طعمه ها ی خود راهکار های وارد شدن به کشور های دیگر را مورد بررسی قرارمی دهند .
مدتی پیش هم کشور مصر بعد از مدت ها سکوت برای اولین بار نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در حال حاضر دولت این کشور به دنبال وضع مقررات ویژه ای برای تردد توریست ها به این کشور و ارتباط آنها با جوانان و نوجوانان است.
اما این تمام ماجرا نیست و مافیای قدرتمند ترویج بی بند و باری جنسی در مرحله جدیدی از تهاجم خود به دنبال وارد کردن تعداد قابل توجهی از توریست های فاسد به کشور های ایران، افغانستان و پاکستان است که خبر های رسیده از تدارک 3 هزار توریست مفسد برای ورود به ایران حکایت دارد.
به راستی در برابر هجمه سنگین باند های مافیای فاسد چه راهکاری باید در دستور کار دولتمردان کشور های مختلف قرار گیرد؟
در قوانین کیفری بسیاری از کشورها و معاهدات بین المللی به توریسم فساد و خطرات آن اشاره شده و دولتمردان به ویژه در کشور های جنوب شرق آسیا برای مقابله با این معضل برنامه هایی را در دستور کار خود قرارداده اند .
در حال حاضر، خبرهای دریافتی حاکی از حضور و فعالیت تعداد اندکی از توریست های فاسد در ایران است. اما نباید فراموش کرد که عدم توجه به این معضل خطرناک می تواند زمینه ساز مشکلات زیادی برای کشور و به خصوص جوانان باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد