سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>پشت‌پرده مخوف‌ترین شبکه تجاری آمریکا با ایران

پشت‌پرده مخوف‌ترین شبکه تجاری آمریکا با ایران 

باید مخفی کاری کرد اگر عضوی لو رفت او را به قتل می‌رسانیم

: «.... ما سعی می‌کنیم همه چیز را به طور سیستماتیک مخفی نگاه داریم. اگر عکس کارمندی در شرکت سریروس و آپارتمانش در روزنامه‌ها چاپ شود ما صرفاً او را از کار برکنار نمی‌کنیم بلکه به قتل می‌رسانیم. این کار ارزش زندان رفتن را دارد....»


 

این جمله معروفترین جمله مدیر شرکت سریروس است که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه آن با ایران قرارداد سنگین دارویی منعقد کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان فارس قرارداد چندین میلیون یورویی ایران با یک شرکت شبه صهیونیستی به نام تالک ریس (talecris)در زمینه واردات دارو همچنان به قوت خود باقی است.

چندی پیش اطلاعاتی از شرکت شبه صهیونیستی تالک ریس در خبرگزاری فارس با هدف اطلاع‌رسانی به مسئولان و مراکز ذی‌صلاح منتشر شد که انتظار این بود، مراکز ذی‌صلاح و وزارتخانه‌های مرتبط با این موضوع، واکنش‌ مثبتی را در قبال این‌گونه اخبار از خود نشان دهند.

اما شرکت مذکور در سال‌های اخیر با یکی از شرکت‌های بزرگ پخش دارویی ایران قراردادهای کلانی را منعقد کرده استد و شرکت ایرانی با این شرکت شبه صهیونیستی به تازگی قراردادی درحدود 20 میلیون یورو منعقد کرده است.

تاز‌ه‌ترین اخبار دریافتی خبرنگاران فارس حاکی است که شرکت شبه صهیونیستی تالک ریس تحت پوشش یک شرکت خرید و فروش خون انسان در آمریکا و آمریکای‌ شمالی قرار دارد.

برپایه این گزارش شرکت " سریروس " از بزرگترین شرکت‌‌های سرمایه‌گذاری سهامی مستقر در نیویورک بوده که " دن کوئیل "معاون رئیس جمهور اسبق آمریکا سخنگویی این شرکت را به‌عهده دارد و شرکت تالک ریس تحت پوشش این شرکت فعالیت می‌کند.

پیگیری‌های خبرنگاران فارس نشان می‌دهد که بر اساس آنچه در دانشنامه ویکی پیدیا منتشر شده است نام شرکت سریروس برگرفته از سگ سه سری‌ بوده که در افسانه‌های قدیم یونان به عنوان محافظ دوزخ از آن یاد شده است.

ریاست این شرکت به‌عهده " استفن فاینبرگ " است . وی که بر اساس گزارش منتشره برروی تارنمای پراودا مدیریت بر تاسیسات نظامی آمریکا در عراق و افغانستان را در کارنامه خود دارد معتقد است: ".... ما سعی می‌کنیم همه چیز را به طور سیستماتیک مخفی نگاه داریم. اگر عکس کارمندی در شرکت سریروس و آپارتمانش در روزنامه‌ها چاپ شود ما صرفا او را از کار برکنار نمی‌کنیم بلکه به قتل می‌رسانیم. این کار ارزش زندان رفتن را دارد..... "

نکته قابل تامل درباره شخصیت فاینبرگ این که در کتاب معرفی شخصیت‌های آمریکایی از وی به عنوان فردی متوفی یاد شده است! وی همچنین با پرداخت مبالغ هنگفتی به ایهود اولمرت و آریل شارون توانسته برخی از جاسوسان رژیم صهیونیستی را در بخش‌های کلیدی عراق و افغانستان به کار گیرد.

مدیریت سرمایه سریروس اکثریت سهام خدمات جهانی آی ای پی (iap) را که یکی از بزرگترین پیمانکاران ارتش آمریکا در عراق است خریداری کرده است.

بر پایه این گزارش با توجه به اینکه در کشور آمریکا شرکت‌ها می‌توانند اقدام به خرید و فروش خون انسان کنند، شرکت تالک ریس که قراردادی میلیون‌ها یورویی با ایران در زمینه تهیه دارو منعقد کرده است- تحت پوشش شرکت سریروس با انجام تبلیغات وسیع در مرز مکزیک ، شهروندان این کشور را برای فروش خون خود تشویق می‌کند.

گزارش دیگری از روزنامه وال‌استریت ژورنال حاکی است که شرکت سریروس به تازگی در زمینه خرید و فروش تسلیحات نظامی نیز فعال شده و طی سه سال اخیر حداقل 7 شرکت تولید کننده اسلحه و مهمات را خریداری کرده است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد