سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>درگیری شدید یکی از سران فتنه با پدرخوانده

شنود: من میدانم باغهای جماران را چه کسانی و چگونه تصاحب کردند!  

 

 

درآخرین جلسه ای که یکی ازسران متوهم فتنه با مرد خاکستری اصلاحات داشته به شدت در این زمینه به وی اعتراض کرده است. و ی به مرد خاکستری اصلاحات گفت:" متاسفانه دوستان همه دم از مبارزه می زنند ولی وقتی پای عمل و گذشتن از منافع مادی می شود همه کنار میکشند."

پیگیری مسائل اقتصادی و زد و بندهای مالی در میان برخی از اعضای اتاق فکر بالادستی جریان فتنه به جایی رسیده که موجبات اعتراض برخی ازسران فتنه و نزدیکان آنها را فراهم آورده است.
در همین راستا گزارش جوان آنلاین حاکی ا زآن است که درآخرین جلسه ای  که یکی ازسران متوهم فتنه با مرد خاکستری اصلاحات داشته به شدت در این زمینه به وی اعتراض کرده است. و ی به مرد خاکستری اصلاحات گفت:" متاسفانه دوستان همه  دم از مبارزه می زنند ولی وقتی پای عمل و گذشتن از منافع مادی می شود همه کنار میکشند."
وی افزود:" مبارزه با عافیت طلبی سازگاری ندارد. آقایان باغهای جماران را به زور و با روشهای مختلف تصاحب کرده اند حالا امروز دم ازمبارزه و حق مردم میزنند. مگر آقای (م.الف) که ادعای ارتباط نزدیک با حضرت امام و بیت ایشان است در اوج بحران سال گذشته  به فکر خرید و فروش زمین در منطقه نیاوران نبود.من که چیزی ندارم از دست بدهم چه مادی و چه معنوی همه وضعیت اقتصادی من را می دانند و تا آخر ایستاده ام. شما فکری به حال دوستانتان بکنید."
 این کاندیدای شکست خورده سال 88 گفت:" خود حضرتعالی فقط یکی از دهها حساب بانکی تان در بانک..... 15 میلیون تومان به شما سود می دهد. خانه محله "دار آباد" میلیاردها تومان ارزش دارد. آیا حاضرید ازاینها بگذرید."
وی افزود:" من اطلاع دقیق دارم که باغهای منطقه جماران را چه کسانی و چگونه تصاحب کردند و مردم را از زمین و باغشان بیرون کردند. برادران(الف) آقای (ع.م.ل) ، آقای (م.ب) از کجا صاحب این همه ملک درجماران شدند. بعد این آقایان برای ما رهنمود مبارزه می دهند. آیا خودشان حاضرند از یک درصد دارائیشان برای مبارزه بگذرند و یا در اوج فشارهای یکسال گذشته به فکر تبدیل آنها به ارز برای خروج از کشور بوده اند."
این اظهارات که گویا به مذاق مرد خاکستری اصلاحات خوش نیامده بود باعث شد با ترشرویی از وی در پایان این جلسه جدا شود.
شنیده های جوان آنلاین حاکی ازآن است که این سخنان از آنجا ناشی شد که هفته گذشته یکی از چهره های  نزدیک به سران فتنه اطلاعات مهمی از پشت پرده برخی معاملات اقتصادی و املاک و مستغلات بعضی مدعیان حمایت از جنبش سبز در اختیار و ی قرار داده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد