سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>طرح بزرگان اصلاحات برای روبروی هم قرار دادن بیت امام خمینی(ه)

میگفت"باید ابهت ولایت فقیه را بشکنیم"

طرح  بزرگان اصلاحات برای روبروی هم قرار دادن بیت امام خمینی(ه) و نظام که پیش از این کلید خورده بود با سرعت بیشتری پیگیری می شود.
 به گزارش جوان آنلاین پس از آنکه از مدتها پیش بزرگان جریان اصلاحات در جلسات بسیار زیاد به این نتیجه رسیدند که اصلاحات نیاز به پدر معنوی دارد و ادامه این جلسات آنها را به  مرد خاکستری اصلاحات رساند که از همان زمان دلسوزان نظام نسبت به آینده این جریان که به دست چه شخصیتی افتاده است هشدارهای دادند.هشدارهایی مبنی بر اینکه  جریانات سیاسی با رهبری این معنوی این فرد به سمت چالشهای امنیتی حرکت خواهد کرد و این امر از  عقبه وی  نشأت میگرفت.
در همین راستا موضوع روبروی هم قرار دادن بیت امام(ره) و نظام از مدتها پیش از انتخابات 88 کلید خورد آنجا که مرد خاکستری اصلاحات از روبروی هم قرار دادن بیت امام(ره) و بیت رهبری سخن می گوید و یا آنجا که درجلسات محفلی خود و همفکرانش می گفت" باید ابهت ولایت فقیه را بشکنیم" و یا اظهار می داشت" اصل و مصداق ولی فقیه  را باید  زیر سوال ببریم" همه و همه نشان از بروز توطئه ای پیچیده برای روزهای پس از فتنه 88 می داد.


گزارش خبرنگار جوان آنلاین حاکی از آن است مرد خاکستری اصلاحات که خود شخصا راهبری پروژه تقابل بیت امام و نظام را در دست گرفته پس از اظهارات گذشته اش که گفته بود" به هیچ وجه نباید اجازه دهیم بیت امام و سید حسن با نظام گره بخورند. ما الان در زیر سایه این چتر به فعالیت مشغولیم. اگر این چتر کنار برود کار ما نیز تمام است" در تازه ترین سخنان  خود که در جمع اتاق فکر این پروژه اظهار داشته است ضمن تاکید بر اینکه " این قصه زودتر باید نهایی شود" گفت: " ما به هر نحوی که شده نباید بگذاریم سید حسن تنها پیش رهبری برود.رهبری ، سید حسن را مثل فرزندش دوست دارد هروقت وی تنها میرود به شدت تحت تاثیر ایشان قرار می گیرد. متاسفانه سید حسن بسیار تاثیر پذیر است".
مرد خاکستری اصلاحات همچنین در ادامه گفت:"اتفاقات حرم امام در روز 14 خرداد به سمتی رفت که  تقریبا با خواسته های ما هماهنگ بود.البته رهبری گویا بازی ما را خوانده بود و آن برخورد ملاطفت آمیز ایشان با سید حسن نشان از همین بازی خوانی دارد. علی ایحال ما باید فضا را با توجه به مقتضیات زمانی به سمتی ببریم که نشان از تقابل بیت امام با نظام دارد و این موضوع این طور جا بیفتد که هم اکنون نظام در برابر امام(ره) قرار گرفته است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد