سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>سرنخ سایت های مستهجن به کجا می رسد؟

سرنخ سایت های مستهجن به کجا می رسد؟ 

 

 

آموزش و رواج «همجنس بازی» برای از بین بردن قبح برقراری ارتباط نامشروع با محارم، داستان پردازی با هدف ایجاد شکاف در خانواده ها و پاشیدن بذر بی اعتمادی بین زوجین، اختصاص لینک آگهی فروش دختران کم سن و سال ایرانی در وب سایت،

«وزارت اطلاعات به دنبال من است. جرم من اشاعه فحشاست. 13 وب سایت و وبلاگ مستهجن راه اندازی کرده ام. تولید 600 صفحه اینترنتی با عنوان یک کتاب مستهجن داستانی را هم در فعالیت هایم دارم. هدف از اشاعه فحشا توسط من اقتصادی نبود؛ ارتباط های مستمری با کنگره یهودیان مقیم کانادا و اتباع رژیم اشغالگر قدس دارم. هدف من از راه اندازی وب سایت ضددینی، دریافت پناهندگی از کشورهای ترکیه و آمریکا بود.»
اظهار نظرهای بیان شده، نه ادعای «سازمان سیا» و نه سخنان «سران موساد» است. این ها اعتراف های افراد سرکرده شبکه های مستهجن مضلین است. ایرانیانی از جنس ملت ایران که هدف و طعمه غرب واقع شده اند تا جنگ نرم را هرچه سریع تر در ایران به پیروزی برسانند! شرح کامل این اعتراف ها و اظهارنظرها همان هدفی است که گزارش پیش رو تعقیب می کند.
اخبار، مقاله ها، یادداشت ها و گزارش های بسیار منتشر شده در بیشتر رسانه ها و مطبوعات داخلی طی ماه های اخیر با مضمون افشاگری از شبکه های مضلین به جز آن که ماهیت سرکردگان این گروه ها را شرح و بسط داد، ثمره دیگری هم داشت و آن، نمایش اوج اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شناسایی، کشف و انهدام شبکه های جاسوسی، معاند و غیراخلاقی بود که خوراک فکری و مالی شان از سوی ایالات متحده آمریکا و حامیان اروپایی و صهیونیستی آنها تامین می شد.
گذشته از این موارد، مطالعه اعتراف های سران این شبکه های مستهجن اینترنتی که فضای مجازی را آلوده تولیدهای محتوایی غیراخلاقی با هدف ضربه زدن به ارزش های اخلاقی، دینی و اسلامی ایرانیان کرده اند، بیانگر کودتای نرمی است که با گذشت زمان تغییر چهره داده و به اشکال متنوع، خود را نمایان می کند.
«ش.و» 26 ساله در فهرست اعتراف های خود، علم به مجرمانه بودن تمامی فعالیت های صورت گرفته در فضای سایبر را می پذیرد و با اطلاع از جرم آشکار فعالیت در «وب سایت های غیراخلاقی» به خیانت خود نسبت به اخلاق و ارزش ها اصرار می ورزد تا جایی که تهیه و تولید، 490 مجموعه کلیپ مستهجن و ضداخلاقی، تهیه و انتشار کلیپ هایی که هر یک به طور متوسط 8000 بار توسط کاربران دانلود شده اند و به تعداد غیرقابل شمارشی از کاربران به وسیله تلفن همراه و لوح فشرده شاهد آن بوده اند را مرتکب می شود.
همچنین وی اقدام های ضدمبانی خانوادگی را تا جایی پیش می برد که با وجود دریافت پست الکترونیکی مبنی بر از هم پاشیده شدن زندگی فردی که فیلمش در معرض انتشار است، پخش و انتشار تصاویر مستهجن از حریم خصوصی افراد را متوقف نمی کند.
شاید غیرقابل باور باشد که فردی 18 ساله، در عنفوان جوانی که می بایست مشغول به مطالعه و درگیر طراحی برای آینده خود و میهنش باشد، دارای 10 وبلاگ و چند وب سایت، با محتوای مبتذل، مستهجن و سیاسی است که فقط در یکی از وب سایت هایش تعداد کثیری عکس مستهجن، فیلم های آموزشی مستهجن و داستان های مبتذل، آپلود نموده است؛ «ع.الف» 18 ساله، متهم به چنین جرایمی است.
هدفم اقتصادی نیست
«من 13 وب سایت و وبلاگ مستهجن راه اندازی و مدیریت کرده ام. هدف من از راه اندازی وب سایت «الف»، فعالیت اقتصادی نیست؛ اگر چنین بود، آن زمان که دامین و وب سایت «الف» مشتری هایی با قیمت های نجومی داشت، می فروختم. هدف من، استمرار این حرکت به صورت مستمر و پایدار است و به همین علت، وب سایت «الف» تبدیل به وب سایتی با کاربران بسیار شده است.»
این ها گوشه ای از اعتراف های «س.م» 33 ساله است که البته در مابقی اعتراف های خود دارای ارتباط های مستمر با کنگره یهودیان مقیم کانادا و اتباع رژیم اشغالگر قدس بوده و بادوام ترین وب سایت مستهجن و ضددینی را به مدت 5/3 سال بدون هیچ گونه وقفه، حتی یک روز تعطیلی ایجاد و حفظ کرده است.
جذب هزاران نفر عضو، 416 کاربر، عکس های مستهجن ایرانی و خارجی و 478 کاربر، خاطره و داستان های مستهجن ایرانی و... برای متهم ارسال می کردند، این بخش کوچکی از اقدام های شیطانی «س.م» به شمار می رود.
اعتراف «و.الف» 23 ساله در مورد راه اندازی وب سایت ضددینی با هدف دریافت پناهندگی از کشورهای ترکیه و آمریکا هم، نمود دیگر مضلین است. در حالی که متهم نام برده شده، تولید و انتشار اولین کتاب های مستهجن به زبان فارسی را در فضای مجازی دنبال می کرده، برای افراد فعال در زمینه های ضددینی، ضدامنیتی و ضداخلاقی، این طور پیام می فرستد که: «ما برای کارتان ارزش قایل هستیم و دلیل اصلی ساپورت ما همین است.» وی البته به کاربرانش این اطمینان را می دهد که: «مطمئن باشید از وب سایت شما، هیچ کجا به دلیل مسایل امنیتی، نام برده نخواهد شد.»
نگرانی افراد فریب خورده، التماس آنها از مدیران وب سایت های مستهجن مبنی بر پخش نشدن تصاویرشان بعدی دیگر، از هزارتوی مضلین است.
چندی پیش، نامه های افراد فریب خورده به تیم رصد سایبری سپاه، حکایت عجیب دیگری از ناگفته های مروجین وب سایت های مستهجن را افشا کرد. شرح حال این ناگفته ها از سوی فردی که خود را دختر خانم جوانی معرفی کرده خطاب به فرماندهی سپاه پاسداران، زاییده هوش های سیاهی است که به اعمال کثیف و شنیع خود، کسب روزی می کرده اند.
آن دختر جوان، به روابط شنیعی که بین اعضای این گروه وجود داشته و او نیز در بعضی اوقات به وسیله آنها مجبور به چنین رفتارهایی می شده، صحبت کرده و در ادامه اظهار داشته است که این گروه، با ترفندهای خاص و با استفاده از محیط های اینترنتی، مانند یکی از وب سایت های مستهجن شبکه مضلین به اهداف شوم خود دست پیدا می کردند.
البته در بخش دیگری از نامه او نیز اشاره شده که فریب خوردگان، بعد از این اتفاق، ارتباطشان را با این گروه قطع و با وجود مشکلات روحی و روانی فراوانی که برای آنها پیش آمده برای حفظ آبرو، نتوانسته اند اتفاق های رخ داده را با خانواده های خود درمیان بگذارند.
این مسئله، شرح حال یکی از ایرانیانی است که طعمه اهداف پوشالی مضلین شده است. این شبکه، با استفاده از وب سایت های شبکه ای خود اقدام به شناسایی دختران ایرانی کرده و پس از برقراری ارتباط با آنها، اهداف شوم خود را اجرایی می کرده اند. سرنوشت دختران و زنان غیرایرانی از جمله افغان هایی که به زبان فارسی مسلط هستند، ماجرای دیگری است.
شبکه مضلین مشابه دیگر شبکه های ضدامنیتی که توسط سربازان گمنام امام عصر(عج) در مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب کشف و منهدم شدند درتلاطم امواج مجازی، قصد و نیت براندازی نرم را دنبال می کرده اند.
هنوز افشاگری سپاه پاسداران از ماهیت پوشالی «مجموعه حقوق بشر» درایران که با اهداف جاسوسی برای غرب، که با آغاز سال 1389 تیتر اول رسانه ها شد و به دنبال آن واکنش گروههای معاند خارجی و بعضا داخلی را در پی برداشت، فراموش نکرده ایم.
تشکیل 29 وب سایت، متعلق به شبکه جاسوسی نام برده شده که با پوشش دروغین «فعالین حقوق بشر» فعالیت می کردند، نمونه ای از این اقدام ایالات متحده آمریکا و برخی دولت های اروپایی به منظور استفاده از توان سایبری در شبکه مجازی بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران است.
شعله این آتش سرکش که ازسوی ایالات متحده آمریکا زبانه می کشد، موضوعی است که نمی توان با تمدید تحریم ها تنها با گذشت چند ماه از آغاز به کار کابینه دموکرات ها- که تصویب بودجه هایی برای جنگ نرم و تقابل رسانه ای را شاهد بودیم- همه آن چیزی است که از «اوباما» و تیمش درمقابل ایران پیش بینی می شد.
رفتارهایی که واکنش مردم را در بر داشت تا وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان در تقابل سیاست های کهنه شیطان بزرگ به اتخاذ تدابیری از جمله تصویب بودجه، برای پاسخ گویی به اثرهای مخرب جنگ نرم بیاندیشند.اعتراف های این گروه ها، زیر سؤال بردن ارزش های جمهوری اسلامی ایران، ایجاد تفرقه و پراکندگی قومی و خانوادگی، اختلال در امنیت اجتماعی و بدبین کردن مردم به پیگیری های انتظامی و قضایی همچنین محکوم کردن نظام به نقض حقوق بشر به اشکال مختلف با شیوه و سبک های متنوع که البته از سوی سیا و موصاد تغذیه و هدایت می شوند، حاکی از عملیات براندازانه است.
همان طور که زیر سؤال بردن مقدسات دینی مذهبی با پوشش انتقاد و سازندگی، ترویج افکار و اندیشه های سکولار و سوق دادن افراد به سمت بی دینی، فرق ضاله و شیطان پرستی، جعل نظرات و استفتائات مراجع عظام تقلید و استفاده از آنها در فضای اینترنتی به منظور ارایه مسایل شرعی انحرافی، منافی عفت و اهانت به ائمه (علیهم السلام) به خصوص امام حسین(علیه السلام) را نمی توان، از قلم انداخت.
اما هتک حیثیت افراد عادی به وسیله تغییر و تحریف تصویر، که موجب از هم پاشیدگی زندگی افراد شده و علی رغم اطلاع مجرمین از این موضوع باز هم به فعالیت های خود ادامه داده اند، می تواند آسیب های اجتماعی بی شماری را به اجتماع متعهد ایرانی، تحمیل کند.
داعیه سیاسی جنگ نرم که شبکه مضلین به دنبال آن بود، هتک حیثیت دولتی و کشوری به وسیله تغییر و تحریف تصویر و سعی در تحت الشعاع قرار دادن پرونده از راه نامه نگاری نزدیکان فرد دستگیر شده با وب سایت های به ظاهر طرف دار حقوق بشر و رعایت دقیق اصل پنهان کاری هویت و اطلاعات افراد در اثر آموزش، تماس با عناصر و گروه های خارج از کشور را هم البته باید به پرونده اینان، ضمیمه کرد. ناگفته نماند، اعتراف سران شبکه مضلین، جز سکوت جریان ها و اپوزیسیون های معاند را در بر نداشت.
در حالی که بارها این موضوع تحت عنوان ناتوی فرهنگی از سوی مقام معظم رهبری هشدار داده شد و پیش از این بارها حضرت امام خمینی(ره) با این عبارات که «آنهایی که از این مملکت، از این کشور استفاده می بردند و همه منافع شما را می بردند و می خوردند و خرج عیاشی ها می کردند، آنها باز مشغول توطئه هستند که نگذارند این کشور حال آرامش پیدا کند و وقتی که آرامش پیدا نکند، نمی شود که اصلاحش کرد» نسبت به هوشیاری مردم و مسئولان هشدار داده و تأکید داشته اند که «اگر اصلاح نشود ممکن است که باز به حال های سابق برگردد. از این جهت باید با بیداری، همه جوان های محترم عزیز با بیداری توجه داشته باشند.»
طبق توصیه های بیان شده، مبنی بر هوشیاری مسئولان و حتی گروه های مردمی، امام راحل درباره هوشیاری اقتصادی جوانان نیز تأکیدهای ارزشمندی دارند. چرا که اتلاف وقت و انرژی افراد به خصوص قشر جوان جامعه و ایجاد سست انگاری، تنبلی و بی تحرکی جوان در عرصه علم و فعالیت، نگهداری و انتشار مطالب مستهجن و ضداخلاقی به قصد تجارت، فروش و انجام تبلیغات تجاری کشورهای بیگانه و غربی و کسب درآمد از این راه اهداف بزرگ تر از هم گسیختگی بنیان خانواده ها و رواج فساد و بی بندوباری به وسیله ایجاد وب سایت اینترنتی و دامین رایگان مستهجن برای کاربران، ابزاری است که هدف های بزرگ تری را پشت نقاب دارد.تحولات سال های اخیر کشور رویکرد دوباره به ارزش ها و آرمان های انقلاب به شکل جدی را به دنبال داشت و به حاشیه راندن گفتمان های لیبرالیسم و سکولاریسم، باعث شکست دشمن در دوگانه جلوه دادن حاکمیت کشور گردید و موجب تولید نوعی قدرت نرم در کشور شد.
آموزش و رواج «همجنس بازی» برای از بین بردن قبح برقراری ارتباط نامشروع با محارم، داستان پردازی با هدف ایجاد شکاف در خانواده ها و پاشیدن بذر بی اعتمادی بین زوجین، اختصاص لینک آگهی فروش دختران کم سن و سال ایرانی در وب سایت، دعوت از کاربران متخصص در امور پزشکی جهت همکاری در راه اندازی بخش پرسش و پاسخ در خصوص مسایل مستهجن را بخشی از اهداف فرهنگی این گروه ها برشمرد که در چارچوب جنگ نرم می گنجند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ح شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 00:27

بسیار عالی بود به امید نا بودی صهیونیسم جهانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد