سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>ناگفته هایی از دفتر محمد خاتمی در ژنو

"جوان آنلاین"  

ناگفته هایی از دفتر محمد خاتمی در ژنو  
 

 

آقای خاتمی وقتی به ژنو می آید کاری به ما ندارد و به کارهای خودش می پردازد!

سید محمد خاتمی که این روزها اختلافاتش با دیگر سران فتنه به شدت بالا گرفته است و در صدد پیدا کردن راهی برای بازگشت به نظام میباشد؛ در آستانه انتخابات سال 88 دفتری در شهر ژنو در کشور سوئیس راه اندازی کرد که هدف نهایی فعالیت آن ارتباط گیری با آمریکا و جذب برخی منابع مالی بود.
به گزارش جوان آنلاین و به گفته یکی ازنزدیکان خاتمی دفتر ژنو برای مقدمه سازی انتخابات سال 88 بود و پول های گوناگونی که به بهانه گفتگوی تمدن ها از افراد و کشورهای مختلف گرفته می شد برای انتخابات بوده است .
یک منبع آگاه امنیتی در همین راستا گفت: بر اساس اسناد موجود برخی عناصر فتنه بدون شک با خارج از کشور در ارتباط هستند و این موضوعی است که به اثبات رسیده است. جالب این است که برخی از فرزندان آقایان نامه رسان سرویس MI6 انگلیس هستند و برای آقایان نامه میبرند و میآورند.
وی افزود: یکی از بازداشت شدگان که از نزدیکان خاتمی است در اعترافات خود به دفتر ژنو وی اشاره میکند و میگوید: بارها به خاتمی گفتیم که این دفتر مشکل ساز میشود اما توجهی نکرد. وی ادامه میدهد: یکبار در هواپیما نظر سفیر سوئیس در خصوص دفتر خاتمی در ژنو را پرسیدم که ایشان گفت که این دفتر بهترین مکان برای ارتباط خاتمی با آمریکا و غرب است.
خاتمی هر زمان که به دفتر ژنو میرفت با آقایان رسام، بهنود، خانم کاملیا انتخابی فر و شیلر   ملاقات میکرد.وی هر موقع که آنجا می رفت، ساعتها با این افراد پشت درهای بسته جلسه داشته است.
این منبع آگاه افزود: تمام مشاورین مرکز گفتگو تمدن ها با دو مسئله مخالف بودند : 1- گرفتن پول از خارج کشور برای مرکز 2- افتتاح دفتر در ژنو . خاتمی با افتتاح ژنو اهدافی را دنبال می کرد که مهمترین آنها رابطه با آمریکا ، ارتباط بیتشر با داووس و شخصی بنام "شواد" ،‌رئیس برگزاری داووس که ارتباط دوستانه ای با خاتمی داشت .
وی افزود:این چهره نزدیک به خاتمی می گوید:" در دیداری که با سفیر سوئیس داشتم از او در مورد آقای خاتمی و دیدارهایش پرسیدم که در جواب گفت :آقای خاتمی وقتی به ژنو می آید کاری به ما ندارد و به کارهای خودش می پردازد . نکته مهمی که به آن اشاره کرد و گفت : اوباما که رئیس جمهور شده و آقای خاتمی هم قصد کاندیداتوری دارد ؛‌این دفتر گفتگوی تمدن ها مکان خوبی برای همکاری این 2 نفر خواهد بود".

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:32 http://www.istgah.asantabligh.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

تلنگر یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 http://talangor86.blogsky.com/

سلام برادر
خدا قوت
لینکتون کردم.
خوشحال میشم بهمون سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد