سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>جوابیه تند بسیجان دانشگاه آزاد تهران به بیانیه دفتر هاشمی

جناب آقای هاشمی! خود فریبی راه به جایی نمی برد 

 

 

جناب آقای هاشمی، اکنون هاشمی در ذهن مردم مسئولی است با کوله باری از تپقهای سیاسی و سخنان نابجا و دشمن شاد کن که هر از چند گاهی چماقی بر سر دلسوزان انقلاب و مردم بسیجی و متعهد می شود. مسئولی فاقد دور اندیشی و مصلحت اندیشی، مسئولی لجوج و حامی دشمنان انقلاب که....

 

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران جنوب در نامه ای سرگشاده خطاب به هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: جناب آقای هاشمی! خود فریبی راه به جایی نمی برد و بازی با کلمات نمی تواند اشتباهات شما و اطرافیانتان را توجیه نماید.

متن کامل بیانیه به این شرح می باشد:

امیرالمومنین (علیه السلام): ضع امر اخیک علی احسنه حتی یاتیک ما یغلبک منه و لا تظن بکلمه خرجت من اخیک سوءا و انت تجد لها فی الخیر محملا
هر کاری که از برادر دینی تو سرزند، آن را به بهترین وجه حمل کن تا آنجا که راه توجیه را بر تو بببندد، وهیچگاه به سخنی که از دهان برادرت بیرون می‌آید، گمان بد مبر، درحالی که برای آن محمل خوبی می یابی (اصول کافی ج2 – ص362)

آقای هاشمی، برعکس رسم معهود شما در نامه هایتان که بدون سلام است، سلام علیکم...

جوابیه منتشر شده از سوی دفتر حضرتعالی که وجیزه ای پرطمطراق بنام شما بود در جواب روزنامه وطن امروز و... عامدانه یا غیر عامدانه با ایام 22 خرداد مقارن گشت را خواندیم. ایام 22 خرداد سالگرد غرور آفرین حماسه مردم بود که دشمنان انقلاب برای سوء استفاده از آن در انتظار جرقه ای بودند تا آتش فتنه را دوباره به جان ملت بکشند و شادی سالگرد این حماسه را به کام آنان تلخ کنند و چه بسیار افرادی که این فرصت را در اختیار دشمنان انقلاب قرار می دهند و فوراً در میان انبوه مظلوم نمایی ها پنهان می شوند. عنایات خاص حضرت باریتعالی این سوء استفاده ها را محلی برای همدلی و اتحاد مردم و دلسوزان انقلاب قرار داد و در مقابل دشمن صفوفشان را منظم کرد، اینجاست که به شکرانه جوان شدن دوباره انقلاب باید سجده ای به جا آورد و عدو را سبب خیر دانست. بسیجیان دانشجو نیز عامدانه نامه های خود را به تعویق انداختند تا تب و تاب این ایام بخوابد و شما بتوانید با آرامش کامل به سخنان آنان را گوش فرا دهید.

تملق گوییهای جوابیه منتشر شده نشان می دهد جنابعالی در تنظیم متن آن دخالت چندانی نداشتید چون این خود بزرگ بینی ها را نمی پسندید. هرچند قطع یقین این بیانیه نیز به دست شما نمی رسد، همانطور که نامه های رئیس جمهور به برخی آقایان در دفترشان دپو می شود تا بهانه ای برای حمله به ایشان در دست باشد. در هر صورت به رغم انتشار بیانیه های مختلف و پاسخ تهمتها و توهینها و حتی سؤالات جوابیه منتشر شده از سوی دفتر شما، احساس تکلیف، بسیجیان دانشجو را بر آن داشت تا برای روشن شدن ضمیر نخبگان بی بصیرت و اطلاع جنابعالی از حضور و پشتیبانی شان در حمایت از ولی فقیه، چند جمله سخن بگویند:

1- در جوابیه دفترتان آمده «اختلاف بین دو همسنگر دیرین یعنی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و آیت الله هاشمی توهمی بیش نیست» اتفاقاً در این مورد ما اشتراک نظر داریم که اگر عکس آن ثابت می شد، فردی بنام هاشمی بر صفحه روزگار نمی ماند. ما خوشحالیم که شما یار و همراه رهبر بزرگوار ما هستید و به خود می بالیم جزو بسیجی هستیم که بسیجیانش در هر زمان پای نخبگان از خط ولایت فراتر رفته با جان و دل آنها را در خط رهبر عزیز آوردند.

2- جناب آقای هاشمی، یقیناً از قبال سکوت مصلحت آمیز رهبر معظم انقلاب است که دودمان برخی نخبگان و مسئولین بر باد نرفته و شایسته است جنابعالی و اطرافیانتان هم خدا را شکر کرده و به شکرانه این مصلحت اندیشی به حق رهبر فرزانه(روحی فداک) وقتتان را به خدمتگذاری به مردم و ملّت مؤمن صرف کنید تا خداوند شما را غریق رحمت کند.

3- جوابیه شما فاقد پاسخ قانع کننده در مورد سؤالات پیش روی مردم بود و دفتر جنابعالی در عوض شفاف سازی در مورد سؤالاتی که تهمت و دروغ خوانده شده بود، سعی در پردازش شخصیت جنابعالی داشت و از این مهم بازماند. سؤالات مردم در مورد فرزندان شما، علت حضورشان در اغتشاشات و هدایت اغتشاشگران و همچنین نیامدن مهدی هاشمی از سفر طویل المدت کاری اش و عدم حضور در دادگاه برای پاسخگویی به اتهامات و رفع نگرانیها، رابطه شورش و اغتشاش در سخنان همسر مکرمه جنابعالی و شورش و اغتشاش پس از انتخابات، توضیح منابع مالی صرف شده در ستاد جنابعالی در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، تأیید یا رد ادعای جناب جاسبی درمورد هزینه کردن شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در ستاد انتخاباتی شما، همچنین توضیح منابع مالی هزینه شده در انتخابات اخیر که الظاهر توسط فرزندان شما صورت گرفته، توضیح شفاف در مورد ماجرای استات اویل و رابطه آن با مهدی هاشمی، اسناد محرمانه قراردادهای نفتی در دفتر دانشگاه آزاد و ردپای مهدی هاشمی در آن، توضیح در مورد علت العلل سخنان مکرر جنابعالی در تضعیف دولت و زیر سؤال بردن سلامت انتخابات و از همه مهمتر چرایی تهدید رهبر معظم انقلاب در نامه سال قبل‌تان و صدها سؤال دیگر، همچنان به قوت خود باقی است.

شاید شما خود را از پاسخ به سؤالات مردم و بسیجیان مبرا بدانید و درخواست متعدد بسیجیان در پاسداری از آرمانهای انقلاب را تعیین تکلیف بدانید، امّا در لباس خدمتگذار مردم می بایست خود را به خواستگاه مردم نزدیک کنید و سخنان آنها را بر روی دوچشم بگذارید.

4- جناب آقای هاشمی، اکنون هاشمی در ذهن مردم مسئولی است با کوله باری از تپقهای سیاسی و سخنان نابجا و دشمن شاد کن که هر از چند گاهی چماقی بر سر دلسوزان انقلاب و مردم بسیجی و متعهد می شود. مسئولی فاقد دور اندیشی و مصلحت اندیشی، مسئولی لجوج و حامی دشمنان انقلاب که در برابر هجمه های به اسلام و انقلاب و مردم و امام راحل و ولایت فقیه و... سکوت پیشه می کند و اگر سخنی به زبان می آورد دشمنان را شاد و دوستان را دلخور می کند. آیا نباید این تصویر از اذهان مردم پاک شود و هاشمی را با دید همان هاشمی قبل ببینند؟

5- در جوابیه تنظیم شده توسط دفترتان از جوانان روشن ضمیر که به بلوغ سیاسی رسیده اند سخن به میان آمده است، امیدواریم منظورشان جوانانی نباشد که قبل و بعد از انتخابات به شرارت و اغتشاش دست زده و بلوغ فکری خود را در قتل، غارت، شکستن و شعله ور کردن نشان داده اند، اصرار بیش از حد حامیان شما برای قلم گرفتن چند میلیون بسیجی و جوان خواندن و خداجو نامیدن اشرار این گمان را به ذهن متبادر می سازد وگرنه ما بد اندیش نیستیم. در ضمن آن کسانی که اقدامات امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را زیر سؤال می برند تا کنون زیر علم شما سینه زدند و دست حمایت شما بر سر آنان است، اینچنین خود زنی توسط دفتر جنابعالی بعید به نظر می رسید.

6- ادعای واهی دست بردن در آراء توسط دفتر شما در حالی مطرح می شود که دشمن یکسال است در بوق تقلب می دمد و از ارائه سندی برای این ادعا عاجز مانده ولی دفتر جنابعالی با انگشت سمت و سویی را نشان می دهد که دشمن می خواهد، آیا نبش قبر کردن مسئله تقلب پس از یک سال عامدانه صورت نپذیرفته است؟! همچنین اگر ناظران بیشمار جنابعالی در حفظ آراء شما در انتخابات خبرگان رهبری وجود خارجی داشتند، چرا در انتخابات مجلس ششم و دهمین دوره ریاست جمهوری استفاده نشدند؟! اینکه چون ناظران ما در انتخابات خبرگان رهبری حضور داشتند، هاشمی انتخاب شد و آنجایی که حضور نداشتند انتخاب نشد پس تقلب شده، قیاس مع الفارق است که اگر بخواهید ما هم نظیر آن را می توانیم بیاوریم...

7- در جوابیه دفتر شما کلمات جالبی دیده می شود «بسیجی واقعی»(!)، بعید می دانم مسئولین دفتر جنابعالی تعریف معنای بسیجی را بدانند چه رسد به بسیجی واقعی. بسیجی واقعی کیست؟! هر که حامی هاشمی و اطرافیان هاشمی باشد؟!

آقای هاشمی، همان بسیجیان واقعی که دفتر شما در خطاب به آنها صفت فرمانده را به خدمتگذار و خاک پای بسیجیان ترجیح داد اکنون حامی شما هستند یا منتقد شما؟ خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان و یادگاران جنگ همه و همه فارق از واقعی و غیر واقعی یک کلام با شما حرف دارند «بصیرت». آیا در نهم دی و 22 بهمن بسیجیان و رزمندگان ده سال دفاع مقدس را ندیدید که خواستار محاکمه مهدی هاشمی بودند، ردپای فائزه و یاسر هاشمی را در اغتشاشات می دیدند و متذکر می شدند. آیا فریادهای آنان را در نقد رفتارتان ندیدید؟! شاید آنها بدلیل انتقاد از شام و خانواده تان بسیجی واقعی نیستند؟!

جناب آقای هاشمی دفتر جنابعالی چطور به خود جرأت داد بسیجیان را دوپاره کرده و صفت واقعی و تلویحاً غیر واقعی را بکار ببرد؟! آیا این سخنان سوء استفاده از سکوت بسیجیان نیست؟ بسیجیان امروز حامی ولایت بوده و معیار ارزش گذاری نخبگانش را حمایت بی چون و چرا از ولایت می داند، نه گرفتار شخصیتها و افراد است و نه از دشمنان هراسی به دل راه می دهد، نه در مقابل اشتباهات هاشمی سکوت میکند و نه تعلل در فرامین رهبر را توسط احمدی نژاد برمی تابد. سخنن آنها با شما از سر دلسوزی و علاقه است و تا حد ممکن صبر پیشه می کنند.

جناب آقای هاشمی خود فریبی در بکار بردن الفاظ بسیجی واقعی و غیر واقعی که توسط دفتر شما صورت گرفته راه به جایی نمی برد، بازی با کلمات نمی تواند هویت بسیجی را زیر سؤال برده و اشتباهات شما و اطرافیانتان را توجیه نماید. خواهشاً با تذکری محکم اطرافیان تان را از سخنانی همچون سخنان دشمنان پر کینه انقلاب که قصد تضعیف و تخریب بسیج و بسیجی را دارند، بازدارید و آنها را نصیحت کنید که هم نوا با دشمن بودن یعنی بدتر از دشمنی، البته تذکر شما پس از عمل خودتان به این موارد کارسازتر است...

در آخر ضمن تبریک ایام ولادت امام محمد باقر(علیه السلام) و حلول ما رجب، آرزوی خدمتگذاری به مردم مؤمن و انقلابی را برای شما داریم و منتظر پاسخ روشنگرانه تان به سؤالاتمان هستیم.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون – بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد - واحد تهران جنوب
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد