سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

کیهان//وقتی نفاق جدید یاد قرآن و امام زمان(عج) می افتد

کیهان//وقتی نفاق جدید یاد قرآن و امام زمان(عج) می افتد  

 

سازمان مجاهدین (انقلاب) و مجمع روحانیون، اعتراض مردم ارادتمند امام خمینی به سوءاستفاده سران فتنه از سیدحسن خمینی را به امام زمان(عج) تسلیت گفتند!


در بیانیه های متحدالشکلی! که از سوی این گروه ها و همچنین «مجمع محققین» و برخی عناصر نفوذی در مرکز تنظیم و نشر آثار امام به همراه کروبی و موسوی و... صادر می شود، تنظیم کنندگان بیانیه ها ضمن استفاده از آیه استرجاع، مدعی اهانت به سیدحسن خمینی شده اند حال آن که بهتر از هر کس می دانند ملت ارادتمند امام با وجود دلخوری از برخی مواضع سیدحسن، میان او و سران فتنه فاصله گذاشته و اتفاقاً و صرفاً علیه سران فتنه شعار داده اند که طبیعتاً این حریم نگاه داشتن برای نوه امام و شعار علیه رئوس فتنه، برای جماعت نفاق جدید سنگین آمده است.
سازمان مجاهدین در بیانیه خود ضمن به کار بردن آیه استرجاع نوشت «سازمان این فاجعه مؤلمه و این هتک حرمت ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی را به آستان مقدس ولی عصر(عج) و بیوت شریف مرجعیت و روحانیت تسلیت عرض می کند». مجمع روحانیون هم با لحنی مشابه، ماجرای اعتراض مردم به سوءاستفاده فتنه گران از نوه امام را به ساحت بقیه الله الاعظم تسلیت گفت!
این تظاهر کاملاً حرفه ای به سوگمندی و تاثر در حالی است که در روزگار دولت و مجلس اصلاحات، هنگامی که هاشم آغاجری عضو منحط سازمان مجاهدین دین را افیون توده ها خواند و تقلید از مرجعیت را به میمون نسبت داد و رذیلانه تر از آن علناً به ساحت ائمه معصومین جسارت کرد، سازمان مجاهدین و نه اعضای مجمع روحانیون (از خاتمی و موسوی خوئینی ها و کروبی گرفته تا انصاری و محتشمی و موسوی لاری و...) هیچ کدام نه غیرتشان جنبید، نه آیه استرجاع خواندند و نه عناصر افراطی را از خویش راندند. همچنین زمانی که گنجی در برلین به ساحت امام خمینی اهانت روا داشت، کسی از این حضرات معترض نشد تا اینکه این یار غار آغاجری و تاج زاده، اخیراً در آمریکا منکر امام زمان(عج) هم شد و باز هم از اردوگاه نفاق جدید صدایی بلند نشد!
جریان نفاق جدید به دنبال رسوایی زنجیره ای یک سال گذشته در خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی، ایجاد آشوب و مقابله دیکتاتورمآبانه با جمهوریت و رأی مردم، میدان دادن به گروهک ها برای شعار به نفع شیطان بزرگ و رژیم اشغالگر قدس، حذف اسلام از جمهوری اسلامی، آتش زدن عکس امام و اهانت به ولایت فقیه، و سرانجام جنایت بی سابقه حرمت شکنی امام حسین علیه السلام در روز عاشورا که منجر به تودهنی بزرگ 9دی و 22 بهمن شد، قافیه را کاملاً باخته می بیند و از این جهت خیال می کند آن همه رسوایی را می توان با پنهان شدن پشت سر نوه امام و سوءاستفاده از حرمت وی به فراموشی بسپارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد