سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>آخرین اخبار از پشت پرده 14 خرداد

آخرین اخبار از پشت پرده 14 خرداد

به گزارش جهان، برخی از افراطیون جریان اصلاح طلب با حمایت سران فتنه قصد داشتند از مراسم سالگرد حضرت امام(ره) بهره برداری سیاسی کنند که با هوشیاری مسئولین و مردم، فرصت سوء استفاده از آنها گرفته شد.

ماجرای نیمه تمام ماندن سخنان سید حسن خمینی و حمله به وزیر کشور از سوی نزدیکان وی، بخشی از حاشیه های مراسم سالگرد بود که در روز 14 خرداد اتفاق افتاد.

اما اتفاقاتی هم پیش از برگزاری مراسم افتاد که مناسب است مردم هم نسبت به برخی از آنها مطلع شوند.

*بخشی از تصمیمات برگزاری مراسم 14 خرداد در جلسه ای انجام می شد که اعضای آن سید حسن خمینی، محمد علی انصاری، حمید انصاری، موسوی بجنوردی و ... بودند. البته برخی شنیده ها از حضور کروبی نیز در بعضی جلسات حکایت می کند.

*در این جلسات بارها بحث می شد که از این مراسم باید به عنوان یک فرصت تاریخی استفاده شود.

*در طی این جلسات در مورد زمان سخنرانی سید حسن قبل یا بعد از رئیس جمهور بحث های زیادی صورت گرفت.

*نمایشگاه عکسی برای توزیع در استانها تهیه شده بود که در بین آن، عکس های میرحسین با امام و همینطور بهزاد نبوی همراه امام وجود داشت که پس از اطلاع مسئولین از توزیع آن جلوگیری بعمل آمد.

*پوستر هایی برای توزیع در مراسم تهیه شده بود که روی آن شعارهای مشکوک سیاسی درج شده بود. اگر چه مسئولین تلاش کردند این پوستر ها در مراسم توزیع نشود، اما اخبار رسیده حاکی از آن است که در تعدادی از مراکز استانها و شهرهای بزرگ از جمله تهران این پوسترها توزیع شد.

*نشریه ای در این مراسم توسط تشکیلات محمد انصاری توزیع شد که در تهیه مطالب آن، بسیاری از افراد مساله دار و افراطی اصلاح طلب نقش داشتند. این نشریه که با نام رسول آفتاب منتشر شد پس از مخالفت مسئولین به صورت محدود میان مردم توزیع شد.

*شنیده شده است که از 9 هزار کارت مخصوص به ورود به مراسم، 2 هزار کارت برای ورود برخی افراد خاص در نظر گرفته شده بود که این موضوع نیز با اطلاع مسئولین مورد پیگیری قرار می گیرد و در نهایت این 2 هزار کارت جمع شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد