سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته که با دشمنان ایشان عکس یادگاری

هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته که با دشمنان ایشان عکس یادگاری می‌اندازید 

رنجنامه دانشجویان دانشگاه تهران خطاب به سیدحسن خمینی   

البته عدم امکان ایراد بیانات توسط شما، خود نشانه‌ای روشن است از آنکه به‌خلاف آنچه فرمودید، این جمع اندک نبود. ما شما را دعوت می‌کنیم تا بیندیشید به این که در فاصله این یک‌سال چه شده که همان‌هایی که در 14 خرداد 1388 با آمدن شما به پشت تریبون شعار "صل علی محمد بوی خمینی آمد " سر دادند، امسال از شما اینگونه استقبال کردند؟

فارس، در رنج‌نامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم‌پزشکی تهران خطاب به حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، آمده است: حضور نوه بزرگوار بنیانگذار انقلاب، جناب حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن خمینی، با عرض سلام و احترام؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت بیست و یکمین سالروز عروج ملکوتی حضرت امام‌خمینی(ره) خدمت شما و بیت معظم آن امام راحل، به نظر رسید با توجه به حواشی پیش آمده در سخنرانی حضرتعالی در مراسم 14 خرداد امسال، بیان برخی دغدغه‌ها و درد دل‌ها با جنابعالی ان‌شاء‌الله مورد رضای معمار کبیر انقلاب و آن بزرگ مرد تاریخ واقع شود. باشد که بنا به آیه شریفه "فذکر ان الذکری تنفع المومنین " این موارد که جز از برای خیرخواهی نیست، مورد قبول افتد.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: قطعا ما بسیجیان و ملت شریف ایران برای شما احترام خاصی قائل هستیم و مطمئنیم همانطور که حاج احمدآقا پدر بزرگوارتان محبوب قلوب بود، شما نیز به واسطه رابطه نسبی با امام امت و علاقه وافر امت شهیدپرور به ایشان، تا زمانی که همچون پدر بزرگوارتان در خط مکتب آن پیر فرزانه حرکت کنید، محبوب قلوب مردم هستید، ولی جناب حاج سیدحسن آقای خمینی!
خواهشا به ما بفرمایید ما به عنوان بسیجیان روح الله چگونه باید طبق علاقه و آمال خود از حضرتعالی دفاع کنیم و به حضور شما ببالیم در صورتی که شاهد اتفاقات نامبارک و تلخی از جانب شما و برخی از اعضای خانواده حضرت امام(ره) بوده ایم؟ چگونه باید جواب حضرت امام(ره) و امت شهیدپرور ایران را به واسطه دفاع از شما بدهیم؟

نویسندگان این بیانیه در ادامه تصریح کردند: آری؛ به درستی اشاره کردید! "هنوز 20 سال از رحلت امام(ره) نگذشته است. " اجازه دهید ما نیز به گلایه، همین جمله را به خودتان عرض کنیم. آقای سیدحسن خمینی "هنوز 20 سال از رحلت امام(ره) نگذشته است "، چرا مردم باید شاهد باشند پس از گذشت 20 سال نوه امام راحل و خانم زهرا اشراقی جملات چنین گزافی را به حضرت امام(ره) نسبت دهند؟ آیا سخنان ایشان توهین به حضرت امام نیست؟ آیا تفکر امام مخصوص دهه 60 بود و دیگر در دهه 80 جواب نمی‌دهد؟! آیا اگر ایشان سنشان بیشتر بود می‌توانست روی امام اثر بگذارد و تفکرات ایشان را تغییر دهد؟! آیا بیان این جملات، توهین به منزلت والای حضرت امام(ره) نیست؟ شما به عنوان نوه امام آیا نباید نظر خود را در مورد این حرف‌ها بیان دارید؟

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم‌پزشکی تهران در ادامه بیانیه خود تاکید کرده است: جناب حاج سیدحسن آقای خمینی! انتشار خبر حضور شما در مجلس عروسی یکی از اعضای ارشد جبهه مشارکت که عملکرد آن گروه در انتخابات و حوادث پس از آن هیچ رنگ و بویی از امام و خط نورانی امام نداشته و منتشر شدن عکس همنشینی شما با موسوی و کروبی در آن مراسم، آیا نتیجه‌ای جز این دارد که مردم در حضور شما صدایشان را رساتر از قبل کنند و به موسوی شعار مرگ بدهند؟ اعتراض به همراهی سران فتنه که از منظر مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) و عموم مردم مرتکب جرمی بزرگ و غیرقابل بخشش شده‌اند کمترین دلیلی بود که مردم را به آن داشت که از سید حسن آقای خمینی بخواهند که بصیرت داشته باشد، به وصیت‌نامه مرحوم پدرش حاج احمدآقا عمل کند، آیا این درخواست‌های گزافی است؟!
آیا سخنان و موضع‌گیری‌های شما در مورد نقد برنامه "شاخص " که فقط فرمایشات حضرت امام(ره) بود، باید نتیجه‌ای جز اعتراض مردم به جنابعالی را در پی داشته باشد؟

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جناب حاج سیدحسن آقای خمینی! آیا سخن گزافی است که مردم بگویند چرا در اوج فتنه پشت ولی فقیه را خالی کردید؟ بعید است که در این مدت به نسبت کوتاه، فراموش کرده باشید تأکیدات پرشمار بنیانگذار انقلاب در حمایت و "پشتیبانی از ولایت فقیه " و دلیل آن تأکیدات را. فراموش کرده‌اید که خمینی در مورد "میزان بودن آرای ملت " چه گفت؟ پس چرا از آن "میزان " حمایت نکردید؟
چرا در سالیان نه چندان دور که "سپرده شدن آرمان‌های امام به موزه " توسط برخی سیاسیون در فضای کشور طرح شد، جنابعالی و مؤسسه حفظ و نشر آثار امام سکوت کرد و عکس‌العملی نشان نداد؟ آیا جز این است که جنابعالی باید محافظ، نگهبان و مروج افکار و آرمان‌های امام خمینی(ره) باشید؟

دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران و علوم‌پزشکی تهران در ادامه این بیانیه خاطرنشان کردند: آیا فراموش کردید "محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار " را؟ اگر هنوز به یاد دارید، پس چه شد محکوم کردن غائله روز قدس سال گذشته؟ به یاد نداریم که پس از شنیدن شعار انحرافی "نه غزه نه لبنان... " توسط شما موضع‌گیری خاصی را شنیده باشیم؛ در این صورت انتظار نداشته باشید مردمی که شعارشان "هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام " است شما را به جای سیدحسن نصرالله، نواده آرمان‌های روح الله بدانند. سیدحسن نصرالله بی‌شک هم نوه و هم "نتیجه " آرمان ها و تفکرات خمینیست.

در ادامه این بیانیه با طرح این سوال که، آیا فراموش کردید فرمایشات آن عارف روشن ضمیر در مورد حوادث روز عاشورا را؟ اگر فراموش نکرده‌اید پس چرا شما را در یوم الله نهم دی‌ماه ندیدیم؟، تصریح شده است: جناب حاج سیدحسن آقای خمینی! عده‌ای که شما آنها را "گروهی اندک " خطاب کردید، بنا به شهادت جمع میلیونی حاضر در آستان مقدس حضرت امام‌خمینی(ره)، نه فقط در محل سخنرانی شما بلکه در همه جای حرم حضور داشتند و پرواضح است که "گروهی اندک " در چنین مراسمی که با حضور چندین میلیون عاشق و دلباخته حضرت امام(ره) برگزار می شود، بعید است که بتوانند صحبت‌های نوه آن حضرت را قطع کنند.

نویسندگان این بیانیه در ادامه تاکید کردند: البته عدم امکان ایراد بیانات توسط شما، خود نشانه‌ای روشن است از آنکه به‌خلاف آنچه فرمودید، این جمع اندک نبود. ما شما را دعوت می‌کنیم تا بیندیشید به این که در فاصله این یک‌سال چه شده که همان‌هایی که در 14 خرداد 1388 با آمدن شما به پشت تریبون شعار "صل علی محمد بوی خمینی آمد " سر دادند، امسال از شما اینگونه استقبال کردند؟

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: نوه بزرگوار امام! غرض این بود که اندکی از دلایل اعتراضات انجام شده توسط مردمی را که به مانند هر سال از اقصی نقاط کشور، فرسنگ‌ها راه پیموده بودند تا با امام و رهبر عزیزشان تجدید میثاق کنند، خدمت شما عرض کنیم. سخن بسیار داریم اما چه کنیم که به خاطر ملاحظاتی امکان آن که همه را در این نامه بنویسیم، وجود ندارد، اما اعلام آمادگی می‌کنیم که در جلسه‌ای خصوصی و غیررسانه‌ای در خدمتتان باشیم تا آنچه به صلاح نبود در این نامه بنویسیم، در آنجا به صورت شفاف مطرح شود و درددل خویش را با یادگار امام مطرح سازیم و اندکی از دغدغه‌هایمان بگوییم تا بیش از این دیر نشده است....

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:03 http://basije.blogsky.com

سلام دوست من وبلاگ خوبی داری اگه خواستی به وبلاگ من هم سر بزن تا با هم تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد