سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزها

نظر رهبر انقلاب در مورد الله اکبر گفتن سبزکها 

 

 

 

آیت الله مؤمن عضو مجلس خبرگان رهبری، عصر دوشنبه، در همایش آب، آیینه و آفتاب که با هدف تبیین و بررسی ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری، در سالن همایش های مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، اظهار داشت: در اواخر عمر امام (ره) دستوری از ناحیه ایشان خطاب به مقام معظم رهبری که در آن زمان رییس جمهور بودند، مبنی بر رسیدگی و بازنگری قانون اساسی صادر شد و ریاست این کمیته نیز که برخی از شخصیت های مهم کشوری عضو آن بودند، بر عهده حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری بود.

وی با اشاره به جلسه روز 13 خرداد 68 کمیته بازنگری قانون اساسی که در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، ابراز داشت: بنده در آن جلسه حضور داشتم و آقای هاشمی رفسنجانی آمد و به من گفت از دفتر حضرت امام(ره) تماس گرفتند و بنده باید بروم و این مطلب را به آقای خامنه ای نیز بگویید.

آیت الله مؤمن تصریح کرد: وقتی حضرت آیت الله خامنه ای تشریف آوردند، گویا ایشان نیز از موضوع مطلع بودند و زمانی که متوجه وخامت حال امام(ره) شدیم، همگی به عیادت امام رفتیم.

وی با اشاره به آخرین ملاقات خود با امام راحل گفت: در آن شرایط امام راحل در حالی که با تنفس مصنوعی به حیات ادامه می دادند، اوضاع و حال ایشان در شرایط عادی نبود و معلوم بود که ایشان عمرشان دیگر باقی نخواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وقتی مشاهده کردیم حال امام مساعد نیست، قرار شد اجلاسیه خبرگان در صبح روز بعد از این اتفاق برگزار شود و در همان شب امام از این دنیا رحلت کردند.

وی با اشاره به تاثر عمومی جامعه از ارتحال امام ابراز داشت: با اعلام این خبر برخی از افراد نگران بودند نکند با فوت امام افراد ضد انقلاب دست به اقداماتی بزنند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به جلسه مجلس خبرگان در روز چهاردهم خردادماه گفت: وصیت نامه امام راحل در ابتدای این جلسه توسط حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب قرائت شد و این جلسه که با تاثر شدید اعضا همراه بود تا نزدیک ظهر ادامه داشت و مقرر شد جلسه خبرگان در نوبت عصر به صورت خصوصی برگزار شود.

وی با اشاره به نامه ای از امام راحل مبنی بر اینکه هیچ لزومی ندارد یک نفر مرجع به عنوان رهبر انتخاب شود، اضافه کرد: با شروع رسمی جلسه خبرگان در نوبت عصر، ابتدا بحث رای گیری رهبر آینده مطرح شد، برخی از اعضا نسبت به رهبری برخی از مراجع قم نظر داشتند و در نهایت موضوع به اینجا رسید که حضرت آیت الله خامنه ای را به عنوان رهبر آینده انتخاب کنیم.

آیت الله مؤمن افزود: با طرح این مساله در مجلس خبرگان، مقام معظم رهبری اصرار داشتند که من آمادگی پذیرش این مسؤلیت را ندارم، اما اعضا اصرار داشتند

بنده بعد از انتخابات و اتفاقاتی که افتاد خدمت رهبری رسیدم و به ایشان گفتم در شمال تهران عده ای شب ها الله اکبر می گویند، ایشان تاکید کردند من گفتم متعرضشان نشوند، اینها ذکر خدا را می گویند

که باید این منصب در اختیار شما باشد.

عضو فقهای شورای نگهبان ابراز داشت: مرحوم آیت الله آذری خطاب به مقام معظم رهبری تاکید داشت که شما باید قبول کنید، رهبری نیز به ایشان گفتند اگر من رهبر شوم شما خودتان آیا به تصمیمات من عمل می کنید و ایشان نیز در جواب گفت بله و این موضوع را برای خود واجب می دانم.

وی با اشاره به سخنی از امام راحل در خصوص شایستگی حضرت آیت الله خامنه ای برای منصب ولایت فقیه تصریح کرد: با انجام بحث های فراوان در این زمینه در نهایت مقرر شد تا رای گیری انجام شود و طبق آیین نامه داخلی خبرگان رای گیری به صورت کتبی انجام شد که بیش از چهار پنجم حاضران در جلسه به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رای دادند.

آیت الله مؤمن با اشاره به اقدامات مجلس خبرگان رهبری برای رفع شبهاتی که در خصوص مرجعیت مقام معظم رهبری پیش آمده بود، به رای گیری مجدد در مورد رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بعد از اجرای همه پرسی بازنگری قانون اساسی اشاره کرد و گفت: برای اینکه به تمامی شبهات مطرح شده پاسخ داده شود، در مرداد ماه همان سال دوباره رای گیری انجام شد که این بار حضرت آیت الله خامنه ای با رای بالاتری نسبت به دوره ی قبل به عنوان رهبر انتخاب شدند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به شخصیت علمی، اخلاقی و سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بنده از گذشته نیز با رهبری ارتباط داشته ام و هنوز هم ارتباط دارم و زهد، تقوا و خشوع ایشان نه تنها نسبت به قبل از انتخاب به عنوان رهبر کم نشده بلکه بیشتر نیز شده است، ایشان بسیار خاکی و متواضع هستند و هیچ چیز را برای خودشان نمی خواهند.

وی تاکید کرد: خدا به مقام معظم رهبری عنایت دارد و کمک شان می کند، ایشان نیز به دنبال انجام وظیفه الهی است و برای ما توجه شان به خدا بسیار مهم است.

آیت الله مؤمن همچنین گریزی به حوادث سال گذشته و فتنه بعد از انتخابات زد و با انتقاد شدید از فتنه گران گفت: ما هر چه کردیم و گفتیم اگر اعتراضی دارید انجام دهید، اما آنها هیچ چیز نداشتند بیان کنند، تمامی این مسایل که می گویند نامربوط است و هیچ شک و شبهه ای در صحت انتخابات وجود نداشت، هنوز هم این بیچاره ها دست از این مسایل برنداشته اند.

آیت الله مؤمن ابراز داشت: بنده بعد از انتخابات و اتفاقاتی که افتاد خدمت رهبری رسیدم و به ایشان گفتم در شمال تهران عده ای شب ها الله اکبر می گویند، ایشان تاکید کردند من گفتم متعرضشان نشوند، اینها ذکر خدا را می گویند، در همانجا گفتند نماز جمعه این هفته را آقای هاشمی بیاید اقامه کند، من گفتم احتمال می دهم عده ای بیایند و مسائلی درست کنند، رهبری گفتند به خود آقای هاشمی سفارش کرده ام.

وی گفت: مقام معظم رهبری بسیار بزگوار هستند و در خصوص برخی شیطنت ها که از سوی فریب خوردگان اتفاق می افتد با سعه صدر کامل رفتار می کنند.

آیت الله مؤمن مدیریت های داهیانه مقام معظم رهبری در حوادث مختلف به ویژه فتنه بعد از انتخابات را ستود و تاکید کرد: رهبری در مساله انرژی هسته ای و در برابر زیاده خواهی برخی از کشورهای غربی مردانه و جانانه ایستاده اند و ان شاء لله خدا نیز کمک شان خواهد کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عکس یا واقعیت سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:24 http://www.madyun.blogfa.com

چرا بیشتر فتنه گرا و سبزهادر فتنه بعد از انتخابات دخترها !!!! و زنها و مردان و پسران بی عفت و بی حیا بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا بی عفتها خیلی تابلو و معلومه که باباهاشون و بعضا مادراشون حروم خوردند وتاثیر مستقیم بر روی بی عفتی وبی حجابی بچه هاشون گذاشتند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رابطه حرام خوردن با بی عفتی و بی حجابی در مردان وزنان فتنه سبز چیه؟؟؟
البته زن هاشمی اسمش عفت هست ولی در اصل بی عفت شده خیلی ها حجابشون به ظاهر کامله ولی بی عفت هستن مثل فائزه مثل زهرا رهنورد مثل فاطمه حقیقت جو ........................ البته به وقتش حقیقت و باطن خودشون رو عیان می کنند هم ضد اسلام هم بی حجاب هم ضد ولایت فقیه هستند
www.madyun.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد