سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>اخباری از تحرکات اخیر مرجع تقلید فتنه گران

حسینیه جماران را خراب کردند و هیچ خبری نشد  

  

باید سختی ها را تحمل کرد، البته ممکن است عده ای بخواهند مقام علمی آقاسیدحسن را پایین بیاورند؛ / بدانید تنها موسسه نشر آثار و آثار امام مورد هجمه و تهمت نیست، یاران امام هم مورد حمله و هجمه همه جانبه قرار دارند. بازار تهمت و افترا هم فراوان است.

توصیه های جالب صانعی به مسئولان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)
"\ در اقدامی عجیب و در آستانه بیست و یکمین سالگرد در گذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی و حادثه 15 خرداد مسؤلان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) - نمایند گی قم - به دیدار یوسف صانعی رفتند.
به گزارش صراط نیوز، صانعی که از این دیدار بسیار خوشحال شده بود به میهمانانش گفت: شما علاقه مرا به امام امت(سلام‌الله‌علیه) می دانید و از اینکه مرا مشمول لطف خود قرار داده و در ارتباط با امام مورد تفقد قرار می‌دهید، سپاسگزارم. یک روز در رأس مرکز نشر آثار، یک انسان مبارز، آگاه و مجتهد -یعنی مرحوم حاج احمد آقا بود و امروز هم فرزند بزرگوارش مسئولیت آن جا را به عهده دارد. خود شما آقایان هم دارای فضل هستید. وقتی موسسه ای با این عظمت را چنین شخصیت هایی اداره کرده باشند، خوب اداره شده و امیدوارم که از این به بعد نیز چون گذشته عمل کند.

وی در ادامه اظهاراتش با پیشگویی جالب از آینده منتقدین به مدیریت موسسه حفظ و نشر آثار امام گفت: باید بدانید که «وأمّا الزبد فیذهب جفاء» این تحریف‌ها، تهمت ها، افتراها و بی انصافی ها تمام می شود و روزی آن ها که این اعمال را انجام داده اند، پشیمان خواهند شد و قبل از آخرت، در همین دنیا و در مقابل شما زانو زده و از شما تقاضای عفو خواهند کرد.

این مجتهد سابق در ادامه با دفاع از حسن مصطفوی تشریح کرد: باید سختی ها را تحمل کرد، البته ممکن است عده ای بخواهند مقام علمی آقاسیدحسن را پایین بیاورند؛
صانعی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دست اندرکاران موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) گفت: بدانید تنها موسسه نشر آثار و آثار امام مورد هجمه و تهمت نیست، یاران امام هم مورد حمله و هجمه همه جانبه قرار دارند. بازار تهمت و افترا هم فراوان است.
البته صانعی به این نکته اشاره نکرد که منظور از یاران امام مهدی کروبی و میرحسین موسوی است یا اشخاص دیگری؟

وی در پایان به تبیین استراتژی خود برای مسئولان موسسه حفظ و نشر آثار اما (ره) گفت: یکی از اهداف دشمنان،‌ این است که می خواهند دشمنان امام را روی کار بیاورند و در زبان دوستی، امام و بیت امام را تضعیف کنند. شاهد این مدعی نیز این است که حسینیه جماران را خراب کردند و هیچ خبری نشد، آب از آب هم تکان نخورد. به سیدحسن آقا توهین کردند، کسی دم بر نیاورد. برخی رسانه‌ها نیز هماهنگ حرکت کردند که چهره خشنی از امام نشان داده تا خشونت های خود را به نام او و پیروی از خط او جلوه دهند.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های مؤسسه در قم، به بیان چگونگی انجام تحریفات در سخنان و کتاب های بینانگذار جمهوری اسلامی پرداخته و نگرانی از هجمه هایی که افکار و اندیشه های ایشان را نشانه رفته است، ابراز کرد.

لازم به ذکر است چندی پیش خبری پیرامون حذف واژه "امام" در یکی از آثار موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) منتشر شده بود .

لازم به یاد آوری است در بخشی از وصیت نامه سید احمد خمینی به فرزندش سید حسن آمده است :
«به حسن و برادرانش این توصیه را می‌کنم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آنست و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می‌خواهند. هرگز گرفتار تحلیل‌های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است!»

 

بنرهای تبلیغاتی آقای صانعی در حرم امام

اقدامات تبلیغاتی چند عنصر مشکوک در حرم امام خمینی(ره) درباره آیت الله صانعی با همت مردم هوشیار خنثی شد .
به گزارش رسالت شنیده شده همزمان با نزدیک شدن مراسم14 خرداد و رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) که حرم آن امام راحل با حضور انبوه شرکت کنندگان مواجه خواهد شد برخی عوامل مشکوک که احتمالا به دفتر آقای صانعی مرتبط بوده اند اقدام به نوشتن عباراتی درباره حضرت امام و رعایت حقوق مردم از سوی آن بزرگوار کرده و به صورت بنرهای تبلیغاتی تحریک آمیز و با تعاریفی غلو آمیز درباره آقای صانعی در برخی صحن ها و محوطه حرم امام نصب کرده بودند که به علت غیر متعارف بودن این اقدام و علنی بودن تبلیغات نمایشی برای یک فرد، این بنرها با هوشیاری مردم جمع آوری شد. گفتنی است مشابه این اقدام از سوی آقای صانعی در جریان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران انجام گرفت که با اعتراض مردم روبرو شد. یادآور می شود در پی اعلام نظر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره فقدان شرایط لازم از سوی آقای صانعی برای تصدی مقام مرجعیت و مواضع سئوال برانگیز وی در عدم رعایت مصالح نظام، موقعیت وی نزد مردم متدین و طلاب حوزه علمیه قم به شدت کاهش یابد.

به نام منتظری به کام صانعی !

 

در پی اعتراضات علما و روحانیون قم نسبت به اخذ وجوهات و باز بودن دفتر آقای منتظری پس از فوت ایشان، صبح دیروز دادگاه ویژه روحانیت با حضور شیخ احمد منتظری برگزار شد!

به گزارش پایگاه 598، در پی اعتراضات علما و روحانیون قم نسبت به اخذ وجوهات توسط شیخ احمد منتظری (فرزند آیت الله منتظری) پس از فوت پدر ، صبح دیروز دادگاه ویژه روحانیت با حضور شیخ احمد منتظری برگزار شد!

گفتنی است، وی در دفاعیات خود چنین بیان داشته که از شیخ یوسف صانعی ، شیخ اسدالله بیات و سید صادق شیرازی در مورد جمع آوری وجوهات اجازه گرفته است!

شایان ذکر است که دفتر آقای منتظری در ایام بعد از فوت ایشان به محلی برای رفت و آمد عناصر ضد انقلاب و همچنین سردمداران فتنه تبدیل شده است و نیز چندی پیش آیت‌الله مکارم شیرازی، از بازماندگان مراجعی که درگذشته‌اند، خواسته بود که فعالیت دفاتر آنها را تعطیل کنند.

دیگر دفاعیات وی و حکم دادگاه متعاقبا منتشر می گردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد