سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای
سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای                                                            حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ خامنه ای حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُــمْ خامنه ای

خبری سیاسی تحلیلی

>>"پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد "

انتقاد شدید دانشجویان از سیدحسن مصطفوی(خمینی)  

 

 

اما متاسفانه شما نیز راه ناکجا آباد پسر عموی خود را در پیش گرفتید //انقلاب در دل موسسه نشر آثار و تولیت حرم مطهر امام راحل ریش و قیچی را در دست نااهلانی گذارده‌اید که نسبت به امام(ره) و راه و روش وی هیچ معرفتی نداشته و ندارند و از یار امام(ره) بودن برای خود نقاب و زره پوشی ساختند و خود را در لباس میش نمایش دادند

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد با صدور نامه‌ای سرگشاده خطاب به سید حسن خمینی، نسبت به هم‌نشینی وی با سران فتنه به شدت انتقاد و تأکید کردند: سیدحسن خمینی نباید نام بزرگ خمینی(ره) را آلوده مطامع سیاسی خود سازد.
به گزارش فارس، متن نامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد خطاب به سید حسن خمینی بدین شرح است:
"به حسن و برادرانش این توصیه را می‌نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آنست و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می‌خواهند. هرگز گرفتار تحلیل‌های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است! امروز باید در کنار نظاممان پشت سر رهبری قرار بگیریم. رهبر ما شاگرد امام است. رهبر ما از چهره‌های شناخته شده انقلاب که سالیان سال در زندان‌های رژیم سفاک پهلوی به سر برده. هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد.
حرمت رهبری نظام اسلامی، از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی ماست. همه باید به دستورات رهبری عمل کنند. ما امروز موظف هستیم پشت سر مقام رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای حرکت کنیم. هر چه ایشان گفت گوش کنیم، اگر روزی حرکت ما با حرکت ولی نخواند، بدانید که نقص از ماست! "
قسمتی از وصیت نامه یادگار امام مرحوم سید احمد خمینی
جناب حجة‌الاسلام سیدحسن خمینی
سلام علیکم

درحالی که روزهای زیادی تا 14 خرداد و سالگرد رحلت بنیانگذار فقید انقلابمان باقی نمانده است، متأسفانه شاهد رفتارهایی غیر معمول از سوی شما هستیم که تذکر و تلنگر آن را بر خود واجب دانستیم و امیدواریم موثر افتد. گرچه دوستی شما با سران فتنه به سبب قرابت خویشاوندیتان بر همگان هویدا و آشکار است، اما از شما انتظار می رفت به دلیل وابستگی نسبی خود با حضرت امام(ره) نام ایشان که ماورای فعالیت جناحی و سمت و سو گیری های سیاسی بوده و هست، به رفتارهایی که پایه های آن بر اساس ماکیاولی و قدرت طلبی پی ریزی شده است آلوده نکنید.
این روزها که سران فتنه در جشن و عزا دور هم جمع می‌شوند تا برای جنجال آفرینی در آستانه حماسه 22 خرداد به هر کاری دست بزنند شما متاسفانه با بینش اندک و یا بهتر بگوییم بی‌بصیرتی در جلسات عشرت مآبانه عده‌ای مست قدرت و شهوت شرکت می‌کنید و با فتنه‌گرانی که می‌خواستند حریم ولایت را با ادعای دروغ خود به توبره ببندند، هم‌نشین می‌شوید. شما امروز با کسانی دم خور شده‌اید که زمانی خود مروج هتک حرمت به امام راحلمان بودند و اینان بودند که جرأت سخنان ناروایی چون "خمینی به موزه تاریخ سپرده شده است " را به عده‌ای ملعبه غرب و ساختار شکن سکولار دادند.

آقای حسن خمینی به تاریخ نگاه بیاندازید و ببینید چه بسیار هستند افرادی که گذشتگان نکویی داشتند اما با نشست و برخاست با بدان خاندان خود را فراموش کردند و در ولع و طمع قدرت و خودمحوری آنچنان دست و پا زدند که سرانجامی جز خواری و نکبت برای خود در تاریخ به جا نگذاشتند. "پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد " ماجرای حسین خمینی که از اقوام شما هم هستند را فراموش نکنید که وی نیز زمانی در دام منافقین افتاد و سرانجامی نداشت جز طرد از سوی امام و امت. لذا این نامه از امام راحل به سید حسین را برای شما مجددا یاد آور می‌شویم که ایشان فرمودند: ": پسرم حسین خمینی! جوانی برای همه خطرهایی دارد که پس از گذشت آنها انسان متوجه می‌شود. من میل دارم کسانی که به من مربوط هستند در این کوران‌های سیاسی وارد نشوند؛ من امید دارم که شما با مجاهدت در تحصیل علوم اسلامی و با تعهد به اخلاق اسلامی و مهار کردن نفس اماره بالسوء ، برای آتیه مورد استفاده واقع بشوی؛ من علاوه بر نصیحت پدری پیر، به شما امر شرعی می‌کنم که در این بازی‌های سیاسی وارد نشوی و واجب شرعی است که از این برخوردها احتراز کنی ؛ من به شما امر می‌کنم به حوزه علمیه قم برگرد و با کوشش، به تحصیل علوم اسلامی و انسانی بپرداز. "
اما متاسفانه شما نیز راه ناکجا آباد پسر عموی خود را در پیش گرفتید و به جای سعی در گسترش معارف امام(ره) و انقلاب در دل موسسه نشر آثار و تولیت حرم مطهر امام راحل ریش و قیچی را در دست نااهلانی گذارده‌اید که نسبت به امام(ره) و راه و روش وی هیچ معرفتی نداشته و ندارند و از یار امام(ره) بودن برای خود نقاب و زره پوشی ساختند و خود را در لباس میش نمایش دادند ولی مردم در 8 ماه فتنه متوجه این نمای مظلوم بر تن روباه صفتان و گرگ‌های مدعی خط امام(ره) شدند اما شما چشم‌تان را برهمه اینها بستید و تنها زمانی دم برآوردید که همین افراد با سخنان امام زیر سئوال رفتند.
این چه رفتار غیر منطقی است که شما برای رسیدن به قدرت پیش گرفته‌اید؟ این چه امید شوم به حمایت عده‌ای فتنه‌گر است که شما به آن دل بسته‌اید؟ شاید این دلبستگی و هم نشینی شما با این فتنه‌گران عاملی بود تا هتک حرمت فتنه‌گران در آذر ماه را نبینید و دم بر نیارید. بی‌شک حرف شما درحمله به برنامه شاخص که نمونه ای از سخنان خمینی کبیر بود نیز از این همنشینی شما با فتنه گران برآمده است.امروز مطمئتن باشید همان هایی که از نام جماران برای برپایی متینگ سیاسی سوء استفاده کردند از نام و نشان شما هم به عنوان پله ای برای ترقی خود استفاده می‌کنند و همینان که با بی‌رحمی کمر ملت را زیر بار تمایلات نفسانی خود خرد کردند و شادی و حلاوت پیروزی 22 خرداد را به کام ملت تلخ کردند، برایشان تفاوتی ندارد که شما را در راه نفسانیت خود به قعر و انتهای مذلت بفرستند.
فلذا ما دانشجویان دانشگاه شاهد که تحصیل خود در دانشگاه و کسب علم را مدیون نفس روحانی پیر جماران و خون فرزندان روح الله می‌دانیم بار دیگر از سر دلسوزی به شما توصیه می‌کنیم که از این راه و کردار بازگردید که آغوش امت برای شما تنها یادگار خاندان خمینی همچنان باز است و والا اگر می‌خواهید به همین راه بروید و بر این امر و این راه اصرار ورزید نام بزرگ خمینی را آلوده مطامع سیاسی نکنید و این نام بزرگ را از ذهن و شناسنامه خود حذف کنید و تولیت حرم مطهر را هم به ما دانشجویان بسپارید که ما فرزندان نسل سوم انقلاب خدمت و جاروکشی در حرم امام عزیزمان را بر هر امری افضل و ارجع می دانیم. در آخر پیشنهاد می‌کنیم وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) بار دیگر رنج نامه ابوی محترمتان به مرحوم منتظری و نیز وصیت نامه ایشان را بازخوانی کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:24

جانم فدای رهبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد